paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM 1190 adventure R, vybíjí se baterie, smrdí benzín po dojezdu!!!
 
24.4.2015 v 21:39
Uzavřené téma

Naposledy editováno 10.10.2015 16:19:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 adventure R, vybíjí se baterie, smrdí benzín po doj...

26.4.2015 v 17:14 | Nahoru | #1
RT> jj,máš pravdu,konkrétně ty problémy s tím vzduchovým filtrem a tím pádem vyšlehaným motorem by měla i hromada jiných motorek,kdyby ji vytáhli do takových extrémů jako ta ktmka zkusí.

naprášeno v airboxu jsem viděl málem u každé druhé motorky-jenže ono to je jiné,když s tím jezdíš kolem komína v civilizaci a nebo to vytáhneš někam do Gruzie na poušť...,což ji ale samozřejmě neomlouvá.

s tou baterkou je to nahovno

...ale předpokládám,že máš model 2014,takže je dost možné,že byl klidně vyrobený už v roce 2013,jak to stálo někde ve skladu,nebo obchodě,tak se ta baterka mohla vybít už několikrát a říká se,že každé vybití pod určitou mez ubere cca10% kapacity,takže možná by to nová aku vydržela déle

beru to,že elektroniky je dnes ve všem hromada,ale ty řídící jednotky se mají uspat a jediné co může trochu brát je alarm a dálkač-ale to tam nemáš.čas a podobné hovadiny dokáže napájet baterka velikosti knoflíku klidně rok...,takže tohle osobně beru jako slušnou botu výrobce.chce to vzít multimetr a změřit kolik je tam vlastně stálý odběr a asi by se dalo lépe odhadnout kde je vlastně problém.

co ovšem chválím je to,že i když je tam tolik různých asistentů a cypovin,nenarazil jsem na netu na prakticky žádné potíže a už vůbec né nějaké chronické slabiny

(reakce na) KTM 1190 adventure R, vybíjí se baterie, smrdí benzín po doj...

26.4.2015 v 17:51 | Nahoru | #2
Dolph-cz> Podle výrobního čísla to je model 2014, vyrobeno 2014. Tam už je třeba zesílený stojan nebo co to řešila KTM, jak to občas naložené padalo. Potvrdil mi to prodejce ..... jiný, než jsem pak koupil. Elektronika maká parádně a opravdu asi nemá problémy!! ABS i trakce jsou perfektní. Módy motoru - jsou cítit rozdíly, když to navolíš, vážně paráda....Navíc trakce a ABS jde omezit podle módu motoru, případně vypnout. Můžeš přikoupit i krabku do elektroniky, která ti udrží nastavení (myslím vypnuté asistenty) po vypnutí motoru a zapalování. Pokud krabku nemáš, vrátí se to na asistenty....Nemám elektricky nastavitelný podvozek, nechtěl jsem to, ale na druhé straně to musí být bomba, nastavovat pérování na řidítkách Ale popravdě se mi nejvíc líbila právě ta bílo černá verze R, takže jsem si moc vybírat nemohl. Jinak bych šel klidně i do silniční verze....ale kdysi mi učarovala černobílá 990 ADV a od té doby jsem po ní koukal. Ale krom toho, že bych měl problém dosáhnout (ten budu řešit i teď - asi sníženým sedlem od Touratechu) něco mi na 990 ADV nesedělo.....nebudu psát co, nebo se tu nejde spousta příspěvků, co mi budou psát, jaký jsem blbec, že jsem nepochopil "poslání" KTM 990
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist