Naposledy editováno 25.04.2015 21:45:32
1 reakcí na tento příspěvek Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?
brzdu s retardérem má v republice jen hrstka lidí a těch co na ní opravdu umí je ještě míň.murkin je dobrá volba.
já osobně mám s mapama stáhnutýma s netu špatné zkušenosti-tu už je lepší přidat plošně 5-10% a hotovo.
1 reakcí na tento příspěvek Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?
Naposledy editováno 26.04.2015 08:52:40
1 reakcí na tento příspěvek Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?
1 reakcí na tento příspěvek Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?
Třeba když se z Banditu dostane 120, tak oproti té původně 100ce je to znát.
V odkazu k těm svodům je zisk +5 kobylek. Pokud bys jezdil okruhy, tak je každý koník dobrej ale na silnicích....
Tím to nechci shazovat. Když se do toho pustíš, lépe poznáš svoji mašinu
Naposledy editováno 26.04.2015 13:50:57
1 reakcí na tento příspěvek Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?
1 reakcí na tento příspěvek Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?
Ale jestli jí máš na silnici, tak se na všechny tyhle úpravy vyser a pořiď o pár zubů menší kolečko a větší rozetu. Pocitově ti to přidá víc koní než všechny tebou jmenovaný úpravy dohromady.
1 reakcí na tento příspěvek Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?
Ten motor najednou začne mít daleko hezčí nasranější projev a chování, přes ten filtr to pěkně bučí a prakticky v celým spektru to znatelně zvedne krouťák - a tedy i výkon. Na maximální výkon sere pes to poznáš tak v 250+ na dálnici, ale ten krouťák a projev je fajn.
Druhá věc ale je, že zrovna K1 má tak famózní krouťák i výkon že honit tímhle jenom koně navíc, to bys musel bejt kurva jezdec každopádně tím nic nezkazíš.
Tady se podívej pro příklad co ti to udělá s křivkou, máš tam dokonce i jen laďák, pak laďák + KN + PC (asi nejzajímavější), a nakonec i race akrapa: http://www.dkracing.cz/tuning-detail/gsx-r-1000-01-02/
starý dobrý pravidlo je že jakmile se hrábne do vejfuku nebo plnění, je více než vhodný to odbrzdit a doladit
1 reakcí na tento příspěvek Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?
Naposledy editováno 28.04.2015 10:58:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?
to už bych radši měnil celej předek z cbr jestli to jde, ale zase proč, když je možnost novějšího předku z gsxr.
Naposledy editováno 28.04.2015 11:34:11
Alexandr píše: xtas> No tomu ze po namontovani svodu dostaly navic 20 koni se mi nechce moc verit . Tady v tom clanku teprve po namontovani svodu, fitrlu, PC a uprave motoru dostaly navic 20 kobyl www.racedevelopments.co.uk/assets/documents/suzuki_gsxr1000_k1/head.pdf
šak když se na to podíváš ještě jednou a pořádně, tak se jedná o komplet!!! Race Line vejfuk od akrapa, KN filtr a power commander.. tedy to co píšeš ty, kromě nějakých blíže nespecifikovaných "úprav na motoru"
mimo to, na brzdě nemá smysl řešit čísla, ale dívej se co dělaj křivky, nabrzdí ti každej co chceš
na sosnový kde ti stačej první dvě rychlosti to ale stejně potřebovat nebudeš, tak je to jedno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odbrždění moto Praha, Střední Čechy?
Alexandr píše: MichalR66> Prevazne jezdim po silnice ale tak 6x do roka zajedu do Sosnovy. O kone mi nejde chtel jsem si zlepsit prubeh vykonu ve spodnich otackach. Ze zacatku jsem byl nadseny jak to taha na dvojku uz od 4000 tisic, ted jak jsem si na motorku zvyknul tak uz mi to nepripada jako takovy wow . No zacnu s tim koleckem ve predu, na fazeru to pomohlo dost. Spis je na prd ze to pak bude spatne ukazovat rychlost, na fazeru tam byl nahon tachometru na prednim kole tak tam bylo jedno jaky pomery tam nahazim, na gsxr je ten senzor primo vedle predniho kolecka u motoru.
aha...tohle je sportovní motorka a sportovní motor. jestli chceš jezdit v nízkých otáčkách, pořiď si naháče (nebo z něj udělanou polokapotu) - ty bývají v nízkých a středních otáčkách naladěni na vyšší krouťák (i výkon) na úkor vršku (oproti motorům, ze kterých vychází).
jinak - dokud nebudeš mít na trojku v zatáčce koleno nebo stupačku na zemi, plný plyn a kousek do omezovače, je to ubenzínkypózerská debata o exkrementu
a pokud chceš levné, rychlé a dobré řešení - ale neoslníš tím čerstvě postpubertální pochvičky - napsal ti ho michalr66
Jestli chceš něco takovýho podstoupit mohu vřele doporučit.... Vykašli se na to jestli ušetříš někde jinde pár stovek a pak si budeš drbat hlavu. Tohle stejně neni rentabilní úprava a prostě něco stojí....