globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Z800 vs MT09
2.5.2015 v 14:41
Zkušenější a znalejší. Co byste volili? Z800 nebo MT09. Motorka jen na blbnutí po okreskách, žádné cestování, žádný spolujezdec.

1 reakcí na tento příspěvek Z800 vs MT09

4.5.2015 v 21:05 | Nahoru | #31
Zdar mám Zeda 750 a kámoš má MT 09 a zedík sedí lépe,Mt 09 je o dost měkčí ale asi by stačilo trochu přenastavit podvozek.
Výkonově je Mt 09 silnější od spodu,zato Zedík když se rozdovádí tak mu nikdo nestíhá.
Obě motorky jsou hodně dobrý.

Z800 vs MT09

4.5.2015 v 22:45 | Nahoru | #32
No to je to kvôli čomu chce iný stroj, aby ho nemusel pre trochu adrenalínu nahánať v červenom pásme a lietať vysokými rýchlosťami.

(reakce na) Z800 vs MT09

5.5.2015 v 01:07 | Nahoru | #33
cvaga> Já si vezmu MT09 a zajedem si do hor jo? oco že ti budu stačit a po 20minutách ujedu.. Vyladěnej podvozek je velmi důležitá část. Nastavit si motorku podle sebe a pak se všude rapidně zrychlíš... Zed 800 je krok vedle a zdá se mi naprosto zbytečnej. Navíc to nejede... MTčko je aspoň motorka s fun fuctorem a KOULEMA

Z800 vs MT09

5.5.2015 v 09:22 | Nahoru | #34
Kawasaki akoby zaspala, v ponuke niet žiadneho moderného V2, to je to čo by tomu "Z" prospelo aby bol zábavnejší a hlavne by potreboval schudnúť
Ked porovnám tech. údaje, tak trebárs s Monsterom 821, či MT-09 má +- rovnaký výkon, ale Z800 váži až 229kg, Monster 180kg, MT-09 len 170kg

Z800 vs MT09

5.5.2015 v 10:32 | Nahoru | #35
Pokud chceš něco na blbnutí, šel bych spíše do MT-09. Ten tříval bude živější a nebude mít takový lineární projev jak Kawasaki. Nevím jak je to se zpřevdováním, snad se oproti Z750 poučil, snad je o něco kratší, protože aby to jelo na trojku cca 200 je nesmysl a celkem zbytečnost

E: A to bych ti jako správnej příznivce značky měl doporučit Z800

Naposledy editováno 05.05.2015 10:34:29

Z800 vs MT09

5.5.2015 v 12:08 | Nahoru | #36
Už se budu opakovat. Z800 mi přijde úžasný provedením v zelenočerné kombinaci. MT09 má lepší parametry, ale ošklivá rozhodně není.

Mám teď od čt do po zamluvenou předváděcí MT09, takže myslím po víkendu to rozseknu.

Každopádně díky za názory.

Z800 vs MT09

7.5.2015 v 00:11 | Nahoru | #37
Já chci koupit MT-09 a na dvou jsem už jel. Ta prvni byla nějaká dobitá, podvozkově, nebo možná jen gumama. Táhlo to doprava, do zatáček jsem se bál to sklopit, celková nejistota. Těžko posoudit, když jedete na šlupkách. Ale motor je neskutečná pecka, táhne to furt jako svině, ve 125 na trojku stačilo dát plnej a šlo to na prdel. Pak jsem si chtěl vyzkoušet ten podvozek na nové motorce a půjčil jsem si předváděčku v Yamaze. To už bylo jiné svezení, motka jela jako po kolejích, nikam to netáhlo, do zatáček to padalo samo - super! Neskutečně ovladatelná, lehká. Taky jsem koukal přesně na MT-09 a Zeda. Z800 se mi líbí vic, vzhledově je to pecka, ale 40kg navíc + menší krouťák i výkon mi stačili k tomu, abych šel spíše do Yamahy. Na Zedovi jsem nejel. Předtím jsem měl šestku Horneta, ten se musel furt točit, aby to jelo. MTčko je na blbnutí a jízdu po okreskách super volba, alespoň pro mě. V pondělí si pro ní jedu, už se nemůžu dočkat. Ale chce to laďák, nicméně, to asi každá... A přitvrdit podvozek, ale od toho tam to štelování je. Toť můj názor...

Naposledy editováno 07.05.2015 00:13:19

1 reakcí na tento příspěvek Z800 vs MT09

7.5.2015 v 20:05 | Nahoru | #38
Diky prazske Yamaze mam MT09 uz doma. Cesta asi 120km. Prvni pocit je, ze sedim na kole Postupne jsem zjistoval, ze to je lehounke a hrozne lehce ovladatelne. Vykonu to moc nema, ale to moc objektivni neni. Spise je ho tam dost a ja si musim zvyknout.

Ale hlavne jsem to dal na jeden zatah a nebyl jsem vyrizenej jako ze zxka. Zadek dobry, ruce dobry, zada dobry ....

Sice mi pujcili oranzovou, ale libi se mi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z800 vs MT09

7.5.2015 v 20:24 | Nahoru | #39
Já jsem jel na te oranzove z Ymoto a taky mi prislo, ze moc nejela. Co jsem jel na té prvni, ta jela jako svine. Ale je fakt, ze ta z Ymoto byla v zaběhu, takže se nedala tocit, ale i tak to bylo nejake mrtve... A ty jsi už nějakou koupil, nebo mas pujcenou tu predvadecku?

Naposledy editováno 07.05.2015 20:25:39

(reakce na) Z800 vs MT09

7.5.2015 v 23:39 | Nahoru | #40

volacek píše: Já jsem jel na te oranzove z Ymoto a taky mi prislo, ze moc nejela. Co jsem jel na té prvni, ta jela jako svine. Ale je fakt, ze ta z Ymoto byla v zaběhu, takže se nedala tocit, ale i tak to bylo nejake mrtve... A ty jsi už nějakou koupil, nebo mas pujcenou tu predvadecku?



Jojo, to je ona. Vybiram, pak koupim

1 reakcí na tento příspěvek Z800 vs MT09

8.5.2015 v 09:46 | Nahoru | #41
Ono jezdit na té testovací motorce je na pytel. Každej na to sedne a za rohem full gas. Ta motorka je přece jen nová a na začátku by bylo třeba tomu tak nedávat no. Ale jak budeš mít svou to bude něco jinýho.. A co je s tím prdel?

(reakce na) Z800 vs MT09

8.5.2015 v 12:31 | Nahoru | #42

Skresa píše: Ono jezdit na té testovací motorce je na pytel. Každej na to sedne a za rohem full gas. Ta motorka je přece jen nová a na začátku by bylo třeba tomu tak nedávat no. Ale jak budeš mít svou to bude něco jinýho.. A co je s tím prdel?



Ta předváděčka má 2tis, chovám se k ní jako ke svojí. Tragickej je z toho jen zvuk, koncovka je nutnost ... Projedu se každej den kousek doufám. Je lehoučká, doma jsem jí přes stojan točil jednou rukou jako nic. A je pohodlná, a to hodně.

Z800 vs MT09

8.5.2015 v 13:16 | Nahoru | #43
Chceš lepší zvuk vyskúšaj ešte nejaký V2 ten nepotrebuje ani ladené koncovky

Z800 vs MT09

8.5.2015 v 18:40 | Nahoru | #44
Z těhle dvou je 09 jasná volba, ta motorka je jinde než zed. Jinak na vyblbnutí po okreskách bohatě stačí 07ka a ještě ti ranec peněz zbyde Jinej problém je stav oněch okresek, ale to už je jiná pohádka Na většině okresek se svezeš tak max na enduru

Z800 vs MT09

8.5.2015 v 19:39 | Nahoru | #45
za mě jednoznačně z800, jel jsem na obou u te MT09 jde ten 3V znát kolem 6tis tahá, brzdy super...ale jinak mě vůbec neoslovila....designem nemluvě je to prostě ošklivost, ten zed ma axiální brzdy jsou trochu slabší ale nic s čím by si člověk nevystačil a když sundáš ten ohavný stock lauf tak to bude super, je ale pravda že zed se musí víc točit no jede až tak od 7tis, to třeba moje gsr750 tahá už od 4tis a je to 4hrnek

Naposledy editováno 08.05.2015 19:49:58

Z800 vs MT09

10.5.2015 v 20:05 | Nahoru | #46
Mno nebude to ještě tak jasné nakonec. Dnes jsem měl možnost po x měsících čekání svézt se 150km za zády Pepy Sršně Šumavskýma silničkama. Pepa mi pak nenápadně podstrčil na kousek cesty StreetTriple 675R a nakonec ještě Brutale 800RR. Obě s quickshiftem.

No a je to hned všechno jinak. Ta MT09 na podvozku mnohem horší než obě italky. Motoricky na moje ježdění jsou vyhovující všechny. Ale tam kde mi dneska MT09 několikrát při jízdě v zatáčkách uskočila se Italky jen nepatrně zavlnily ... Pak celkem objektivní komentář Pepy a jeho instruktorů .... sbohem MT09 ... sbohem Z800 ... a znova recenze, znova videa .... zase hodiny nočního surfování internetem přede mnou

1 reakcí na tento příspěvek Z800 vs MT09

10.5.2015 v 20:58 | Nahoru | #47
Nuž čo to urobí ked si bol príliš zaťažený na Kawasaki... Ešte by som naozaj skúsil ten V-Twin čo je u mna naj motor ak sa niekto nechce pre trochu adrenalínu nahánať niekde v maximálnych otáčkach a nadlimitných rýchlostiach
Taká Ducna Streetfighter 848 by nemusela byť zlá volba a budeš mať aj slušný zvuk, ktorý ti u MT-09 chýbal
Odpor voči talianskym motorkám si už prekonal


Naposledy editováno 10.05.2015 21:05:39

1 reakcí na tento příspěvek Z800 vs MT09

10.5.2015 v 21:14 | Nahoru | #48
Ve stejný kategorii je proti brutale 800 vše šunt.....dokonce bych oželil i milovaný supersport a bral tu 800 brutale nebo monstera to jsou neskutečný hračky

Z800 vs MT09

10.5.2015 v 21:35 | Nahoru | #49
yoda> úplně klidně bych šel do toho Streeta nebo připadně Speeda. Jinak Triumphy jsou britské mašiny. Na nějaký ten dvouválec ses tam neptal??

(reakce na) Z800 vs MT09

10.5.2015 v 22:28 | Nahoru | #50

Bandicoot píše: Ve stejný kategorii je proti brutale 800 vše šunt.....dokonce bych oželil i milovaný supersport a bral tu 800 brutale nebo monstera to jsou neskutečný hračky



Dneska se mnou ve skupině jezdil kluk na Monsteru 1100 a strašně se trápil. Nedokázal s náma (já na MT09 a holčina na Daytoně 675) držet tempo více než 3 zatáčky, pak jsme mu ujeli. Ale když jsme to pak na obědě rozebírali, motorka taky špatná koupě. Popisoval (já to nezkoušel), že do 3tis to kucká a cuká a pak to zase strašně jede. Takže se toho bojí.

A kdo za Sršněm někdy jel, tak uzná, že to je zpočátku dost o potlačování pudu sebezáchovy. Takže nezbývá prostor na to řešit motorku.

Augusta dělá nově i 675 a ta se mi zdá skoro ideální. Dnešek mě zlomil. Zítra Yamahu vrátím a poděkuji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z800 vs MT09

10.5.2015 v 22:31 | Nahoru | #51

Ivan-K píše: Nuž čo to urobí ked si bol príliš zaťažený na Kawasaki... Ešte by som naozaj skúsil ten V-Twin čo je u mna naj motor ak sa niekto nechce pre trochu adrenalínu nahánať niekde v maximálnych otáčkach a nadlimitných rýchlostiach
Taká Ducna Streetfighter 848 by nemusela byť zlá volba a budeš mať aj slušný zvuk, ktorý ti u MT-09 chýbal
Odpor voči talianskym motorkám si už prekonal



Stačilo na kompletní změnu názoru si to prostě jen zkusit. Rozdíl je obrovský

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z800 vs MT09

11.5.2015 v 10:03 | Nahoru | #52
yoda> jezdili jste i po rozbitých cestách šumavy? (jestli tam nebude naopak měkká mt lepší?). Ducati je dvouval, dole cuká i honda 500, to si měl ten nešťastník víc vyzkoušet před koupí

1 reakcí na tento příspěvek Z800 vs MT09

11.5.2015 v 11:58 | Nahoru | #53
Sem tam sa zveziem na Multistrade 1000 a je pravda že naspodu to je trochu ucukané, ale asi treba aj trochu skontrolovať ventilové vôle - už som čítal aj tu nejaký príspevok že nastavenie ventilov + reset TPS to cukanie úplne odstránil. Na druhú stranu ten výkon pri objeme 1000-1100ccm je pri V2 už fakt moc výbušný, stačí sa pozrieť pri akých otáčkach dosahuje maximum krútiaceho momentu, Preto by som sa pri V2 nejak nehnal za objemom, jazdil som aj SV650 a to mi príde taký ideálny kompromis, aj slušný ťah od spodu a pri rozumnom objeme.
Ten Streetfighter 848 ma maximálny moment položený prekvapivo vysoko na to že to je V2 - 94Nm pri 9500rpm, Monster 1100 103Nm pri iba 6000rpm z toho je jasné ako sa ten motor potom chová po otočení plynovou rukoväťou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z800 vs MT09

11.5.2015 v 21:23 | Nahoru | #54

bledemon píše: yoda> jezdili jste i po rozbitých cestách šumavy? (jestli tam nebude naopak měkká mt lepší?). Ducati je dvouval, dole cuká i honda 500, to si měl ten nešťastník víc vyzkoušet před koupí



70% silničky bez záplat a 30% klasická česká okreska. MT09 je dělaná na kompromis pohoda/sport. Augusta i Triumph jsou naladěný víc do sportu jsem měl pocit a mají prokazatelně lepší podvozkový komponenty. Už na letišti, když jsem si zkoušel slalom i na uvedených moto, jsem měl lepší pocit z chování při maximálním náklonu. Ale to neberu jako objektivní, po pár zatáčkách. Na silnici jsem měl už pocit až moc jasnej.

Nešťastník to opravdu byl. Ducati si kupoval novou v Praze, takže se mu jí do kopřiv házet moc nechtělo

Dneska jsem MT09 vrátil a zároveň navštívil Brutale. 675 má horší podvozkový komponenty, takže zůstává Brutale 800 (asi kdybych prasátko úplně vysušil i RR), jinak StreetTriple 675R / Rx

Už mám pár nabídek, tak si to musím srovnat v palici

(reakce na) Z800 vs MT09

11.5.2015 v 21:24 | Nahoru | #55

Ivan-K píše: Sem tam sa zveziem na Multistrade 1000 a je pravda že naspodu to je trochu ucukané, ale asi treba aj trochu skontrolovať ventilové vôle - už som čítal aj tu nejaký príspevok že nastavenie ventilov + reset TPS to cukanie úplne odstránil. Na druhú stranu ten výkon pri objeme 1000-1100ccm je pri V2 už fakt moc výbušný, stačí sa pozrieť pri akých otáčkach dosahuje maximum krútiaceho momentu, Preto by som sa pri V2 nejak nehnal za objemom, jazdil som aj SV650 a to mi príde taký ideálny kompromis, aj slušný ťah od spodu a pri rozumnom objeme.
Ten Streetfighter 848 ma maximálny moment položený prekvapivo vysoko na to že to je V2 - 94Nm pri 9500rpm, Monster 1100 103Nm pri iba 6000rpm z toho je jasné ako sa ten motor potom chová po otočení plynovou rukoväťou



Neumím soudit, nikdy jsem na tom neseděl. Ale sám Sršeň říkal, že ty velký dvouválce jsou už pro hodně zkušený jezdce a i ty to umí překvapit. Resp říkal je to šitý na italský magory

1 reakcí na tento příspěvek Z800 vs MT09

11.5.2015 v 22:39 | Nahoru | #56
Asi tak nejak je to správne slovo, vysoký objem u V2 je pre "magorov" , lebo tak brutálny záťah a naopak tak brutálny brzdný účinok po zavretí plynu len tak hocičo nemá a asi k tomu treba fakt skúseného "pilota" ktorému to neprekáža, alebo inak povedané ten "magor" má z toho dokonca radosť.
Už to tu bolo niekolko krát spomínané že u týchto motorov je vhodná antihoppingová spojka, ktorá sa postará o to aby ten motor nepotrestal každú jazdeckú chybu. Pravý "pilot" ale tvrdí že to je hriech a chyba musí byť potrestaná

Preto som aj napísal že pri tom SV650 mi to prišlo ako taký kompromis - optimálny objem pre V2 aj čo sa týka ťahu motora vs brzdnej sily pri zavretí plynu a o cukaní nemôže byť vôbec reč, to si nejak nespomínam aj ked som na tom dlho nesedel, SV650 malo v prvom rade slabinu v podvozku a brzdách

(reakce na) Z800 vs MT09

12.5.2015 v 08:45 | Nahoru | #57
yoda> Myslíš toho herce Karla Augustu? Dobrej byl v Kamarádovi do deště 2. "co čumíte báby"

(reakce na) Z800 vs MT09

12.5.2015 v 10:23 | Nahoru | #58

Ivan-K píše: Asi tak nejak je to správne slovo, vysoký objem u V2 je pre "magorov" , lebo tak brutálny záťah a naopak tak brutálny brzdný účinok po zavretí plynu len tak hocičo nemá a asi k tomu treba fakt skúseného "pilota" ktorému to neprekáža, alebo inak povedané ten "magor" má z toho dokonca radosť.
Už to tu bolo niekolko krát spomínané že u týchto motorov je vhodná antihoppingová spojka, ktorá sa postará o to aby ten motor nepotrestal každú jazdeckú chybu. Pravý "pilot" ale tvrdí že to je hriech a chyba musí byť potrestaná

Preto som aj napísal že pri tom SV650 mi to prišlo ako taký kompromis - optimálny objem pre V2 aj čo sa týka ťahu motora vs brzdnej sily pri zavretí plynu a o cukaní nemôže byť vôbec reč, to si nejak nespomínam aj ked som na tom dlho nesedel, SV650 malo v prvom rade slabinu v podvozku a brzdách



Přesně tak. Není to jen o zátahu, ale z poloviny také o tom jak samotný motor brzdí. Přesně tohle onen chlapec řešil. Přitom na své má najeto asi 5tis, takže by jí osahanou měl mít. Ale je fakt, že se se Sršněm jezdí trochu jinak než si člověk jezdí sám.

Takže V2 jsem dal stranou, třeba až budu velkej a šikovnej. Brutale 800 / StreetTriple R-Rx ... a teď babo raď

Z800 vs MT09

12.5.2015 v 19:16 | Nahoru | #59
já ti říkal vem streeta... Brutalka taky nebude špatná volba, ale s přístupností dílů atd. bude lepší triumph. Jenže musíš brát v potaz že sice street je stejná cenová kategorie, ale MV Agusta je prostě jinde. Myslím si že je to takovej ten vrchol a je to pro lidi co už umí jezdit fakt hodně dobře.

1 reakcí na tento příspěvek Z800 vs MT09

12.5.2015 v 19:27 | Nahoru | #60
Souhlasím taky, bež do Streeta. Přece jen jsi psal, že chceš zklidnit a jezdit opatrněji na něčem, co by tě tak nenutilo tahat a dělat magořiny. S MV Agustou navíc Brutale RR by to bylo to samé, ne-li horší Taky stojí šílené hrachy už. Takže bych volil lépe ten Triumph. Ten jede taky parádně a dá se s ním blbnout. Navíc ten tříhrnek je prostě super, jako celá ta motorka... Brutalka bude nutit hooodně riskovat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz papírově stažené motorky ze z... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 420rigo 22 20.4.2024 v 13:17 MaraForza
Yamaha Mt 09 při nižších otáčkách c... Yamaha MT-09 Czlad 19 18.4.2024 v 09:36 SuperSic58
Spolehlivost MT-09 Yamaha MT-09 Ale3 20 13.4.2024 v 07:15 dewwil
zkušenosti + doporučení pneu Yamaha MT-09 Gery9 11 10.4.2024 v 22:17 TomasNBK
návod v CZ Yamaha MT 09 rok 2021-2023 Yamaha MT-09 Gery9 6 5.4.2024 v 21:01 Michal.R6


TOPlist