paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM 1190 adventure R, vybíjí se baterie, smrdí benzín po dojezdu!!!
 
24.4.2015 v 21:39
Uzavřené téma

Naposledy editováno 10.10.2015 16:19:38

2 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 adventure R, vybíjí se baterie, smrdí benzín po doj...

25.4.2015 v 19:58 | Nahoru | #1
Prosimte a ty jsi to MALEM nenatocil nebo jsi to NENATOCIL ????

Ja jen jestli tady brecis opravnene nebo to byl jen tvuj pocit. Ona ta 1190 ve dvouvalci bez dekompresoru toci relativne pomalu i s plne nabitou baterkou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 adventure R, vybíjí se baterie, smrdí benzín po doj...

26.4.2015 v 06:02 | Nahoru | #2
Black> Podívej příteli, to není brečení! Ty máš 1190 a startuješ ji často, že víš, jak točí? nebo jsi ji jen slyšel otočit? Rozbor o dvouválci je mi jasný, ale když jsem to kupoval, točilo to jako pila....pomaleji (pocitově) točilo GS vzducháč, to ano. LC nevím, nezkoušel jsem......dekompresor snad u dvouválce nikdy nebyl.....možná po válce někdy! Ale u moderní mašiny si nevzpomínám..... 1. Koupil jsem něco nového, za balík peněz a chci 100% ní stroj. Natočil jsem, ale převalilo se to jak po roce stání. 2.roztočil se a po cca 30 vteřinách sám zdechl. A pak opět tak tak natočit. Jednoznačně slábne baterka. Ptal jsem se v KTM a skutečně existuje vnitřní předpis, kdy přímo výrobce píše, dobíjet baterku cca 1x za měsíc!! A mě sere, že krom toho, že bych měl co měsíc....v mém případě to bylo cca 18 dnů....dobíjet jak vůl, tak hodně podstatné je, že mi to při koupi nikdo neřekl....proto se ptám, kdo má jaké problémy.....takže pokud nemáš KTM1190, asi nevíš, o čem mluvím, zbytečně mě poučuješ. Vím, že to nedělá jen mě, mám kámoše se stejnou mašinou a má stejný problém. Dokonce na smrad z benzinu (druhé téma v úvodu) byla od KTM na modely 2013 svolávačka (ale v tichosti, jen ten, kdo si stěžoval). Proto se ptám na další názory UŽIVATELŮ, ne rozbor mistrů.....

(reakce na) KTM 1190 adventure R, vybíjí se baterie, smrdí benzín po doj...

26.4.2015 v 06:21 | Nahoru | #3
Black> Jo jen ještě drobnost: ON SERVIS NA GARANČCE TEN PROBLÉM SE STARTEM UZNAL !! Takže můj POCIT, jak jsi se snažil rozebrat, JE SPRÁVNÝ.....možná to bude i tím, že kolem strojů a motorů dělám dost dlouho.... I proto mi řekli o tom vnitřním předpisu. Je to slabina KTM 1190.....a mě zajímají názory tech, co mašinu mají. Víc asi stejně nikdo proti KTM nezmůže..... viz příspěvek "dandytdm" který válčil s jednoznačně posraným motorem zaviněným výrobcem a stejně uspěl až za dlouho.....a to bych řekl, že jen proto, že se motor zadíral po celém světě (v diskuzích na forech po světě toho je dost). Kdyby se to stalo jen jemu, byl by asi u KTM v háji a vykašlali by se na něj.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist