paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chpper není pro dědka!!!
Zdar jak sviňa, abych začal: Je mi 21 jsem vyznavač chopperů a bohužel momentálně nemám s kým jezdit proto prosim všechny kluky z jižní moravy co jsou stejnýho vyznání aby hodili příspěvek do tohoto fóra s tím jakou mají mašinu a jestli mají chuť občas si vyjet.
Rád bych našel pár borců s kterýma bych mohl občas vyjet na vyjíždku.

ANEB CHOPPER NENÍ PRO DĚDKA !!!!!

7.12.2015 v 19:16 | Nahoru | #91

8.12.2015 v 06:56 | Nahoru | #92
vem 800kovyho introse

21.12.2015 v 22:38 | Nahoru | #93
Nu,já je miluji odjakživa...ale přes všechny jawiny a dlouhé pauze po bouračce si za dva,tři měsíce jedu pro INtroše 800 kamarád stejného věku kolem 22let jezdí na Black widow 750... já si myslím,že pokud tím člověk žije tak je úplně fuk kolik mu je,ale je důležitý že za těmi řidítky sedí taky a žije třeba stejně toulavým životem jako my

22.12.2015 v 00:37 | Nahoru | #94

robo111 píše: Plazivec> mas plnou pravdu pouze na copru nebo cruiseru ......................zijes

No a teď jsem tomu dal ránu, koupil jsem si HD, bohužel, musím se poopravit, on totiž není v-twin jako v-twin. I když jsem HD chtěl vlastnit od cca těch 15-17 let, a jsem, přiznávám bez mučení, HD pozitivní, tak jsem nebyl připraven. Nebyl jsem připraven na to, co se to pode mnou probudí po zmáčknutí startéru. Bestie, neskutečně surová, necivilizovaná, prastará síla. Takže není čopr jako čopr. A musí se to zažít, nedá se to vysvětlit.

31.12.2015 v 11:27 | Nahoru | #95
Kdyz se nekomu libi copr, at jezdi na copru. Ja na tom nevidim nic spatnyho, je to styl jako kazdej jinej. Nebo se muze nadavat na zmrzlinare, na enduristy a dalsi, ale je to dle meho hloupost, protoze mezi vsema skupinama lidi jsou blbci i fajn lidi.

1 reakcí na tento příspěvek Chpper není pro dědka!!!

1.1.2016 v 07:31 | Nahoru | #96
Jo, ale jak mě připoměl jedn fajn člověk z jinýho vlákna, všicni jsme pozéři, jsme blbečkové z města, co si koupí kožený hadry a myslí si, že jsou bajkeři.

1.1.2016 v 07:55 | Nahoru | #97
Martin: souhlas, máme u nás na dědině jednoho pána, nevím přesně ale myslím, že je mu kolem 78 a sedlá CBR 1100 Superblackbird, to nadlábne objede si vesničku a zase uklidí, max. si jednou za čas vyjede . Prostě nezáleží na věku, každej má rád něco jinýho. Pravda je, že je to stejně neobviklý jako potkat 21 kluka na čopru. Mě osobně se líbí od HD V-ROD, jinak bych nic jinýho asi nechtěl. Klasický čopry se mi moc nelíbí.

2.1.2016 v 17:23 | Nahoru | #98
Plazivec>

3.1.2016 v 11:26 | Nahoru | #99
rancher> Asakra, teď jsi mě dostal, můj kultovní film, koukám, že už jsem ho týden neviděl, jdu na to!

To jsem já, akorát von je voholenej a nesněd basketbal.

3.1.2016 v 11:45 | Nahoru | #100
Plazivec> a kerku Ti taky dělali v obchodáku? :D

3.1.2016 v 11:52 | Nahoru | #101
Kerku nemám a nechci, natož ňáký ukoslý jabko

3.1.2016 v 12:02 | Nahoru | #102

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chpper není pro dědka!!!

3.1.2016 v 12:20 | Nahoru | #103
SuperSic58> Ty se projevujes taky jako nepovedenej pokus svejch rodičů

3.1.2016 v 15:02 | Nahoru | #104
jongi> Neřeš, vzhledem k tomu, že na našich silnicích žádnej chopper nejezdí, tak je to vlastně putna!

3.1.2016 v 15:10 | Nahoru | #105
jongi> toto je krásnej příklad české demokracie, on nechce svobodu pro sebe, on chce kecat do tvý svoboby a nejlépe se roztahovat a večit psa u tebe na zahradě a navrh chce u tebe ubytovat imigranty.Ale běda kdybys chtěl něco podobnýho po něm. Ježiš ale řikal, že je máme mít taky rádi......... Zatím mi to moc nejde, možná jednou až budu dál.

Naposledy editováno 03.01.2016 15:20:29

3.1.2016 v 17:20 | Nahoru | #106

3.1.2016 v 17:39 | Nahoru | #107

SuperSic58 píše: Čopr je americkej pokus o motorku a paskvil, stejně jako ty jejich obrovský auta. V létě sem byl v USA a kupodivu drtivá většina aut a motorek jsou tam japonské a evropské provenience. Už na to přišli i hamburgrový hlavy

Když tam začalo HD , tak tě ještě tatíček nosil u sebe ty pazgřivče.
Byl jsem tam celkem rok a střelce jsem potkával jen u pump, stejně jako tady.

3.1.2016 v 17:47 | Nahoru | #108

Plazivec píše: Nenechte prchlivost cloumat svým majestátem, veličenstva! On až nabude na rozumu, tak otočí o 180 až pozná, co je pravá motorka .... Kruci, teď nevim, ze kterého filmu se mi vybavuje slovní spojení - "je rozumu mdlého"

to když Švejka vyhazovali z blázince pokud si pamatuju dobře

3.1.2016 v 19:47 | Nahoru | #109
Tak nevím.... která motorka je ta pravá nebo levá...? Podstatný jsou dvě kola a motor! Když se chci projet, užít si okolí... jedu na chopperu, když jedím do práce mam na to XJ600... a na blbnutí po polňačkách malý endurko... a baví mě to na všem... Takže ať si každej jezdí na čem chce co splňuje jeho účel i styl jízdy. A o věku to opravdu není!!!

3.1.2016 v 20:18 | Nahoru | #110
PM1945> Taky pohlížím po něčem jiném, jezdit na veteránské akce na virglu není to pravé ořechové...

3.1.2016 v 20:29 | Nahoru | #111
rancher> Na to tu mám ČZ 125 B.. a dnes jsem sehnal konečně IŽ-49!! rok cca 1950, ale ten pojede až tak za...až bude hotov

3.1.2016 v 20:49 | Nahoru | #112
PM1945> No právě! Dvě kola, motor, to mám. Ale co se teď montují do motorek různý vychytávky, počínaje ABS /nejsem proti/, konče senzorama kolemjedoucích aut, tak nevim, jestli je to ještě motorka, nebo plecháč na dvou kolech.
No a za mě, na začátku bylo něco jako čoprkruizer s v-twin - ty jednoválce z ranných let HD nepočítám, pač to považuju za motorový kolo. Ostatní se vyvinulo až pak. A u rejžovejch až po válce. Třeba yamaha vyráběla klavíry. Suzuki pletací stroje. Takže já mám doma jak klavír, tak svetrplet, na kterém jezdí manželka. Dcerka taky muzicíruje na 535.

3.1.2016 v 22:40 | Nahoru | #113
Plazivec> myslím, že je to S tebou mě baví svět.

4.1.2016 v 06:56 | Nahoru | #114
apavka> Může být jak Švejk, tak Š tebou mě baví svět, ale stahovat se mi to nechce, podstatné je, že se mi ta asociace objevila v hlavě v souvislosti s výrokem SuperSic58

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chpper není pro dědka!!!

4.1.2016 v 15:02 | Nahoru | #115
Plazivec> ...s tou evolucí pěkně plácáš...
Chopper je jen nedobře zparchantělý motocykl, aby na něm nešlo moc jet... svým způsobem je to bezpečnostní zparchantění ...
ačkoli... v rychlostech kdy já se kochám, je chopperista v permanentní krizovce....

4.1.2016 v 15:10 | Nahoru | #116
Asi takhle ja jsem zacinal od 125ccm az po 600ccm a vsechny masiny jsem mel nahace a az ted jsem si koupil H-D ale choper to fakt neni a a neni to ani pro stary tak ze kup si co se ti libi a neres to co ti kdo rika :)

4.1.2016 v 18:45 | Nahoru | #117

t_freedom píše: Plazivec> ...s tou evolucí pěkně plácáš...

Až se vylítáš, pak si popovídáme, jestli nebudeš do tý doby mrkef.

5.1.2016 v 12:27 | Nahoru | #118
Plazivec> ...až se vylítám... koupím si tohle...

a nebo tohle hoši...

na tohle nemá ani ve volnoběhu jedinej váš chopper...a vo točkách se snad ani nejde bavit ....

to aspoň umí brzdit a je lehký ... ... tedy jestli mě nezabije z patra letící květináč, např.

Ne vážně, ať si každej jezdí na čem chce ... ať si to ztěžuje jak chce - někdo zbytečnejma 100kg navíc, bez brzd a vlnícím se rámem a někdo motorem co má pouze dvě polohy plynu - otevřenou, s brutální akcelerací a zavřenou, s brutálním brzdným účinkem nízkozdvihu ve dvou válcích ... který se při podřazování vlní vlastně stejně, jak klouže guma ...ale jedno je jasný Choppery určitě nejsou historicky kolébkou motocyklismu.
Tomu v plenkách vévodil jednobuch, dlouhozdvih se setrvákem jak k parnímu stroji ... a značky JAP, BSA, Brought Superior, Sunbeam, Terrot aj... a to choppery zcela neomylně nebyly

Naposledy editováno 05.01.2016 12:32:16

5.1.2016 v 13:51 | Nahoru | #119

t_freedom píše: Plazivec> ...s tou evolucí pěkně plácáš...

no pravdu máš ,ale zase v rychlostech co se kochá chopperista,tobě upadnou ruce.

1 reakcí na tento příspěvek Chpper není pro dědka!!!

5.1.2016 v 14:05 | Nahoru | #120
t_freedom> Alenotak, víme zcela jistě, že po prvních pokusech s motorovými koly došlo k největšímu rozmachu právě díky konstrukci v-twin motoru a ten byl už v Daimlerově první motorce na petrolej 1889. Snad se nebudeme bavit o parní motorce někdy z roku 1850 +-.
Rám se také nejdřív rozšířil, a to všude, bez ohledu na motor, neodpružený, pérování zajišťovalo sedlo na pružinách. Také přední brzda neexistovala, než někdo přišel na to, že by se docela hodila. No a to jsou vše prvky klasického čopru. Nemluvím o typickém čopru, který by "měl vypadat" jako z filmu Easy rider, ale o konstrukčních řešeních, které rozšiřili motocykl po světě a které jsou pro čopr typické. Dneska lidi nazývají čoprama i motorky s řadovým motorem, jako je třeba Eliminator.
Tvoje nadšení pro rychlo jízdu sice nesdílím, ale respektuji. Však ty jednou vychladneš, jako já

Naposledy editováno 05.01.2016 14:06:20
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 11 25.4.2024 v 08:17 bazin.
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 9 25.4.2024 v 07:41 bazin.
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Seřizeni ventilů Honda VT 750C Shadow Martm 2 16.4.2024 v 14:11 Martm
Yamava Virago 125 - seřízení volnob... Yamaha XV 125 Virago Zachovalj 3 14.4.2024 v 19:38 Slávek-TDM