bmw_r1300gs_cartec





Téma: Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
 
18.5.2015 v 21:15
Ahoj mám takový problém. Dělám si řidičák A2 podle zákona tedy do 35 kW nebo 0,2 kW/kg. Líbila by se mi motorka Kawasaki ER 5, je nízká a já protože jsem prcek tak ideální, dosáhnu perfektně na zem.
Jenže jsem narazila na problém, že motorka má v TP 37 kW. Nechci platit dalších 10 tis. za přiškrcení a těchto motorek přiškrcených moc není. Našla jsem jednu a byla nic moc.
Nevíte jestli to prostě nějak nejde?
Našla jsem tady i diskuzi, kde byla pro řidičák A2 doporučená...
Děkuji za info.

Naposledy editováno 18.05.2015 21:25:15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 10:21 | Nahoru | #1
czmabek> Pravda je, že to zkusit můžu :)

(reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 10:28 | Nahoru | #2
Adush09> za optání nic nedáš
LÍNÁ HUBA, HOLÉ NEŠTĚSTÍ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 11:34 | Nahoru | #3

Adush09 píše: czmabek> Pravda je, že to zkusit můžu :)



A dozvíš se přibližně toto : dovozová STK cca 1200,- - 1500,- schválení tech. způsobilosti na úřadě 1500,- registrace 500,- Ale pozor, seškrcená Kawa ER5 z SRN nemá v originál techničáku vyznačené emise po seškrcení a nutno mít tu žlutou kartičku od " škrtiče" ... v mém případě Alpha Technik - prodejce mi ji poslal dodatečně poštou, jinak další cca 2000,- za potvrzení od Kawa Brno..

Naposledy editováno 19.05.2015 11:37:01
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist