globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Husaberg 501
27.5.2015 v 21:24
Zdarec potřebuji pomoc!!!!!!koupil sem husara a on zlobí
Kdiš je studenej tak chytá na poprví ale jak se trochu ohřeje tak na nakopávačku nechytme ani kdibych se posral ale na roztlačení chytne na škytnutí. Nemáte někdo skušenosti co by to mohlo být.nebo kontakt na někoho kdo by to spravyl ve vokolí Úval.předem děkuji

Husaberg 501

27.5.2015 v 21:41 | Nahoru | #1
hele bergum moc nerozumim. ale muzu se zeptat, jak moc si delas srandu s tou gramatikou?

Husaberg 501

27.5.2015 v 23:31 | Nahoru | #2
Gramatika negramatika, je to starej verk, 501 už něco pamatujou. Ale k problému, jak to popisuješ, určitě to umíš nakopnout správnym fíglem ? Jak ti to nahodil majitel při koupi ? Pak už jen příprav a bohatost směsi, svíčka..

Husaberg 501

27.5.2015 v 23:57 | Nahoru | #3
tak me to treba blbe chyta, kdyz to neni ani studeny, ale ani vohraty - mam taky jen kick. a proste se mi jednou z tisice stane, ze to proste nenadlabnu. koukni na tu svici

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 501

28.5.2015 v 06:50 | Nahoru | #4
Na gramatiku seru řeším motorku a to že je stará neznamená že nemůže jet jak má. A kdybych mněl funglovku tak tu nic nepíšu. Bejvalí majitel mi ji nakopl jako ja na poprví a stim že nechytá teplá to mi říkal

Husaberg 501

28.5.2015 v 07:18 | Nahoru | #5
Zkusyl bich vimněnit svýčku. Ťým bich asy začal.

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 501

28.5.2015 v 08:40 | Nahoru | #6
seřid karbec a tohle dělá vyběhaný nebo moc otevřený šoupě v karbci

Husaberg 501

28.5.2015 v 08:41 | Nahoru | #7
promoto ve Vlašimi

(reakce na) Husaberg 501

28.5.2015 v 08:50 | Nahoru | #8

ja1 píše: seřid karbec a tohle dělá vyběhaný nebo moc otevřený šoupě v karbci



Volně přeloženo pro skillmarek : seřyť karbec a tohle dělá vibjehaní nebo moc otevření šoupje v karbcy

Husaberg 501

28.5.2015 v 09:08 | Nahoru | #9
možná budeš potřebovat školu i na startování

Husaberg 501

28.5.2015 v 09:21 | Nahoru | #10
To mi chceš říct že za studena to nakopnu vpohodě na poprví a za tepla bych na to potřeboval školu .A jak muže byt špatná svíčka diš za dtudena chytá dobře a za tepla vůbec jen na roztlačení

Husaberg 501

28.5.2015 v 10:03 | Nahoru | #11
a co nějakej falešnák? třeba prasklá přiruba karbíku, nevím jak to má berg udělaný ale na 610 nám to praská a sou s tím pak problémy.. já třeba mám na svým dellortu docela vyběhaný šoupe, ale na start to nemá naprosto žádnej vliv, leda nastavit vyšší volnoběh, a akceleračku na karbecu máš? co filtr vzduchu? pereš? ventilové vůle, serizuješ?

Husaberg 501

28.5.2015 v 10:09 | Nahoru | #12
Jednoznačně bohatá směs, nastav karbec podle manuálu.

dál by neuškodilo čistej filtr, kdyby ani tohle nepomohlo tak se podívej na vůle na ventilech. Tam nastav 0,1 jak na saní tak na laufu... Berg je zlatá, silná a jednoduchá motorka

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 501

28.5.2015 v 11:18 | Nahoru | #13
Filtr by mněl Bejt údajně novej a jaký má na startování vliv filtr ???ale skusim ho vyčistit a rovnou se podívám na svíčku ventily by mněli být taky nastavený.a čím se štoluje bohatost směsi???

(reakce na) Husaberg 501

28.5.2015 v 11:23 | Nahoru | #14

skillmarek píše: Filtr by mněl Bejt údajně novej a jaký má na startování vliv filtr ???ale skusim ho vyčistit a rovnou se podívám na svíčku ventily by mněli být taky nastavený.a čím se štoluje bohatost směsi???



zasranej filtr zvetsi podtlak v sani, tim si karbec nasaje vic benzinu = bohatsi smes

hele sorry, ale nevedet nic o ladeni karbce a koupit si stary ostry enduro neni uplne chytrej napad - zkus pohledat manual na netu, bejva tam ladeni karbce popsany....

Naposledy editováno 28.05.2015 11:24:21

(reakce na) Husaberg 501

28.5.2015 v 12:52 | Nahoru | #15
skillmarek> Nejspíš se budeš několik odpolední trápit a hledat závadu a nenajdeš nic, protože nic nevíš. Klasika internetový youtube opravář - nic ve zlým
Nejlíp sehnat někoho, kdo ti zkontroluje stav, osazení, ... karburátoru ... po ohřátí se v motoru mění díky tepelný roztažnosti vůle ... může být nižší komprese - proto ventily atd. ... zkušený mechanik ti poví víc. Svíčka je základ, tak ji vyměň. Ve 450 jezdím Brisk BR12YC-9 asi za 6 pětek nebo "racing" Brisk s kruhovým jiskřištěm. Obě fungují 1A .
Vzducháč stačí přemazat a už máš velký problém.
Na kecy "by prej mělo bejt" se vykašli.
Nějaký manuály ke stažení

Podle reputace, kterou Berg má, by to mělo být x let po smrti. Tak buď vůbec rád, že to chytá aspoň studený
E: Projdi si už založený témata 501

Naposledy editováno 28.05.2015 12:55:10

2 reakcí na tento příspěvek Husaberg 501

28.5.2015 v 13:12 | Nahoru | #16
Tet ses chytrej ale dis si začínal tak si určitě věděl všechno.to že ti někdo řekne že motorka RV:2000 a mněla by Bejt po smrti svědčí že si akorát zmlsanej kreten kterej dělá chytrýho kdiš máš novou.

Husaberg 501

28.5.2015 v 13:28 | Nahoru | #17

(reakce na) Husaberg 501

28.5.2015 v 14:08 | Nahoru | #18

skillmarek píše: Tet ses chytrej ale dis si začínal tak si určitě věděl všechno.to že ti někdo řekne že motorka RV:2000 a mněla by Bejt po smrti svědčí že si akorát zmlsanej kreten kterej dělá chytrýho kdiš máš novou.



kdyz jsem zacinal musel jsem si vse vyzkouset, neco o tom precist atd.
ty kdyz zacinas tak napises na net jen "nejede, co s tim?" kdyz ti lidi poradi, ze mas nastavit bohatost, tak napises "co to je, jak se to dela?"

trosku rozdilny pristupy a trosku rozdilny vysledky... nikoho z tech co to umi nebude bavit ti psat jeden krok po druhym jako uplnymu laikovi....

ostry enduro z roku 2000 uz v podstate po smrti je, leda ze by predchozi majitele dopravali tomu stroji nadstandardni servis - coz z tvrzeni predchoziho majitele "tepla nechyta" zrovna nevypada....

mam doma husku te410 ze stejneho roku a vim co to bylo za trapeni nez zacla startovat na slapnuti....

Naposledy editováno 28.05.2015 14:11:07

(reakce na) Husaberg 501

28.5.2015 v 14:14 | Nahoru | #19
skillmarek> Další mladý a neklidný, co nepozná ironii . Uber na výrazivu, pro příště
Abych tě uklidnil, jezdím Berga rok 04-08 splácaninu - prakticky následník tvé 501. Začínal jsem s endurem KLX r.v. 1995 ... vím, co je to starat se o starý krám ... před tím samo fichtl, čz175, Panelka, MZ, ...
A ten můj krumpl je právě po smrti a čeká na reinkarnaci
E: stačí mít špatnou vůli na lanku plynu a nenastartuješ. Je to tisíc x tisíc možných příčin a stáří + opotřebení díky tomu (šoupě v karburátoru ...) je jedna z nich.
Učit se opravařinu na 4T bez základů je velký sousto, potřebuješ k tomu víc než jen klávesnici kompu. Odraz se od pokory, vytrvalosti, trpělivosti, ... evidentně ti z toho dost chybí. No a potom si rozhoď nějaký jednodušší motor a pokračuj dál ... nebo ten servis

Naposledy editováno 28.05.2015 14:24:21

Husaberg 501

28.5.2015 v 17:31 | Nahoru | #20
Ja taky začínal na mz250 pak sem mněl 2hondy xl600 tet známej prodával berga tak sem ho koupil a on ho má 12 let a jel na něm asi 8 pořádně jinak dícki každej mesic se projel tak na 10 mi. Po silnici on se natom bal protože je to ostrý,jezdit raději zedi na trijalu 250 takže moc zhuntovaná neni plasty sou skoro jak nové

Husaberg 501

28.5.2015 v 22:50 | Nahoru | #21
Díky všem kteří říkaly filtr on ho bejvalej majitel nastříkal tou mrdinou na filtry a ta to zalepila natolik že skrz neprošel skoro žádný vzduch
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dotaz ohledně přečerpávání paliva z... Husaberg FE 501 Jirka010 0 7.4.2024 v 15:08 Jirka010
Husaberg fe 501 homologační štítek Husaberg FE 501 tomf12 9 16.2.2021 v 15:07 Folby
Prosba o radu:Husaberg dekompres Husaberg FE 650, Husaberg FE 501, Husaberg FE 570 Anti 9 14.6.2020 v 19:36 Anti
Poškozený Nikasil Husaberg FE 501 Anti 29 5.4.2020 v 22:58 Mirek12
Husaberg fe501 2003 servisní manuál Husaberg FE 501 Benjos 1 15.12.2019 v 16:02 Kohlstein


TOPlist