(reakce na) KTM 1190 adventure R, vybíjí se baterie, smrdí benzín po doj...
Dolph-cz> Zdar. Nemám alarm. V podstatě tam nemá co žrát, krom nějaké udržovací diagnostiky. Navíc na BMW 1200ADV, rok 2006, jsem alarm měl a žádný problém, startoval po 4 měsících stání. Toto je úplně nová mašina, model 2014. Koupená 19.3.2015. Takže baterka nová.....no vypadá to tak, že prodejce ví o tom, že se to děje, ale nějak neupozorňuje kupující.... zvažuji, co dál. Vyloženě mě to nasralo....a existuje nějaký vnitřní předpis nebo info od KTM, že se baterie vybíjí a má se 1x za měsíc dobíjet!!! Ale to Ti nikdo neřekne, protože KTM se neprodává tak dobře, jak se asi čekalo (četl jsem statistiky ve světě) Sakra, mám snad dobíjet i auto v garáži? Kde to žijem?? KTM je asi trochu mimo realitu! Přece jsem koupil prestižní značku, tak by toto nemělo být. Přemýšlím, jak to řešit....ale uvažuji nad dopisem do KTM.... do Rakouska.....jednak toto nemůže prodejce zatajovat a jednak za 420tisíc vyrobili krám..... Kdybych šel do 1290 SUPER ADV...jak jsem chtěl, tak bych se teď bil do hlavy, co jsem to udělal. Tuhle jsem bral přes dealerskou slevu.....tak jako většina 355.000,- protažená přes salon..... na to se taky ptej. Jde to. Rozhodně ji neber za plnou cenu, nestojí za to..... abych jen nehanil, motor pecka! nechtěl jsem věřit, ale 700km cestovním tempem, předpisově, ale 300km dálnice (110 - 150km rychlost) a po dojetí 5 litrů průměr!!! Opravdu. Koukal jsem, očekával jsem, že KTM papne, ale ten motor se povedl!! Jede jak z praku. Ale ty detaily.....baterka a pozor!! Opravdu smrdí benál!! Fest! Možná proto, že motor "topí" neskutečně. Ale takový smrad v garáži jsem neměl nikdy. Jsem zvědavý, co se bude dít a jaké budou názory dalších uživatelů.... já jsem docela nasraný. Toto by u tak drahé mašiny nemělo být!!!