Vyjel jsem nádrž do prázdna, prostě do sucha. Dotankoval plnou (ve stoje a ještě jsem přizvedl pistol) - pouze 16l benzínu! Moc nechápu, když všude uvádějí, že nádrž má obsah 22l. Napřed jsem si myslel, že mi blbě ukazuje palivoměr. Ale ten maká dobře. Vesměs ostatní v-stromáci najedou na nádrž cca 400km. Já jsem se dostal na 330km.
Dotaz:
Jak je řešená nádrž na stromkovi? Je možné, že je půlená a druhá půlka třeba zacpaná? Prostě tam víc než 16l nedostanu. Měl někdo podobný problém třeba na jiném stroji? Ať se někam pohnu......
http://partsdepot.cz...rom+2004-2006/14904/
tady jsem se díval, ale jak je to řešený....to fakt nevím.
Děkuji za případnou pomoc
2 reakcí na tento příspěvek Palivová nádrž V-strom 650
edit: a byt tebou bych zkusil vice benzinek
Naposledy editováno 11.05.2015 16:51:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivová nádrž V-strom 650
zabar píše: taky najedu max 330 km, ale dostal jsem tam 18,5l - nevim jestli si ji vyjel dosucha ze moto ani nejela? ja na benzinku jeste dojel
edit: a byt tebou bych zkusil vice benzinek
Já to vyjel úplně do sucha. Až mi to zdechlo. Benzinek jsem vyzkoušel už nespočet. Tachometr ukazuje správně. Dostal jsem tip, že by mohlo čerpadlo sepínat na dvě fáze - normální provoz a rezerva. Nevím, musím nějak pozjišťovat.
Naposledy editováno 11.05.2015 19:09:51
2 reakcí na tento příspěvek Palivová nádrž V-strom 650
EDIT: po posledním čerpání jsem to vynuloval a poté bral těch 17l.
Naposledy editováno 11.05.2015 21:40:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivová nádrž V-strom 650
Jojko píše: Tankoval jsem naposledy 17l a to mě ještě hodně šplouchalo. Blikal symbol "benzinky" A na těch 17l jsem najel 420km.
Jakým stylem jezdíš? . Já jezdím kochacku 120 km/hod. Dám tomu jen při předjíždění . Ty vaše nájezdy nechápu . Zkoušel jsi kolik se ti vleze do prázdné nádrže?
Naposledy editováno 11.05.2015 19:37:18
1 reakcí na tento příspěvek Palivová nádrž V-strom 650
Při pohodové jízdě se 3 kufry a manželkou se ale dostanu i na 4,2l/100km.
Dojížím nádrž vždy téměř do sucha a tankuju pravidelně 19-20l.
1 reakcí na tento příspěvek Palivová nádrž V-strom 650
Rumy-davas to vážně až po hrdlo? Nemáš strach že se benzín teplem roztáhne? Zkusím kdyztak taky
1 reakcí na tento příspěvek Palivová nádrž V-strom 650
Ja mam uz dve sviecky. Styl jazdy mam taky normalny ( vytacanie tak do 5-6000 ot.), 100-110 km mimo obce - ked pridu pekne zatacky (ako u nas Sturec ..) - tak tam si to uzijem naplno :)
Ja som najviac tankoval 19,16L - ale stale tam este nejaky bol.
Dlhodobu spotrebu mam 4,6 L a podledny dielik vacsinou zmizne pri cca 370-400 km.
Kazdopadne do prazdnej nadrze by si mal fakt dostat viac benzinu.
1 reakcí na tento příspěvek Palivová nádrž V-strom 650
Teď jsem měl přímé srovnání s kámošem při 450km vyjížďce (on K8 - takže prakticky stejný model) . On to dal celé na nádrž a ještě mu tak na 20 km zbylo, já byl po 340 km na dně při stejné rychlosti ,trase a přibližně stejném jízdním stylu. Vyměnil jsem vzduchový filtr za nový - žádná změna. Teď mám podezření na lambda sondu. Někde sem četl že ke konci životnosti se projevuje právě zvýšenou spotřebou.
Ještě zvažuju - na ebay se dá najít takový bazmek-lambda sonda eliminator, který se připojí na konektor místo lambda sondy - nejspíš nějaký odpor, který dává právě tu hodnotu napětí aby si ŘJ myslela že spalování probíhá ideálně (trvale) a motorka má lepší a hladší průběh výkonu a chod motoru. Neprojevuje se tam to přiškrcení kvůli katu, takže se motor chová jako u těch modelů s jednou svíčkou na válec které jsou údajně znatelně živější. Stojí to kolem 6 stovek, takže to asi objednám a vyzkouším.
Naposledy editováno 12.05.2015 07:57:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivová nádrž V-strom 650
. Podle návodu bys neměl tankovat přes spodní část plnícího hrdla, takže já končím tankování když se mi benzín objeví na spodním hrdle a nikdy jsem s tím neměl problém. Když se podíváš na ten návod, tak i po natankování po hrdlo je tam ještě rezerva na roztažnost benzínu.
Rumy píše: Heny22> Tankovani po hrdlo by mělo být v pořádku :
. Podle návodu bys neměl tankovat přes spodní část plnícího hrdla, takže já končím tankování když se mi benzín objeví na spodním hrdle a nikdy jsem s tím neměl problém. Když se podíváš na ten návod, tak i po natankování po hrdlo je tam ještě rezerva na roztažnost benzínu.
Tak to já Tankoval vždy trochu méně. Dnes mě čeká tankovani tak vyzkouším . A dám samozřejmě vědět.
Srát na to, jezdi, zjistíš při kolika máš tankovat a kolik je bezpečný nájezd. Není účel zápis do guinesovy knihy rekordů za nájezd, ale vědět, jak bezpečně tankovat ať nezůstaneš někde viset.
Kdy tankovat je mi jasné. Kolem 320 km. Ale že se tam vleze tak málo benzínu....... To mi hlava nebere
jojkoz píše: Jedna podstatna vec - Jojko ma starsi model s jednou svieckou ktora cca o 0,5 l vacsiu spotrebu ako novy model- podla mna je aj viac nachylna ( spotrebou) na "agresivnejsiu" jazdu.
Mám dvě svíčky na válec , takže celkem čtyři.
Lobo6 - kdyby tam byl kit tak to neřeším a jezdím
1 reakcí na tento příspěvek Palivová nádrž V-strom 650
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |