Nějak mi nahrálo fotku otočenou, takže orientace je od rotoru dolů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) er-5 olej v alternátoru
Dawe02 píše: Je pekne ze se bavis, ale on ma pravdu. Vinuti ma typicke maximum kolem 210-220degC pricemz zdrojem tepla je logicky "selfheating" protikajicim proudem. Olej ma cca o 100deg mene a vinuti efektivne chladi.
Vinutí o teplotě přes 200°C by podle mě nebylo už jako vinutí, izolační lak by šel do háje a šlo by to do zkratu.... No nevadí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) er-5 olej v alternátoru
Já jen, že dle IEC 60034-1(z roku 2004) musí vinutí třídy 180 (H) odolat maximální teplotě 260°C
honzikch píše: Vinutí o teplotě přes 200°C by podle mě nebylo už jako vinutí, izolační lak by šel do háje a šlo by to do zkratu.... No nevadí
no - a prave proto je to potopene do oleje, ktery ma max 140st.C.Krome toho tepelna odolnost laku na vodicich ze kterych se delaji ty nejnamahanejsi elektricke stroje zacina nekde u 450st.C ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |