Diky moc za radu
V tom případě ti asi opravdu nezbude nic jiného, než ty svody sundat.
Já mám svody původní a ty vedou tak, že výpušťák je mezi něma, takže s ráčnou delším nástavcem se k němu dostanu pohodlně.
Možná by šlo olej odsát přes nalívací víčko, ale nevím jestli se ti tudy podaří prostrčit hadičku až na dno vany..
Pokud to už nebudeš nechávat na PRI, tak už by se to stát nemělo. Za předpokladu, že je v pořádku ten podtlakový palivový kohout. To si můžeš jednoduše ověřit, v poloze ON a RES a při vypnutém motoru by neměl propouštět benzín..
e: ventilky v karburátorech můžeš ověřit taky. Na spodku každého karburátoru je takový pičinec na vypouštění. Na něj si nasaď vhodnou hadičku, a otevírá se šroubkem z boku z pravé strany. Když plovákovky vypustíš, a palivový kohout dáš na PRI, tak by nemělo nic téct. Ale ono to může třeba držet chvilku a povolit až po pár hodinách..
Naposledy editováno 16.05.2015 18:28:28
Ventilky v karburátorech zavírá plovák po napuštění plovákové komory.
Ale můžeš si na ty vypouštěcí kohoutky nasadit průhlednou hadičku a ohnout ji směrem nahoru. Pak v ní uvidíš hladinu benzínu v plovákovce. Ta by se měla po napuštění karburátorů zastavit. Podobně jako třeba tady na posledním obrázku http://suzuki-dr-big-750.wz.cz/mikuniBST33.php
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |