bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vibrující motorka
28.4.2015 v 20:17
Zdravím chtěl sem se zeptat jestli někdo řešil podobný problém.
Za jízdy je motorka klidná bez vibrací, ale při brždění se motorka rozvibruje páčka nekope kotouče mám změřené a sou rovné... Krk řízení nijak nelupe tak nevím co by s tím mohlo být.
Díky za každou radu

vibrující motorka

28.4.2015 v 20:20 | Nahoru | #1
Nemáš ten kotouč na nějakém místě probrzděnej? Tolerance na rozdílu šířky kotouče je myslím 0,01mm...

vibrující motorka

28.4.2015 v 20:22 | Nahoru | #2
to pravě mám proměřené je to v normálu

vibrující motorka

28.4.2015 v 20:25 | Nahoru | #3
a je rovny? neni zvlneny?

vibrující motorka

28.4.2015 v 20:26 | Nahoru | #4
Přední guma to být nemůže?A ty ložiska v krku..Kolikrát to není normálně ani cítit ale pokud motku zvedneš za předek tak se to projevit může...

1 reakcí na tento příspěvek vibrující motorka

28.4.2015 v 20:31 | Nahoru | #5
jo rovný je zvlněny taky není..
a jak to poznam? s tím krkem

(reakce na) vibrující motorka

28.4.2015 v 20:37 | Nahoru | #6

.martin.sv. píše: jo rovný je zvlněny taky není..
a jak to poznam? s tím krkem



idealni hodit na zvedak nebo aspon na stojanek prizvednout predni kolo a zjstit zda neni v krku vule

vibrující motorka

28.4.2015 v 20:38 | Nahoru | #7
mě to dělá taky, při brždění v určité rychlosti. Např. brzdím z kila, nic, jsem u 50 začne vibrovat a pak zase nic. Prý mám trochu koplý jeden kotouč. Co mě říkal servisák, tak prý opravoval i mašinu, která to dělalal jen pro to, že dlouho stála a kotouče v jednom místě byly oba na jednom místě mírně zúžené (lehce zkorodované?). Prý stačilo jen jeden z kotoučů pootočit jeden z koutoučů, aby to zúžení nebylo na obou kotoučích na jednom místě.
Vím, že píšeš rovný, nevím jak se to měří a jaké jsou tolerance.

vibrující motorka

28.4.2015 v 20:39 | Nahoru | #8
Aby bylo přední kolo ve vzduchu a vezmeš za vidle a pohybem do předu a do zadu zjištíš zda není vůle.

vibrující motorka

28.4.2015 v 20:44 | Nahoru | #9
to vyzkouším díky za radu jinak nevíte ještě z jake motorky pasuje cele kolo i s kotoučem na Zeda? že bych to zkusil pujčit a hned bych věděl na čem jsem

1 reakcí na tento příspěvek vibrující motorka

28.4.2015 v 21:50 | Nahoru | #10
Oskákaná pneu nebo hoď moto na central a klekni před přední kolo a zakmitej vidlicema dopředu do zadu mělo by to být bez vůle, popř. s předním kolem ve vzduchu chytni řidítka a pomalinku s nimi otáčej, pokud pociťuješ v řidítkách lupání-přeskakování budou v háji ložiska v krku řízení, motorka netáhne ke straně když pustíš řidítka ?

vibrující motorka

29.4.2015 v 06:03 | Nahoru | #11
Jojo muze to bejt i pneumatika....

1 reakcí na tento příspěvek vibrující motorka

29.4.2015 v 09:41 | Nahoru | #12
nejty... vymačkaný nejty...pokud nekope...ale jen houpe dopředu dozadu jsou to pravděpodobně zarostlý, nebo vymačkaný nejty...
Zkus si s nima zatočit, měly by jít volně... pokud ne...zůstanou v poloze a vymačkaj se...
První možnost jak to detekovat je prohodit kotouče mezi sebou...maličko by se to mělo zlepšit ...ale jen na čas.

Naposledy editováno 29.04.2015 09:43:17

vibrující motorka

29.4.2015 v 12:42 | Nahoru | #13
V mém případě bylo a je koplý kolo....za jízdy nic klidně 300km\h a pri brzdění vibrace...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vibrující motorka

29.4.2015 v 19:25 | Nahoru | #14
t_freedom> nýty se netočí sou pevně v jedné poloze

(reakce na) vibrující motorka

29.4.2015 v 19:27 | Nahoru | #15
OnluCBR> netáhne za jakékoli rychlosti a ani nic nelupe

(reakce na) vibrující motorka

30.4.2015 v 08:30 | Nahoru | #16

.martin.sv. píše: t_freedom> nýty se netočí sou pevně v jedné poloze


no tak máš vysokou pravděpodobnost, že je máš zarostlý a jsou v nich vytlačený vůle v radiálním směru ....pak se z kotouče stává de facto ovál...při brždění...jak se mění vůle nejt od nejtu a kotouč se oproti unašeči vždy pohne... tím dochází ke kyvům dopředu a dozadu...při brzdění. Pokud nepulsuje páčka, ale motorka při brždění pulzuje (zvyšuje a snižuje se brzdnej účinek- jako by mačkal a povoloval páčku ty) ...je to dost pravděpodobný.
Prověř nejdřív ojetí gumy, utažení brejlí a věci co ti raděj. Pak zkus prohodit kotouče...jako první - mělo by se to změnit - možná zlepšit. A pokud ano, nech je přenýtovat (třeba v Tenaxu)

Naposledy editováno 30.04.2015 08:31:20
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 Boban37 30 29.1.2024 v 11:22 puffybodie
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 VladiZ 14 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD
neutrál Kawasaki Z 1000 marfajz 14 23.4.2023 v 21:40 JobboSK
Oprava převodovky [1, 2] Kawasaki Z 1000 CHOSE123 36 25.2.2023 v 22:37 Deadman
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... KubaLC8 441 18.9.2022 v 13:23 maca44


TOPlist