globalmoto_duben_nolan





Téma: Výběr přívěsného vozíku
 
28.5.2015 v 12:45
Výhledově potřebuju pořídit přívěs na vožení velké sekačky na trávu a stavebního materiálu kolem rekonstrukce domu. Díval jsem se i na bazarový, páč novej nutně nepotřebuju, ale ceny jetých mi přišly jen o málo nižší než ceny nových, takže asi spíš novej.
Chci rozměry cca 2 x 1 metr, nebržděný, sklopný, s odnímatelným čelem a s co největším počtem kotvících bodů. V hobbymarketech se dají takové vozíky sehnat něco přes desítku, většinou mají nosnost něco málo přes 600 kg.
Máte někdo zkušenost s těmahle levnejma vozíkama? Stačí to na takový to domácí žvýkání? Kde případně jsou slabá místa? Viděl jsem že si lze třeba přiobjednat za pár tisícovek zesílení nápravy a tím i zvýšení nosnosti a snad i blbuvzdornosti. Má to smysl?
Za každou radu k tématu děkuji. Nesmysly mimo věc mažu.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr přívěsného vozíku

28.5.2015 v 14:07 | Nahoru | #1
Jsem na tom podobně, jen se bojím těch blbejch zkrutnejch náprav. trošku to přeložíš a je to v prdeli. Tahám dřevo z lesa.. něco co pobere 4x4 Yetina a nebrzděný a abych se vešel do Bčka. Jenz těch náprav mám strach. prostě někdy narvu na káru vcelku dost a toho přetížení se bojim. Hlavně ta konstrucke na mne nebudí dojem, když tam dám 7 metráků že to bude OK. mám starou káru, domorobo, s max užitkou cca 350kg. vezl sme na ní lehce tunu a né jen jednou a v pohodě vydržela- listová pera...

(reakce na) Výběr přívěsného vozíku

28.5.2015 v 14:19 | Nahoru | #2

mikro píše: Jsem na tom podobně, jen se bojím těch blbejch zkrutnejch náprav. trošku to přeložíš a je to v prdeli. Tahám dřevo z lesa.. něco co pobere 4x4 Yetina a nebrzděný a abych se vešel do Bčka. Jenz těch náprav mám strach. prostě někdy narvu na káru vcelku dost a toho přetížení se bojim. Hlavně ta konstrucke na mne nebudí dojem, když tam dám 7 metráků že to bude OK. mám starou káru, domorobo, s max užitkou cca 350kg. vezl sme na ní lehce tunu a né jen jednou a v pohodě vydržela- listová pera...


Proto se právě ptám. Jenže jiná konstrukce podvozku znamená cenu úplně jinde. Taky asi znamená přeložit a přeložit. Podle mýho to tunu musí dát a přeložit to dvojnásobně už je asi trošku nerozum no...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist