Jenže jsem narazila na problém, že motorka má v TP 37 kW. Nechci platit dalších 10 tis. za přiškrcení a těchto motorek přiškrcených moc není. Našla jsem jednu a byla nic moc.
Nevíte jestli to prostě nějak nejde?
Našla jsem tady i diskuzi, kde byla pro řidičák A2 doporučená...
Děkuji za info.
Naposledy editováno 18.05.2015 21:25:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
JáraKawa píše: A dozvíš se přibližně toto : dovozová STK cca 1200,- - 1500,- schválení tech. způsobilosti na úřadě 1500,- registrace 500,- Ale pozor, seškrcená Kawa ER5 z SRN nemá v originál techničáku vyznačené emise po seškrcení a nutno mít tu žlutou kartičku od " škrtiče" ... v mém případě Alpha Technik - prodejce mi ji poslal dodatečně poštou, jinak další cca 2000,- za potvrzení od Kawa Brno..
to je právě ten rozdíl o kterém jsem mluvil. EU rozhodla, že bylo-li vozidlo již schváleno pro provoz na území EU, tak se nemusí znovu schvalovat v dovozové zemi. Čili když to bylo přihlášeno v DE, tak už nemusíš platit těch 1500 za způsobilost. Dáš pouze 900(mě stála) za STK a 500 za přepis
Naposledy editováno 19.05.2015 12:22:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
kubacech píše: to je právě ten rozdíl o kterém jsem mluvil. EU rozhodla, že bylo-li vozidlo již schváleno pro provoz na území EU, tak se nemusí znovu schvalovat v dovozové zemi. Čili když to bylo přihlášeno v DE, tak už nemusíš platit těch 1500 za způsobilost. Dáš pouze 900(mě stála) za STK a 500 za přepis
Kubo, máš čerstvější zkušenost - tak tedy bez poplatku za schválení supr, je to levnější, nicméně se šeškrcenou verzí bych se bál problému na STK. Jak se změní výkon, tak se změní i emise / i když k lepšímu / a na našich STK to je problém... který řeší jen Dekra, nebo importér.