globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: er-5 olej v alternátoru
14.5.2015 v 21:52
Po výměně oleje se mi objevovaly kapky pod víkem alternátoru. Po demontáži jsem zjjstil,že je ho tam docela dost a rozstříklý po celém alternátoru. Púvodně jsem myslel, že je to vymačkaným těsněním trubky co je dole pod rotorem, ale pak jsem zjjstil, že to teče kolem vyústění hřídele, nebo jak to nazvat. Na fotce ke to ten tmavý kruh v levo od rotoru. Máte někdo zkušenosti, co mě čeká, co je příčinou, co mohlo povolit.






Nějak mi nahrálo fotku otočenou, takže orientace je od rotoru dolů
Předchozí
1 2
Následující

er-5 olej v alternátoru

14.5.2015 v 21:56 | Nahoru | #1
Alternator u japonskych moto obvykle bezi v oleji...

Naposledy editováno 14.05.2015 21:58:12

er-5 olej v alternátoru

14.5.2015 v 22:33 | Nahoru | #2
Také jsem toho názoru, že tento altik běhá v olejové lázni, ale pokud se pletu, tak ti netěsní gufero na klice!

er-5 olej v alternátoru

14.5.2015 v 23:01 | Nahoru | #3
Alternator je u ER5 ve stejny olejovy lázni = ma to tak byt. Olej elektřinu nevede, takže neni duvod plašit.

Naposledy editováno 14.05.2015 23:02:26

er-5 olej v alternátoru

15.5.2015 v 02:10 | Nahoru | #4
Pokud je altík v olejové lázni, tak tě čeká přetěsnění víka

er-5 olej v alternátoru

15.5.2015 v 04:14 | Nahoru | #5
Nevím. Vždy býval bez oleje. Kolem hřídele by byl pouze přívod oleje a není tam vypouštěcí šroub nebo nějaký otvor na udržování hladiny. Asi to bude tu gufero.

er-5 olej v alternátoru

15.5.2015 v 07:54 | Nahoru | #6
Šmarja posloucháš? Ten olej tam má být
Si přečti servisní manual kde sami varujou, že pokuď nevypustíš olej před výměnou alternatoru tak ti všechen vytečet srkz altík ven. Dokonce při výměně řikaji, ať si dáš pod motor znova zásobník na olej.

er-5 olej v alternátoru

15.5.2015 v 09:02 | Nahoru | #7
proč by měl mít 4takt gufera na klice?? není to2takt který klikou tlačí směs nad píst. olej v zapalování je normální

er-5 olej v alternátoru

15.5.2015 v 09:04 | Nahoru | #8
já ho mám u zrx taky v lázni jdu to vylejt

Naposledy editováno 15.05.2015 09:24:01

er-5 olej v alternátoru

15.5.2015 v 09:22 | Nahoru | #9
Tohle bude zábavné téma

Olej je izolant, standardně jsou alternátory v oleji na motorkách.

er-5 olej v alternátoru

15.5.2015 v 09:54 | Nahoru | #10
Je to normální, gufera na klice na čtyřtkatu jsou taky normální.

1 reakcí na tento příspěvek er-5 olej v alternátoru

15.5.2015 v 10:43 | Nahoru | #11
A už zase... u magneta, kde nejsou žádné kroužky, uhlíky, ani žádné jiné pohyblivé kontakty, je olej uvnitř magneta normální. Ba napomáhá chlazení statoru.

1 reakcí na tento příspěvek er-5 olej v alternátoru

15.5.2015 v 11:02 | Nahoru | #12
Schválně jsem se na to mrknul. Mám 2 a ani na jedné v alternátoru olej nemám

Naposledy editováno 15.05.2015 11:06:37

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) er-5 olej v alternátoru

15.5.2015 v 12:04 | Nahoru | #13

kubacech píše: Schválně jsem se na to mrknul. Mám 2 a ani na jedné v alternátoru olej nemám



No ale to bude tim ze jedna je babetta a druha je italskej srot co ma motor z auta

1 reakcí na tento příspěvek er-5 olej v alternátoru

15.5.2015 v 12:06 | Nahoru | #14
martas73>nez se vtom zacnes hrabat, tak doporucuju precist SM, usetri ti to spoustu prace,penez a nervu.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) er-5 olej v alternátoru

15.5.2015 v 12:18 | Nahoru | #15

gugo píše: No ale to bude tim ze jedna je babetta a druha je italskej srot co ma motor z auta



Které auto má takový zábavný V2 motor? To chci

(reakce na) er-5 olej v alternátoru

15.5.2015 v 12:32 | Nahoru | #16
kubacech> Ja myslel obsahem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) er-5 olej v alternátoru

15.5.2015 v 12:46 | Nahoru | #17

kubacech píše: Které auto má takový zábavný V2 motor? To chci


jako co se týče těch neustálých oprav, co na tom děláš od doby pořízení?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) er-5 olej v alternátoru

15.5.2015 v 12:48 | Nahoru | #18
gugo>
v manuálu jsem nic takového nenašel a je mi divné, že tam pouze pod tlakem přitéká ale nemá kam odtékat. I v manuálu když je rozkresleno mazání tak na tu stranu nic neteče (tedy by nemělo téct)




(reakce na) er-5 olej v alternátoru

15.5.2015 v 12:56 | Nahoru | #19

fockewulf píše: jako co se týče těch neustálých oprav, co na tom děláš od doby pořízení?



Opravu dělám stále pouze jednu Jen si s tím dávám trošku načas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) er-5 olej v alternátoru

15.5.2015 v 14:30 | Nahoru | #20

Martas73 píše: gugo>
v manuálu jsem nic takového nenašel a je mi divné, že tam pouze pod tlakem přitéká ale nemá kam odtékat. I v manuálu když je rozkresleno mazání tak na tu stranu nic neteče (tedy by nemělo téct)
[/img]



Ale má to kam odtékat. Když rotor sundáš vypadá to tam zhruba takhle. Navíc ten olej tam být musí kvůli mazání pohonu a volnoběžky startéru.

Naposledy editováno 15.05.2015 14:35:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) er-5 olej v alternátoru

15.5.2015 v 15:53 | Nahoru | #21
petrvtr_new>
Díky moc. Takovou fotografii jsem nikde nenašel a ty otvory dole vzadu nejsou za rotorem vidět. Děkuji všem za odpovědi a diskuzi která ni hodně pomohla. Ušetřila mi spousty času a určitě i peněz. Takže jen přetěsním a už jedu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) er-5 olej v alternátoru

15.5.2015 v 17:35 | Nahoru | #22
Martas73: Na tvé fotce jsou vidět zbytky papírového těsnění. Kdyby v té komoře neměl být olej, nemuselo by tam být ani to těsnění.

(reakce na) er-5 olej v alternátoru

15.5.2015 v 20:52 | Nahoru | #23

gugo píše: No ale to bude tim ze jedna je babetta a druha je italskej srot co ma motor z auta

Ne z auta ale z traktoru vyráběného pro armádu- to je fakt. Akorát ho nějakej ožralej ital dal o 90 stupnů blbě! A proto je to extra, protože takovýho idiota už jiný firmy nemůžou sehnat . /Jinak se mi Guziny moc líbí./

2 reakcí na tento příspěvek er-5 olej v alternátoru

16.5.2015 v 11:19 | Nahoru | #24
Vidíš rozvoďák, tak snad automaticky je jasný že tam ten olej musí být.

(reakce na) er-5 olej v alternátoru

16.5.2015 v 20:23 | Nahoru | #25

Robinsson píše: Vidíš rozvoďák, tak snad automaticky je jasný že tam ten olej musí být.


to spíš je řetízek startéru a volnoběžka na rotoru

er-5 olej v alternátoru

17.5.2015 v 12:09 | Nahoru | #26
zabavne tema od zacatku do konce :D :D diky za zlepseni nalady :D

7 reakcí na tento příspěvek (reakce na) er-5 olej v alternátoru

17.5.2015 v 12:44 | Nahoru | #27

J.M.K. píše: A už zase... u magneta, kde nejsou žádné kroužky, uhlíky, ani žádné jiné pohyblivé kontakty, je olej uvnitř magneta normální. Ba napomáhá chlazení statoru.



Docela jsi mě pobavil, jak by motorem rozehřátý olej dokázal trochu chladit vinutí alternátoru , jo možná na začátku, chvíli po startu ale jinak... nevim nevim

(reakce na) er-5 olej v alternátoru

17.5.2015 v 15:25 | Nahoru | #28

Robinsson píše: Vidíš rozvoďák, tak snad automaticky je jasný že tam ten olej musí být.



Dneska už opravdu může mít motorku každej.

Naposledy editováno 17.05.2015 15:26:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) er-5 olej v alternátoru

17.5.2015 v 15:55 | Nahoru | #29

honzikch píše: Docela jsi mě pobavil, jak by motorem rozehřátý olej dokázal trochu chladit vinutí alternátoru , jo možná na začátku, chvíli po startu ale jinak... nevim nevim


Je pekne ze se bavis, ale on ma pravdu. Vinuti ma typicke maximum kolem 210-220degC pricemz zdrojem tepla je logicky "selfheating" protikajicim proudem. Olej ma cca o 100deg mene a vinuti efektivne chladi.

(reakce na) er-5 olej v alternátoru

17.5.2015 v 18:53 | Nahoru | #30
honzikch> Ty jsi mě taky pobavil
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist