globalmoto_duben_nolan





Téma: Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
 
18.5.2015 v 21:15
Ahoj mám takový problém. Dělám si řidičák A2 podle zákona tedy do 35 kW nebo 0,2 kW/kg. Líbila by se mi motorka Kawasaki ER 5, je nízká a já protože jsem prcek tak ideální, dosáhnu perfektně na zem.
Jenže jsem narazila na problém, že motorka má v TP 37 kW. Nechci platit dalších 10 tis. za přiškrcení a těchto motorek přiškrcených moc není. Našla jsem jednu a byla nic moc.
Nevíte jestli to prostě nějak nejde?
Našla jsem tady i diskuzi, kde byla pro řidičák A2 doporučená...
Děkuji za info.

Naposledy editováno 18.05.2015 21:25:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 08:50 | Nahoru | #1
kubacech> Fakt? No budu to muset zjistit. Přítel je teď hodně opatrný. Naběhli jsme si dost s NSR 125. Prostě mi vadí, že někteří majitelé jen aby prodali, řeknou... "joo v pohodě hele to vás vyjde na litra " a v konečném výsledku jste v tom za pět.
Každopádně nějak nevím co si počít, protože ta kawa je prostě skvělá.

(reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:10 | Nahoru | #2
Adush09> bohužel na A2 můžeš legálně pouze s GS. CB i ER už jsou moc. Uznávám že tvé proporce nejsou pro řízení motorky ideální, ale asi bych vážně raději zkusil pohledat autoškolu, kde třeba mají něco menšího, nebo nějaký čopr, kde dosáhneš.

K přepisu. Co píšu je má zkušenost, když jsem před měsícem a něco kupoval Guzzi. Dostal jsem k tomu originál It TP, odhlášku a fakturu. Potom a dovozová technická (cena je na rozdílných stanicích rozdílná) a přihlásit. Je o teď od nového roku změněné. Když máš dovoz z EU, tak už platíš jen 500. Loni to bylo dražší, protože si musela platit ještě nějaký správní poplatek, co jim teď EU zakázala
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist