Vyjel jsem nádrž do prázdna, prostě do sucha. Dotankoval plnou (ve stoje a ještě jsem přizvedl pistol) - pouze 16l benzínu! Moc nechápu, když všude uvádějí, že nádrž má obsah 22l. Napřed jsem si myslel, že mi blbě ukazuje palivoměr. Ale ten maká dobře. Vesměs ostatní v-stromáci najedou na nádrž cca 400km. Já jsem se dostal na 330km.
Dotaz:
Jak je řešená nádrž na stromkovi? Je možné, že je půlená a druhá půlka třeba zacpaná? Prostě tam víc než 16l nedostanu. Měl někdo podobný problém třeba na jiném stroji? Ať se někam pohnu......
http://partsdepot.cz...rom+2004-2006/14904/
tady jsem se díval, ale jak je to řešený....to fakt nevím.
Děkuji za případnou pomoc
1 reakcí na tento příspěvek Palivová nádrž V-strom 650
Teď jsem měl přímé srovnání s kámošem při 450km vyjížďce (on K8 - takže prakticky stejný model) . On to dal celé na nádrž a ještě mu tak na 20 km zbylo, já byl po 340 km na dně při stejné rychlosti ,trase a přibližně stejném jízdním stylu. Vyměnil jsem vzduchový filtr za nový - žádná změna. Teď mám podezření na lambda sondu. Někde sem četl že ke konci životnosti se projevuje právě zvýšenou spotřebou.
Ještě zvažuju - na ebay se dá najít takový bazmek-lambda sonda eliminator, který se připojí na konektor místo lambda sondy - nejspíš nějaký odpor, který dává právě tu hodnotu napětí aby si ŘJ myslela že spalování probíhá ideálně (trvale) a motorka má lepší a hladší průběh výkonu a chod motoru. Neprojevuje se tam to přiškrcení kvůli katu, takže se motor chová jako u těch modelů s jednou svíčkou na válec které jsou údajně znatelně živější. Stojí to kolem 6 stovek, takže to asi objednám a vyzkouším.
Naposledy editováno 12.05.2015 07:57:25
V-tree píše: Spotřebu teď taky trochu řeším. S K7 se nemůžu ani při ekojízdě dostat pod 5L/100. Běžně při normální jízdě (žádná velká střelba - 130/60) jsem někde kolem 5,6 - 5,8.
Teď jsem měl přímé srovnání s kámošem při 450km vyjížďce (on K8 - takže prakticky stejný model) . On to dal celé na nádrž a ještě mu tak na 20 km zbylo, já byl po 340 km na dně při stejné rychlosti ,trase a přibližně stejném jízdním stylu. Vyměnil jsem vzduchový filtr za nový - žádná změna. Teď mám podezření na lambda sondu. Někde sem četl že ke konci životnosti se projevuje právě zvýšenou spotřebou.
Rozdíl ti tam můžou udělat i pneu, stav řetězu, dobré vracení pístků na brzdách, atd...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 105 | Včera v 15:26 Animals21 |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |