globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak jsem jen mohl spadnout?
 
19.5.2015 v 21:30
A je tu další veselá historka,
jedu si takhle pročistit hlavu od učení, ani to nějak nehrotím, dojedu do zatáčky v Libři, jedu stopou uprostřed svého pruhu, najednou se mi motorka bez jakéhokoli varování podsekne a já se kloužu po zádech na obrubník, ten mě vyhodil do vzduchu, udělal jsem kotoul a dopadl do trávy.
Pak sanitka, převoz do nemocnice, podezření na zranění páteře, ale nakonec nic zlomeného nemam.

Jak se to jenom stalo? Najednou se utrhla obě dvě kola.
Jel jsem zezhora, padesátkou a k pádu došlo v místě označeném šiškou. Je pravda, že zatáčka je to poměrně utažená, ale žádný štěrk ani prach tam nebyl. Stupačkou jsem si neštrejchnul a ani brzdu jsem nezmáčk. Pneumatiky mam nový.

Díky

























Naposledy editováno 19.05.2015 21:31:16

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?

28.5.2015 v 09:36 | Nahoru | #121
Redguy> no, ale ty chrániče v tý bundě jsou na PRD. Při pádu se ti posunou do stran a nechrání. Ten bodyarm je celotělovej na síťovině která ty chrániče drží na místě . Rukáv na budně s chráničem se ti vyhrne a nechrání. Ten bodyarm zůstane a chrání

Nutno dodat že jezdim v obyčejný zimní bundě která nemá chrániče a je mohutná. Proto se mi pod to krásně vejde ten bodyarm

Naposledy editováno 28.05.2015 09:38:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?

28.5.2015 v 09:49 | Nahoru | #122
Mlsoun13> No rukav kozeny bundy nevyhrnes ani kdyby ses posral A pokud mas pokrceny lokty a kolena, tak se chranice ani nehnou. A pri natazenejch koncetinach se ti pootocit muze cokoliv, co tam nemas vylozene nalepeny
A jinak k tvymju predchozimu prispevku - urcite si radsi udelam bebi na ruce nez na pateri

(reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?

28.5.2015 v 10:07 | Nahoru | #123

Redguy píše: Mlsoun13> No rukav kozeny bundy nevyhrnes ani kdyby ses posral A pokud mas pokrceny lokty a kolena, tak se chranice ani nehnou. A pri natazenejch koncetinach se ti pootocit muze cokoliv, co tam nemas vylozene nalepeny
A jinak k tvymju predchozimu prispevku - urcite si radsi udelam bebi na ruce nez na pateri



souhlas jen bych dodal, že při natažený končetině zase drhneš větší plochou, takže se ta energie rozloží a chránič vlastně nepotřebuješ... nicméně se furt přikláním k názoru, že je lepší nepadat

1 reakcí na tento příspěvek Jak jsem jen mohl spadnout?

28.5.2015 v 10:19 | Nahoru | #124
Motorku musíš klopit a ne točit řidítkama, jinak pád dobrej :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?

28.5.2015 v 10:29 | Nahoru | #125
Mad_Rockstar> Neplatí to vždy na 100%, třeba XV1600 má tak dlouhý rozvor, že zatáčet se musí i řidítky, jen náklonem to nejde. Ale ohledně GS450 máš každopádně pravdu.

(reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?

28.5.2015 v 11:25 | Nahoru | #126

J.M.K. píše: Mad_Rockstar> Neplatí to vždy na 100%, třeba XV1600 má tak dlouhý rozvor, že zatáčet se musí i řidítky, jen náklonem to nejde. Ale ohledně GS450 máš každopádně pravdu.


Ale no tak....... . Mám motorku s ještě o něco větším rozvorem než má Wilda a to, co píšeš, jsem ještě nezažil. No, ale když myslíš.

1 reakcí na tento příspěvek Jak jsem jen mohl spadnout?

28.5.2015 v 12:14 | Nahoru | #127
Na to, jak moc se musí kroutit řídítky nemá vliv ani tak rozvor, jak úhel krku řízení. Ten určuje jak moc se Ti budou řídítka samy zavírat, nebo naopak to pojede jen rovně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?

28.5.2015 v 12:23 | Nahoru | #128
fidlimydli> nevím jakej má moje motorka úhel řízení, ale každopádně má takovou jednu nehezkou vlastnost, ze se v zatáckách zavírá. Prostě při nižších rychlostech zacne najednou zatácet až moc. A proto musí člověk trochu "kontrovat".

Jeste k tem chráničům, když jsem sletel ze ctyrkolky, tak jsem mel obří motobindu Danise. Cránic na loket se mi obtisk do lokte a taky mi ten loket spálil. Takže jsem ten loket mel nejen spálenej a narazenej, ale ještě jsem na něm mel čtverečkovanej vzor.

(reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?

28.5.2015 v 12:35 | Nahoru | #129

Hippieguy píše: fidlimydli> nevím jakej má moje motorka úhel řízení, ale každopádně má takovou jednu nehezkou vlastnost, ze se v zatáckách zavírá. Prostě při nižších rychlostech zacne najednou zatácet až moc. A proto musí člověk trochu "kontrovat".



To je asi u techle stroju normalni. Kdykoliv si pujcim manzelky GS500, tak mam pocit, ze se zabiju, pac se to fakt zavira. Ale zas je manipulace s tou masinou desne lehoucka.

Jak jsem jen mohl spadnout?

28.5.2015 v 13:36 | Nahoru | #130
V malých rychlostech se zavírá většina motorek. Já už to nevnímám, neboť jezdím současně na Kývačce, která se nezavírá vůbec, skútr jen trochu a na SV musím na kruháči dávat vyloženě kontra. Ale stačí přidat plyn a je to fuč.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?

28.5.2015 v 13:49 | Nahoru | #131
Mlsoun13> akurát že tá Koerta je určená na motocross, kde je väčšina pádov tak do 60kmh, skôr ide o prepichnutie hrude konárom, zranenie pri páde na kamene a pod. Na asfalte v 100kmh sa budeš šúchať dlho dlho a presne na to tá koerta nie je stavaná. Sieťovinu prederieš, chrániče odletia a keď nie, tak sa prederú. Presne na to sú určené páteřáky a zdanlivo "karimatkové" chrániče na cestné použitie. A keď sa ti vyhŕňa na bunde rukáv, tak si si kúpil veľkú bundu. Ja mám na mojej bunde nad lakťom pútko, ktorým zatiahnem chránič na mieste a asi by sa pohol jedine keby si mi ruku odtrhol. Ale potom mi je jedno už či sa ten lakeť rozbije, keď nebude na mojom tele
A ináč díky hippieguy, knox aegis je už na ceste vďaka tvojmu videjku
Tipujem že dovozca knox mal v jeden deň zrazu 5 objednávok kvôli tejto téme
PS a moja moto sa tiež zatvára, keď idem pomaly. Som myslel že to je dáka chyba, ale zjavne nie. YBR250tka to nerobila.

Naposledy editováno 28.05.2015 13:50:49

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?

28.5.2015 v 14:13 | Nahoru | #132
kilix> každej chránič je individuálně ještě fixovanej natahovacíma pruhama a páteřák dokonce pásem kolem břicha. Ty se nehnou. Já tady neoroduju za výrobce ale za vaší bezpečnost vy klucí ušatý

(reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?

28.5.2015 v 14:22 | Nahoru | #133

Mlsoun13 píše: kilix> každej chránič je individuálně ještě fixovanej natahovacíma pruhama a páteřák dokonce pásem kolem břicha. Ty se nehnou. Já tady neoroduju za výrobce ale za vaší bezpečnost vy klucí ušatý



co je ti do mojí bezpečnosti?

Naposledy editováno 28.05.2015 14:22:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?

28.5.2015 v 14:30 | Nahoru | #134
Mlsoun13> veď OK, každý nech si vyberie čo uzná za vhodné, jasne. Ja len toľko, že koerta je primárne MX, quad, MTB vecička. Používajú to aj chalani čo jazdia zjadové bicykle tu u nás. Acerbis Koerta je u nich populárna.

(reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?

28.5.2015 v 15:17 | Nahoru | #135
kilix> hele já v tom i lyžuju na svahu, jako fakt
Harry007> to jo no, nejsem tvoje máma

Naposledy editováno 28.05.2015 15:18:07

1 reakcí na tento příspěvek Jak jsem jen mohl spadnout?

28.5.2015 v 22:32 | Nahoru | #136
Opraveno, at žije Hardtail!!









1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?

28.5.2015 v 22:42 | Nahoru | #137
Hippieguy> Neni videt leva strana, ale jinak jak kdyby tomu nic nebylo, to je sila.

(reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?

28.5.2015 v 22:57 | Nahoru | #138
Redguy> Tak ten zadní blatník se mi povedlo vyklepat docela hezky. Levá strana má jen lehkou odřeninu na levým svodu a motoru. Jinak výfuky v pohodě.









1 reakcí na tento příspěvek Jak jsem jen mohl spadnout?

28.5.2015 v 23:16 | Nahoru | #139
Šimone, opět jsi nezklamal... Doufám, že ty štangle místo zadních tlumičů máš alespoň železné a nejsou to nějaké dřevěné hačaperky. Ale i tak, uvědom si, že konstrukce motorky s odpružením počítá a rám není na prudké, neodpružené rázy, dimenzován. Takže přejížděním přes nerovnosti můžeš rám poškodit. Nemluvě o tom, že policisté nejsou tak hloupí, jak se o nich traduje a kor v tomto případě, kdy ty forichcuňky bijí do očí svou barvou-orezlostí, jim to při kontrole bude nápadné na první pohled a mohou Tě klidně poslat na nejbližší STK. Nota bene při vážném podezření na tech. nezpůsobilost vozidla může klidně zabavit ORV a zakázat další jízdu - dále bude plně na Tobě, jak si zařídíš odvoz vozidla na odtahovce.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?

28.5.2015 v 23:39 | Nahoru | #140
J.M.K.> Díky, ale nech si ta moudra, neni mi deset. Potřeboval jsem vyzkoušet, jestli neni hnutej rám a jestli někam netáhne, než budu kupovat nový tlumiče.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?

28.5.2015 v 23:52 | Nahoru | #141
Hippieguy> Jina masina by byla vic rozbita pri padu ze stojanku
Tys s tema tycema jezdil jo? Ja myslel, ze je to tam jen na to, aby se s tim dalo pojizdet po dilne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?

29.5.2015 v 00:00 | Nahoru | #142
Redguy> Tak musel jsem to kus projet. Takhle jsem zjistil, ze to ma lehounce vyoseny brejle.

(reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?

29.5.2015 v 09:33 | Nahoru | #143

Hippieguy píše: Redguy> Tak musel jsem to kus projet. Takhle jsem zjistil, ze to ma lehounce vyoseny brejle.

povol spodni brejle, zavrklej riditkama sem-tam a ono se to srovna.

(reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?

29.5.2015 v 10:40 | Nahoru | #144

kilix píše:
Tipujem že dovozca knox mal v jeden deň zrazu 5 objednávok kvôli tejto téme


To každopádně, jsem mezi něma
Ale je fakt , že je parádní. Opravdu toho nelituji.

(reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?

29.5.2015 v 11:28 | Nahoru | #145
Hippieguy> "Nech si moudra, není mi deset" - ani zde jsi nezklamal - kašleš na rady a vše si stejně uděláš po svém. I na tu zkoušku je toto vcelku na hovno, jelikož těžko trefíš pintlich stejnou délku štanglí a i to dokáže rozhodit geometrii tak, že jízdní vlastnosti pak dost zavádějí. Jestli někdy pojedeš na motorce, co bude mít jeden tlumič o hodně měkčí, jak druhý, nebo zcela nefunkční, tak to poznáš. A vidle se v brýlích zkříží prakticky vždy, po takovém pádu.

Jak jsem jen mohl spadnout?

29.5.2015 v 19:16 | Nahoru | #146
tak koukam, ti nikdo radne neodpovedel na otazku, "jak sem mohl spadnout?"

..ze by si mel ruce levy?,,,

Jak jsem jen mohl spadnout?

31.5.2015 v 17:40 | Nahoru | #147
No proč si spadnul netušim ale každopádně už vim proč to bude příště

Jak jsem jen mohl spadnout?

31.5.2015 v 18:11 | Nahoru | #148
Ty tyče, to je strašné . On je nepoučitelný .... alespoň bude za pár dnů zase co číst

Jak jsem jen mohl spadnout?

4.6.2015 v 21:06 | Nahoru | #149
A nejel s těma tyčkama? To by byla možná odpověď na výchozí otázku...asi ne, doufám ...věřím ...no

1 reakcí na tento příspěvek Jak jsem jen mohl spadnout?

11.6.2015 v 22:58 | Nahoru | #150
Po shlédnutí se jdu podívat po nějakým solidním pateraku. Když to vidím... Letos jsem začal jezdit na GPZ 500s, zatím ujeto cca 3000km a jeden pád z vlastní blbosti asi ve 30 odnesly to kalhoty a bota a hrdost, oprava masky za 4000Kc. Jinak co vyjížďka, to něco novyho k naučení, např. Už nikdy ve dvou v náklonu v zatáčce nebudu řadit dolu, ani na luxusnim asfaltu jsem devátý majitel, X krát ji někdo položil predemnou, ale jede rovne a zatim nezklamala Hlavně s rozumem, přeji mrtě km bez nehod všem !!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist