Pripadne i caste mouchy, jako treba spotreba oleje u Genesis motoru atd...
diky
1 reakcí na tento příspěvek Motory TAce vs. GSX750R K2
1 reakcí na tento příspěvek Motory TAce vs. GSX750R K2
s tím napráskáním jsem to neřešil zbytečná debata
1 reakcí na tento příspěvek Motory TAce vs. GSX750R K2
Kubat ... zajimavy by to asi bylo, ale nevim kdo by to delal :puke: ;)
kazdopadne diky vsem ... to ze jsou ty motory konstrukcne vzdaleny cca 15 let je mi znamy (prvni Genesis byl v FZ750 v roce 86, tusim), ale prave resim otazku, jestli je lepsi mit novou strikacku (9200km najeto) s ostrejsim prubehem a mensim krouticim momentem, nebo koncepcne strasi motor z tanku, ktery ale v zadnem pripade nebude mit najeto do 10kkm, ale nejmene 5ti nasobek a vic...
zatim u me vyhrava to GSXR, ikdyz je s tim mnohem vic problemu (zastavba) nez s TAce...
Jel sem nekolikrat sprint se ZX9 proti Acemu i proti K1 (stejny jak K2), vim jak to jede.
lukaash píše: Bubrak ... vic koni? papirove je to TAce 145 vs. K2 142, pokud se nepletu... (tri kone na papire neberu jako rozdil :) )
Kubat ... zajimavy by to asi bylo, ale nevim kdo by to delal :puke: ;)
...
kdo by to delal?prave ty to bude sdelat.sice bude vetsi wojeb tam K2 nacpat,ale kde sezenes takhle "olitanej" motor?taky ti prodam motor z roku 98 a bude mit najeto ty kilaky ktery si vymyslim a ty jim uveris.tady mas jistotu v tom,kolik to ma nalitano