bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?
 
25.4.2015 v 21:19
Ahoj všem! Koupil jsem si starší FI tuner pro od healtechu na mojí suzu. Mám na moto ladák od hoodu a seriový filtr. Koukal jsem na stránky healtechu kde je možné stáhnout přímo mapu pro GSXR 1000 K1 pro slip on exhaust. Původně jsem chtěl někám na brzdu, aby mi to naladili přímo pro mojí moto. Myslel jsem že to odbrždění a naladění bude stát max 2000kč. Četl jsem chválu tady na Murkina, tak jsem mu psal a napsal cca 4500kč což není zrovná málo . Umí to někdo levnějí stejně kvalitně? Zkusím tam nahrát nejdřív tu mapu healtechu a uvidím jco to bude dělat, ale nejradějí bych to někde odbrzdil, protože ta mapa od healtechu asi bude dost na hrubo. Díky

Naposledy editováno 25.04.2015 21:45:32

Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

25.4.2015 v 23:53 | Nahoru | #1
proč se ti zdá 4,5 "ne zrovna málo"? nevážíš si práce, techniky a zkušeností někoho jiného? myslíš, že za hodinu odjíždíš?

zkus dk, uvidíš, co ti napíšou

Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

26.4.2015 v 07:44 | Nahoru | #2
Nevyznam se v cenach a netusim kolik to vubec zabere casu. Na foru jsem cetl ze nekomu to odbrzdili za 2500, tak jsem myslel ze ty ceny pohybuju okolo teto castky. Ale vidim to tak ze asi radeji dam 4500 a pojedu k murkinovi protoze tady na nej ctu samou chvalu.

1 reakcí na tento příspěvek Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

26.4.2015 v 07:54 | Nahoru | #3
pokud necháš origo filtr,tak nemusíš nic řešit.

brzdu s retardérem má v republice jen hrstka lidí a těch co na ní opravdu umí je ještě míň.murkin je dobrá volba.

já osobně mám s mapama stáhnutýma s netu špatné zkušenosti-tu už je lepší přidat plošně 5-10% a hotovo.

(reakce na) Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

26.4.2015 v 08:23 | Nahoru | #4
Dolph-cz> Takze pokud tam necham origo filtr tak vubec nemelo cenu kupovat ten fi tuner? A kdyz bych tam dal kn filtr a nasledne odbrzdil bude to znatelne lepsi nez v te konfiguraci co to mam ted nebo jsou to yhozeny penize?

1 reakcí na tento příspěvek Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

26.4.2015 v 08:36 | Nahoru | #5
Murkin

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

26.4.2015 v 08:51 | Nahoru | #6
dewwil> No a myslis ze tam mam nechat origo filtr nebo zkusit laborovat s tim kn? Nasel jsem na netu dost zajimavy clanek projekt o tom jak zkouseli upravovat gsxr K1 pisou ze hodne pomuzou svody z k5, tak me taky napadlo koupit nejaky v bazaru a zkusit je tam narvat .tady je ten clanek www.racedevelopments.co.uk/assets/documents/suzuki_gsxr1000_k1/breathe.pdf

Naposledy editováno 26.04.2015 08:52:40

Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

26.4.2015 v 08:59 | Nahoru | #7
Vzduchovej filtr není ten brzdící element v sání a KN nic moc nepřidá. Já bych ho tam nedával, motorka se dá naladit na vysokej výkon i bez něj a máš zaručenou nejlepší možnou filtraci.

1 reakcí na tento příspěvek Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

26.4.2015 v 09:05 | Nahoru | #8
No když už ladíš mapy tak přizpůsob i sání a výfuk, ať to má nějakej smysl... Filtr bych dal třeba BMC nebo PipperCross, K&N taky bude dobrej... Svody z K5 pokud pomůžou tak je tam narvi taky nebo jakékoliv laděné s koncovkou na tvůj model... Pokud necháš vše origo tak FiTunner ztrácí smysl a je lepší nastavení směsi nechat v serii. Ale víc ti řekne Murkin, čím nejlíp to osadit, má zkušeností habakuk a ví co bude pro tvou moto nejlepší, aby dosáhla vyššího výkonu, rozhodně bych to nejdřív konzultoval s ním a podle toho se zařídil

(reakce na) Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

26.4.2015 v 10:22 | Nahoru | #9
dewwil> Taky myslim že když už ladit tak to chce dát i jiný svody. No napíšu mu ještě a uvidím co mi doporučí.

1 reakcí na tento příspěvek Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

26.4.2015 v 13:32 | Nahoru | #10
Kolik očekáváš, že těmi úpravami dostaneš navíc koní? A bude to stát za tu investici?
Třeba když se z Banditu dostane 120, tak oproti té původně 100ce je to znát.
V odkazu k těm svodům je zisk +5 kobylek. Pokud bys jezdil okruhy, tak je každý koník dobrej ale na silnicích....
Tím to nechci shazovat. Když se do toho pustíš, lépe poznáš svoji mašinu

(reakce na) Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

26.4.2015 v 13:50 | Nahoru | #11
Alexandr> v tom článku píšou že výfuk z K5 a KN filtr přidaly 1 koně před doladěním směsi a 2 koně po doladění. I když je to hodnota na zadním kole, vykašlal bych se na oboje a dal jen laďák.

Naposledy editováno 26.04.2015 13:50:57

(reakce na) Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

26.4.2015 v 14:55 | Nahoru | #12
KLINGO> No podle grafu z čláknu se docela zlepšil průběh ve středních otáčkách tak na 5 koní. Max výkon mě moc nezajímá. Jako levná záležitost to není, možná je opravdu lepší se na vše vykašlat protože kdo ví jestli to zlepšení poznám.

1 reakcí na tento příspěvek Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

27.4.2015 v 10:26 | Nahoru | #13
opicka-banany....

(reakce na) Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

27.4.2015 v 17:24 | Nahoru | #14

Cook píše: opicka-banany....



Zase nějakej kokot co si jednou strčil banán do prdele a musí psát na forum.

1 reakcí na tento příspěvek Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

27.4.2015 v 17:26 | Nahoru | #15
Jinak Sašo k tvému dotazu. Jestli máš tu motorku na okruh a opravdu potřebuješ každého koně ok.

Ale jestli jí máš na silnici, tak se na všechny tyhle úpravy vyser a pořiď o pár zubů menší kolečko a větší rozetu. Pocitově ti to přidá víc koní než všechny tebou jmenovaný úpravy dohromady.

1 reakcí na tento příspěvek Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

27.4.2015 v 23:40 | Nahoru | #16
za mě určitě odbrzdit a naladit, a když už se ladí tak bych se držel osvědčený trojkombinace kvalitní laďák, kvalitní filtr a laditelná jednotka pokud to nejde s origo.

Ten motor najednou začne mít daleko hezčí nasranější projev a chování, přes ten filtr to pěkně bučí a prakticky v celým spektru to znatelně zvedne krouťák - a tedy i výkon. Na maximální výkon sere pes to poznáš tak v 250+ na dálnici, ale ten krouťák a projev je fajn.

Druhá věc ale je, že zrovna K1 má tak famózní krouťák i výkon že honit tímhle jenom koně navíc, to bys musel bejt kurva jezdec každopádně tím nic nezkazíš.

Tady se podívej pro příklad co ti to udělá s křivkou, máš tam dokonce i jen laďák, pak laďák + KN + PC (asi nejzajímavější), a nakonec i race akrapa: http://www.dkracing.cz/tuning-detail/gsx-r-1000-01-02/

starý dobrý pravidlo je že jakmile se hrábne do vejfuku nebo plnění, je více než vhodný to odbrzdit a doladit

1 reakcí na tento příspěvek Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

28.4.2015 v 07:00 | Nahoru | #17
nemá to smysl,motor není to co tuhle motorku limituje..a co by bylo dobré zlepšit....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

28.4.2015 v 10:37 | Nahoru | #18
MichalR66> Prevazne jezdim po silnice ale tak 6x do roka zajedu do Sosnovy. O kone mi nejde chtel jsem si zlepsit prubeh vykonu ve spodnich otackach. Ze zacatku jsem byl nadseny jak to taha na dvojku uz od 4000 tisic, ted jak jsem si na motorku zvyknul tak uz mi to nepripada jako takovy wow . No zacnu s tim koleckem ve predu, na fazeru to pomohlo dost. Spis je na prd ze to pak bude spatne ukazovat rychlost, na fazeru tam byl nahon tachometru na prednim kole tak tam bylo jedno jaky pomery tam nahazim, na gsxr je ten senzor primo vedle predniho kolecka u motoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

28.4.2015 v 10:44 | Nahoru | #19
xtas> No tomu ze po namontovani svodu dostaly navic 20 koni se mi nechce moc verit . Tady v tom clanku teprve po namontovani svodu, fitrlu, PC a uprave motoru dostaly navic 20 kobyl www.racedevelopments.co.uk/assets/documents/suzuki_gsxr1000_k1/head.pdf

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

28.4.2015 v 10:55 | Nahoru | #20
Dolph-cz> To mi povidej. Ty brzdy jsou na tom fakt bomba , se mi ta packa zacina propadat i pri bezny jizde po silnici kdyz parkrat zabrzdim z vysokych rychlosti, co bude na okruhu si radeji ani nechci predstavit. Vycetl jsem ze hlavni problem je v tech 6 pistcich, ty jsou na .....hodne lidi pise ze jim pomohla zmena predni pumpy za brembo, ale co opravdu pomuze je jsou bud trmeny z sv 1000 nebo lepsi moznost jsou jeste nissiny z cbr 954. U tech nissinu se ale musi pilnikem trosku vybrousit vnitrek tech trmenu aby pasovaly na kotouce. Nezkousel tady nekdo tam dat ty nissiny? Jinak tady je moc hezky srovnani k1 po upravach proti standartni k9 www.racedevelopments.co.uk/assets/documents/suzuki_gsxr1000_k1/power.pdf

Naposledy editováno 28.04.2015 10:58:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

28.4.2015 v 10:59 | Nahoru | #21
Alexandr> lepší brousit úchyt než třmen, mám to tak na svojí motorce.

(reakce na) Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

28.4.2015 v 11:18 | Nahoru | #22
Stev> No já jestli chápu správně tak u K1 není problém s úchyty ale s tím že ten samotný kotouč je asi větší než u cbr. Se podívej kde to brousil aby to mohl uchytit . www.gixxer.com/forums/showthread.php















Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

28.4.2015 v 11:32 | Nahoru | #23
aha, tak to je něco úplně jinýho než jsem řešil já, nicméně tohle se mi úplně nelíbí, třeba jen to že už jsou mimo desky.

to už bych radši měnil celej předek z cbr jestli to jde, ale zase proč, když je možnost novějšího předku z gsxr.

Naposledy editováno 28.04.2015 11:34:11

(reakce na) Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

28.4.2015 v 23:06 | Nahoru | #24

Alexandr píše: xtas> No tomu ze po namontovani svodu dostaly navic 20 koni se mi nechce moc verit . Tady v tom clanku teprve po namontovani svodu, fitrlu, PC a uprave motoru dostaly navic 20 kobyl www.racedevelopments.co.uk/assets/documents/suzuki_gsxr1000_k1/head.pdf



šak když se na to podíváš ještě jednou a pořádně, tak se jedná o komplet!!! Race Line vejfuk od akrapa, KN filtr a power commander.. tedy to co píšeš ty, kromě nějakých blíže nespecifikovaných "úprav na motoru"

mimo to, na brzdě nemá smysl řešit čísla, ale dívej se co dělaj křivky, nabrzdí ti každej co chceš

na sosnový kde ti stačej první dvě rychlosti to ale stejně potřebovat nebudeš, tak je to jedno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

29.4.2015 v 03:00 | Nahoru | #25

Alexandr píše: MichalR66> Prevazne jezdim po silnice ale tak 6x do roka zajedu do Sosnovy. O kone mi nejde chtel jsem si zlepsit prubeh vykonu ve spodnich otackach. Ze zacatku jsem byl nadseny jak to taha na dvojku uz od 4000 tisic, ted jak jsem si na motorku zvyknul tak uz mi to nepripada jako takovy wow . No zacnu s tim koleckem ve predu, na fazeru to pomohlo dost. Spis je na prd ze to pak bude spatne ukazovat rychlost, na fazeru tam byl nahon tachometru na prednim kole tak tam bylo jedno jaky pomery tam nahazim, na gsxr je ten senzor primo vedle predniho kolecka u motoru.



aha...tohle je sportovní motorka a sportovní motor. jestli chceš jezdit v nízkých otáčkách, pořiď si naháče (nebo z něj udělanou polokapotu) - ty bývají v nízkých a středních otáčkách naladěni na vyšší krouťák (i výkon) na úkor vršku (oproti motorům, ze kterých vychází).

jinak - dokud nebudeš mít na trojku v zatáčce koleno nebo stupačku na zemi, plný plyn a kousek do omezovače, je to ubenzínkypózerská debata o exkrementu
a pokud chceš levné, rychlé a dobré řešení - ale neoslníš tím čerstvě postpubertální pochvičky - napsal ti ho michalr66

Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

29.4.2015 v 09:10 | Nahoru | #26
Zdar a sílu, asi takhle teď jsem dodělal Zeda 800. Svody + koncovka Spark, jednotka Rapidbike (přímo od Murkina) a MWR otevřený filtr.... Je to znát, výkon navýšen o 13PS + krouťák v celém spektu otáček. Jednání, rychlost, domluva 100%.

Jestli chceš něco takovýho podstoupit mohu vřele doporučit.... Vykašli se na to jestli ušetříš někde jinde pár stovek a pak si budeš drbat hlavu. Tohle stejně neni rentabilní úprava a prostě něco stojí....

(reakce na) Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?

29.4.2015 v 14:14 | Nahoru | #27
mariano> Tak ja jsem ze vsech sportu prave kvuli tomu poridil ten nejstarsi model gsxr protoze vsude je vychvalovany pro svuj dobre pouzitelny motor do bezneho provozu. Pochybuji ze by na tom byl nejaky nahac o moc lepe, s tim ze vsechny vazi tak o 30 kg vic a maji podvozek taky na jine urovni nez gsxr. Do za tacky s kolenem na zemi jezdit na plou 3 v provozu opravdu nebudu zdravi jeste budu potrebovat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist