globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 990 SMT vs Husqvarna NUDA 900R
 
13.5.2015 v 14:42
Zdravím, jako začátečník jsem si koupil Triumph street triple 675R, vždycky se mi triple hrozně líbil, ale na litra jsem si na začátek netroufl. Bydlím kousek za Prahou a denně s ním jezdím do práce do centra Prahy, na to je street super, vždycky projedu kolonou jak nic a jsem doma za polovinu času než kdybych jel autem. Problém ale nastane když chci vyrazit na delší trasu a nebo nedej bože s sebou ještě vzít ženu (vážím 110 kg a měřím 192 cm) - nehledě na to jak to vypadá:).

No, pustil jsem se tedy do hledání nějakého universálu, který bude vysoký natolik, abych se na něj pohodlně poskládal, bude dostatečně obratný do města kvůli hustým kolonám a nabídne i trochu pohodlí pro spolujezdce.

Vyšla mi z toho KTM 990 SMT - kombinace supermota a cesťáku a Husqvarna NUDA 900R - kombinace supermota a naháče.

U KTMka se bojím, že je až moc robustní, že se s ním nepropletu provozem v centru Prahy a u NUDY zas že bude na delší cesty ve dvou nesnesitelně nepohodlná (300-500 km)

Byl bych moc rád, kdyby mi tenhle rébus pomohl rozlousknou někdo kdo má s těmahle motorkama zkušenost.

Předem díky.

Naposledy editováno 13.05.2015 15:42:02

KTM 990 SMT vs Husqvarna NUDA 900R

13.5.2015 v 15:02 | Nahoru | #1
Na delších trasách tě dle mého trefí z nudy šlak a prdel :)

SMT je obratný jak leoprad a o robustnosti nemůže být řeč. V provozu nebudeš mít problém, protáhneš se. Jinak tě ten dvouválec ucuká

1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 SMT vs Husqvarna NUDA 900R

13.5.2015 v 15:28 | Nahoru | #2
Kup si BMW R1200GS. Stejnak u něj jednou skončíš, prý jako všichni...

KTM 990 SMT vs Husqvarna NUDA 900R

13.5.2015 v 16:19 | Nahoru | #3
Z tehle dvou jednoznacne SMT, NUDA pro dva musi byt utrpeni

(reakce na) KTM 990 SMT vs Husqvarna NUDA 900R

13.5.2015 v 16:44 | Nahoru | #4

seikos píše: Kup si BMW R1200GS. Stejnak u něj jednou skončíš, prý jako všichni...



tak na starý kolena, až se člověk usadí a budu mít hodně peněz na opravy a spoustu náhradních dílů Nebo nějakou italskou jebku

KTM 990 SMT vs Husqvarna NUDA 900R

13.5.2015 v 18:48 | Nahoru | #5
tak s tvoji figurou bych rek, ze ze Streeta na Nudu, je to tak z blata do louze :) SMT opravdu neni robustni... sirka riditek 90cm, propletes se vsude...jenom ten dvouval neni uplne mestskej

1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 SMT vs Husqvarna NUDA 900R

13.5.2015 v 19:35 | Nahoru | #6
smt není do města ideální, na nízký otáčky cuká (model 2010, orig výfuky i mapa) - do cca 3 tisíc v nízkých a do 5 tisíc ve vyšších kvaltech. prý pomáhají laďáky a přehrát mapu - pak to o tisícovku spadne (mám podobný motor v advě trochu jinak naladěný s laďáky a jinou mapou...pod 3 tisíce taky cuká, na vyšší kvalty pod 4). a motor svým projevem také není po městě nejklidnější.

z hlediska obratnosti a pohodlnosti - stýská se mi po ní. je pohodlná a podvozek jak břitva (jezdil jsem v nastavení sport dle manuálu...nastavení z továrny bylo bláto a nejměkčí bylo snad pro důchodce a předpisové rychlosti) - nedostal jsem ho do úzkých (poserproužky nebyly, ale přes hranu gumy jsem ji nemetl...jezdil jsem na tom normálně, motardově neumím). ideální cestovně sportovní motorka...jen do města ucukaná (nebo si pomáháš spojkou).

(reakce na) KTM 990 SMT vs Husqvarna NUDA 900R

14.5.2015 v 08:37 | Nahoru | #7

mariano píše: smt není do města ideální, na nízký otáčky cuká (model 2010, orig výfuky i mapa) - do cca 3 tisíc v nízkých a do 5 tisíc ve vyšších kvaltech. prý pomáhají laďáky a přehrát mapu - pak to o tisícovku spadne (mám podobný motor v advě trochu jinak naladěný s laďáky a jinou mapou...pod 3 tisíce taky cuká, na vyšší kvalty pod 4). a motor svým projevem také není po městě nejklidnější.

z hlediska obratnosti a pohodlnosti - stýská se mi po ní. je pohodlná a podvozek jak břitva (jezdil jsem v nastavení sport dle manuálu...nastavení z továrny bylo bláto a nejměkčí bylo snad pro důchodce a předpisové rychlosti) - nedostal jsem ho do úzkých (poserproužky nebyly, ale přes hranu gumy jsem ji nemetl...jezdil jsem na tom normálně, motardově neumím). ideální cestovně sportovní motorka...jen do města ucukaná (nebo si pomáháš spojkou).



Já mám jinou mapu, laďáky a pomohly až ucpávky (aspoň mi to tak pocitově přijde), do tý doby jsem byl pořád před motorkou, jak to cukalo . SMTéčko se uklidnilo. Po městě s tím jezdím, "plynulou jízdou" a pokud neposkakuju v kolonách, nedělá mi ten dvouvál problém

1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 SMT vs Husqvarna NUDA 900R

14.5.2015 v 09:06 | Nahoru | #8
Cukani pod 3tis na vyssi kvalty pod 5? Uff to by pro me bylo docela zklamani :( VTR a TL jedou na nizsi kvalty skoro od volnobehu na vyssi od 2-3tis....

(reakce na) KTM 990 SMT vs Husqvarna NUDA 900R

14.5.2015 v 12:25 | Nahoru | #9
assassin> je to motor (a plnění) sportovnějšího ražení. těžko se dá jet konstantní rychlostí, musíš mít fakt jemnou ruku (zvlášť na nižší kvalty), jinak přidáváš/ubíráš...ta motorka tě ponouká: "přidej, dej mi, ještě!"
to cukání je spíš v problematičtějším dávkování plynu, než v motoru samotném, ale v nízkých otáčkách se to necítí, pod dva na dvojku občas i chcípne.

pod 4 tisíce je zbytečné na tom jezdit, hezké to je 6-9.
pak je "fajn", že motorka furt táhne a najednou omezovač jak břitva - na dvojku/trojku v zatáčce celkem švanda

Naposledy editováno 14.05.2015 12:26:37

KTM 990 SMT vs Husqvarna NUDA 900R

14.5.2015 v 12:47 | Nahoru | #10
No, takže NUDA malá a SMT v kolonách cukačka. To nevypadá na optimální řešení

KTM 990 SMT vs Husqvarna NUDA 900R

14.5.2015 v 13:15 | Nahoru | #11
Nuda jede téměř od volnoběhu, na proplétání po Praze super, ale já jezdím do práce radši na starém XJ600. Má výrazně užší řidítka a tam kde se s Nudou zaseknu s XJ projedu. Navíc na Nudě chci většinou "zlobit" a tak dlouho se jezdí z křižovatek po zádech až se Nuda zahodí
A na spolujezdce asi zapomeň, psal jsem Ti to už do pm, ale vzadu je to dle zkušeností fakt nahouby.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 SMT vs Husqvarna NUDA 900R

15.5.2015 v 09:42 | Nahoru | #12
Ducati Hypermotard 1100, dopředu 14Z kolečko a když se naučíš s plynem, necuká nic. ve dvou na pohodu.. mluvím z vlastní zkušenosti.
motor má síly dost a nesere se.. obratný až až a spousta lidí na tom cestuje..

(reakce na) KTM 990 SMT vs Husqvarna NUDA 900R

15.5.2015 v 14:35 | Nahoru | #13
Petta> vypadá výborně, popravdě jsem na ní už koukal, ale nenapadlo mě, že by mohla být pohodlná i pro spolujezdce. koukal jsem ještě na dorso 1200, tam mě ale vyděsila spotřeba.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist