globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd
18.4.2015 v 19:58
Čau,
jak tak sjíždím fórum a různý další recenze, v podstatě se všichni shodují, že cestovní boty jsou pohodlný (tím myslím takový ty touringy, ony všechny vypadají dost podobně), ale při pádu neochrání. Tak začínám pochybovat, k čemu takový boty jsou, to můžu jezdit dál v keckách.
Jakou teda vidíte možnost na choppera, když nejedu v chopper hadrech? Nějaký jedno nebo dvoupřeskový možná?
Většina příspěvků je tady třeba dva roky stará :(
Dík za každej názor.
Tereza

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

20.4.2015 v 22:10 | Nahoru | #151
Tadeáška:sice to bylo Fishovi ,ale jestli uvidím 535tku s kostlivečkem na blatníku tak to radši beru do škarpy (já se tady těch lebek a tak moooooc bojím,zlí čopráci )Taková si vypadala milá holka .Kámoš má na Shodowce krysáka .No a jeden co má také "solniční vyrážku" ted ani nevim ale má 11cku.Jezdí na tom fakt "pilu" jen mořský vzduch jí uplně nesvědčí asi.Jinak super mašina.

1 reakcí na tento příspěvek Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

20.4.2015 v 22:18 | Nahoru | #152
Ahoj. Mel jsem motorku, co mas ted ty. Stale jeste mam boty http://obchod.biker...e-tex-8999900022031. V mensi rychlosti kolem 60km/h sem polozil motku na sebe a klouzal se par metru (s nohou pod motorkou samozrejme). Vysledek byl 3 tydenni pajdani o berlich, protoze kost vydrzela, ale narazenina byla poradna. V hlave to mas nastesti srovnane, takze to je dobre a sama si na jizdu pripravena ( co se tyce ostatniho snad, co jsem stihlnul vycist). Mozna jenom doporucim integralni helmu i na Virago, protoze sem videl choppristu, co se trefil na bradu v otevrene helme na asfalt a nikomu to nepreju. To, ze jedes v male rychlosti neznamena, ze to neboli. Pokud prvni rok budes jezdit opatrne, tak ti vystaci boty, co se ti libi. Ale pokud casem (logicky u Viraga s motorem nahace) budes chtit prejit na jinou motorku, budes boty resit znovu. Jedine co doporucim, je boty si vyzkouset, drzet se goretexu nebo pocitat s navleky do deste a nemyslet si, ze na Viragu i pri male rychlosti se nemuze nic stat. Stat se muze a vetsinou za to nebudes moct a to je pozde resit. Preju jenom stastne navraty domu !
Edit: preklepy

Naposledy editováno 20.04.2015 22:19:38

(reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

20.4.2015 v 22:19 | Nahoru | #153
Boda> Ta moje má spíš silniční lišej :) Nene, já to vidím v barvách, to bude takovej chopper - naháč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

20.4.2015 v 22:23 | Nahoru | #154
emigrant-> AMEN Jinak helmu mám na cestě Acerbis Stratos (na cestě, protože hrozně nutně musím mít bílou a na krámě byla v mojí velikosti jen černá), takovej prostě kompromis, no. Je to malý krok pro lidstvo, ale proti dosavadní Osbe Retro (používaná na rallye) je to ovšem veliký krok pro Tadeášku :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

20.4.2015 v 22:47 | Nahoru | #155
rancher> i na Choppera si kup motorkářský boty hlavně ne koně budeš za burana

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

20.4.2015 v 23:13 | Nahoru | #156
Tadeáška> Jak sem poznamenal, mas to v hlave srovnane a to je dobre Motorkari se deli na ty, co spadli a ty, co nevedi :))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

20.4.2015 v 23:14 | Nahoru | #157

emigrant- píše: Tadeáška> Jak sem poznamenal, mas to v hlave srovnane a to je dobre Motorkari se deli na ty, co spadli a ty, co nevedi :))



Motorkářova otazka neni zda spadl, ale kdy.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

20.4.2015 v 23:17 | Nahoru | #158

FishX3 píše: Motorkářova otazka neni zda spadl, ale kdy.


Počítá se uklouznutí na zahradě? Že bych to jako už měla za sebou :)

(reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

20.4.2015 v 23:23 | Nahoru | #159
Tadeáška> Kazdy to ma jinak. Ja padam kazdy sudy rok :D A ten je letos, tak doufam, ze se pocita spadnuti motky ze stojanku, protoze to uz mam za sebou, at mam klid :D

Naposledy editováno 20.04.2015 23:23:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

20.4.2015 v 23:36 | Nahoru | #160

Tadeáška píše: Počítá se uklouznutí na zahradě? Že bych to jako už měla za sebou :)



to neni pad , to považuji za standardni přípravu k jízdě

(reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

21.4.2015 v 07:51 | Nahoru | #161

FishX3 píše: to neni pad , to považuji za standardni přípravu k jízdě


Tak to doufám, že se nebudu připravovat moc často, nebo budu mít celou čoptorku od hlíny :D

2 reakcí na tento příspěvek Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

21.4.2015 v 09:43 | Nahoru | #162
Co se týče bot - je ideální na motorku mít (bez ohledu na stylovost) to, co nejlíp sedí na noze a ochrání při jízdě a případným průseru. No a na procházky je nejlíp se přezout do vycházkovýho z brašny.
Zezačátku jsem na Viragu chtěl mít naladěný všechno do chopperstylu (bacha ne cruiser styl - to je ta hromada koženochromovejch cingrlátek, ramp s přídavnejma světlama, rádia, repráky, vlajky, prapory... atd - bohužel choppera od cruisera nerozeznaj ani "znalci" motorkáři) - vydrželo mi to jen do první vícedenní cesty. Ve stylovejch koženejch hadrech se v evropským nestálým podnebí pohodlně dlouhodobě cestovat nedá (kožený hadry strašně dlouho a blbě schnou). Navíc konkrétně co se bot týče - stylový koně jako ochrana na chuja, vlízt do nich je porod a na mokru, nebo od paliva zasviněný dlažbě u pumpy kloužou jak na ledě. Jsou sice hezký, ale to je tak všechno.
Osobně už jezdím v botech W2 Adventure i na chopperu (kalhoty jdou přes, stejně z nich vlastně pak nic není vidět) - zkoušel jsem i ty Formy, ale mají nějak horší kopyto, mě nesedly žádný. Jinak doporučuju boty zkoušet i s motorkou - na chopperu to chce krapet poddajnější botu v nártu. Criusery maj řazení i patou a ostatní motorky namaj tak předsazený řazení - tam tvrdá bota nedělá problémy.

(reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

21.4.2015 v 09:51 | Nahoru | #163
kldr> Díky za rozumnej názor

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

21.4.2015 v 09:54 | Nahoru | #164
kldr> Cruiser styl ma zabava prameni z neznalosti neb se nevyznam ve "stylech" ale cruiser je pro mne snesitellna motorka ve stylu např VTX1800, Triumph Rocket atd ... neco jako stará americká kára, co se kolébá kolem svého velkého motoru s sirokym i prednim kolem .... a z tech co znam (par jich je) z nikoho neodpadavaji kusy kůže ......... hele nic ve zlym sice mne to pobavilo ale neni ucelem te nejak napadnout a znevazit tak zbytek textu, jak pisu - ve "stylech" se neorientuji

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

21.4.2015 v 10:24 | Nahoru | #165
FishX3>
tak to už právě jmenuješ powercruisery - ty už maj s cruiserama společnej snad jen předkolumbovskej původ.
Chopper a cruiser jsou si blízký stejně jako Multistrada a Goldwing. Pokud pak někdo na Multistradu začne napevno montovat brašny, opěrky, turistplexi, přehrávač, zástěrky atd, vznikne paskvil, kterejch je vidět i mezi chopperama kvanta. Na ryzího choppera se tady v podstatě narazit nedá, dneska už se to spíš staví od základu a nepředělává z cruiserů jako kdysi před 60 lety (ani mé oblíbené bobbery, nejsou choppery).
To co byly v Evropě caferacery, to byly svýho času v Americe choppery - ani jedno nebylo určený primárně k cestování. Chopper má navíc tu nevýhodu pro Evropu, že tu na něj není vhodný počasí. Na cruisery tu zase nejsou silnice - je to Titanik na rovinky typu Route 66.
Každopádně pokud chce člověk pohodlně cestovat nesmí chtít styl ala chopper, jakmile ho vylepší pro cestování, tak ho zprzní.
PS. Z mejch motorek odpadává jen občas řidič

Naposledy editováno 21.04.2015 10:26:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

21.4.2015 v 10:39 | Nahoru | #166

kldr píše: FishX3>
tak to už právě jmenuješ powercruisery - ty už maj s cruiserama společnej snad jen předkolumbovskej původ.
Chopper a cruiser jsou si blízký stejně jako Multistrada a Goldwing. Pokud pak někdo na Multistradu začne napevno montovat brašny, opěrky, turistplexi, přehrávač, zástěrky atd, vznikne paskvil, kterejch je vidět i mezi chopperama kvanta. Na ryzího choppera se tady v podstatě narazit nedá, dneska už se to spíš staví od základu a nepředělává z cruiserů jako kdysi před 60 lety (ani mé oblíbené bobbery, nejsou choppery).
To co byly v Evropě caferacery, to byly svýho času v Americe choppery - ani jedno nebylo určený primárně k cestování. Chopper má navíc tu nevýhodu pro Evropu, že tu na něj není vhodný počasí. Na cruisery tu zase nejsou silnice - je to Titanik na rovinky typu Route 66.
Každopádně pokud chce člověk pohodlně cestovat nesmí chtít styl ala chopper, jakmile ho vylepší pro cestování, tak ho zprzní.
PS. Z mejch motorek odpadává jen občas řidič



Hele hned mne napadlo jestli je to špatně "prznit" ..nevymezuješ tím zbytečně seberealizaci těch co na tom jedou? Protože stejně by ti mohli druzi vyčítat tve plnokrevne upravy ktere nejdou ruku v ruce s pohodlim a jiszdnimi vlastnostmi . oroste nekdo honí sekundy, nekdo ten pocit "neco ridit" a někdo vic leští a obchazi svuj šperk na parkovišti - tyhle skupiny se asi nikdy nevyhnou posměšklům ale ruku na srdce, tohle nejde rozsoudit protože nejde o to jak toho dosahneš, jde o to abys měl radost .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

21.4.2015 v 11:17 | Nahoru | #167

Brůča. píše: Kotníková pracovní obuv s ochranou S3 je vyhovující i pro jízdu na motorce. A je vyrobena tak, aby v ní vydržel dělník chodit celou směnu. A cenová relace přijatelná.



Třeba toto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

21.4.2015 v 11:35 | Nahoru | #168
kldr> Zajímavý. Polovina těch názvů mi sice nic neříká, ale pochopila jsem, že je to věda :) Mmch, co je teda vlastně to moje dětský Virago a jak by mělo vypadat? :) To mě zajímá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

21.4.2015 v 11:36 | Nahoru | #169

Pavlys píše: Třeba toto


Možná jsme se nepochopili, ale já v tom budu jezdit na motorce, k míchačce už obuv mám a traverzy už máme stejně položený ;)

(reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

21.4.2015 v 11:58 | Nahoru | #170
FishX3> musíš zažít abys věděl chopper/silnice
Přijedu na silnici(Fazer) a jdu ženě zaparkovat virgla....je to mezilevel od jízdy k chůzi....

(reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

21.4.2015 v 12:13 | Nahoru | #171
FishX3>
Nemyslím prznit motorku (ne každej si pochopitelně může dovolit extra motorku pro různý nálady) - myslel jsem tím prznit styl. Chopper nikdy není ověšenej a v podstatě není nijak nutný na něj nasedat nějak stylově oblečenej a obutej - je to z podstaty motorka pro okamžitý a krátký přesuny. Proto se na choppera, bobbera atd teoreticky má vlízt v civilu - jak na kolo (nechci jít do extrému, ale když se koukneš na "stylovou" Bezstarostnou jízdu - tak jedou i s kloboukem na řepě, jenže jedou permanentně těžkou kochačku po práznejch silnicích a ta jejich rychlost je fakt na dnešní ulítanou dobu - kdy se honí vteřiny, kolínka v zatáčce, za prdelí zamindrákovanej autobusák, nebo plechovkář s károu... - už nereálná.
Pokud pak někdo koupí nahou jednoduchou "lehkonohou" motorku ala chopper, custom, bobber... a začne ji napevno "obalovat" luxusem, byť i často vkusným, vytváří vlastně samodomo cruisera. A cruisery už přece existujou, těm nastrojování "neubližuje" - navíc se dodnes vyrábí kvanta funglovek, dokonce i oživujou dávno zaniklý klasiky. Na cruisera už se ale primárně nasedá jako na cestovní křižník a podle toho se i člověk strojí - jako na historický vozidlo předcházející Goldwingům a jiným monstrcesťákům.
Těžko ale chtít jezdit v roce 2015 na stroji a v oblečení imitující 50.léta minulýho století a čekat totožný bezpečí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

21.4.2015 v 12:42 | Nahoru | #172
Tadeáška>
Virago 535 patří mezi nejpovedenější kopie chopperů. Geniální na nich je to, že jsou jednoduchý - proto jich dodnes jezdí tolik. Ta jednoduchost by jim měla zůstat.
Minimálně jednou tejdně jezdím do Rakouska, narozdíl od Čech se to tam obstarožníma 535 a 1100 Viragama jen hemží (snad nejčastější starý motorky - takový jejich fichtly a Jawy 350). Těch 1100 je tam oproti nám opravdu x násobně víc. A vzhledem k tomu jak starý veky už taky všechny jsou - je vidět že jim ta jednoduchost svědčí. Mimochodem jako všem věkovitejm strojům.
Ozdobit si svojí motorku může beztrestně kdo chce, jak chce - je to čistě soukromá věc a nikomu do toho nic není, platí si to každej ze svýho. Jen je můj ryze soukromej názor, že chopper by měl bejt co nejjednodušší.
Spíš mi šlo původně o to, že spousta lidí si plete choppery a cruisery. Pochází sice stylově ze stejný země a doby a na akcích bejvaj spolu, ale nelze hodit 1400 Intrudera do stejnýho pytle s HD Electra Glide.

(reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

21.4.2015 v 12:50 | Nahoru | #173
kldr> Jop, to je jasný, mi to zajímalo tak nějak obecně. Já jsem zrovna z toho beztřásničovýho tábora, takže mi to naopak hraje do noty, mít to čistý a jezdit v textilu :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

21.4.2015 v 14:34 | Nahoru | #174

Pavlys píše: Třeba toto



no a když koupíš i helmu uštěříš i na poštovným

(reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

21.4.2015 v 14:34 | Nahoru | #175

Tadeáška píše: Možná jsme se nepochopili, ale já v tom budu jezdit na motorce, k míchačce už obuv mám a traverzy už máme stejně položený ;)


tohle mne pobavilo

Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

21.4.2015 v 15:20 | Nahoru | #176
Každej asi máme jinou odolnost.
Škodovka mi vrazila řadičku od fichtla do motoru... no ne úplně, ale byla ohnutá k nepoužití (ta řadička).
Noha v polobotce, ok.

Za mnoho let na MZ - zlomené koleno, boční tlak a tah současně, postrach ortopedů. Žádná bota by nepomohla.

Od té doby a předtím - nikdy nic zlomeného.

Na motorku boty pohodlné, v kterých se dá jet celý den nebo chodit po zajímavých místech. Tj. LIDLovky, nepromoknou, nepotí se v nich noha, dají se i za teplot pod nulou.

Skvělý kauf tenkrát v akci LIDLu pro motorkáře. Nejspíš nějaká obuv vyrobená pro renomovanou motoznačku, na kterou dali zinkové háčky - praskly, nahradil jsem vsazenými očky a dodnes boty užívám. Ani se jim při škrtání v zatáčkách moc nesjíždí podrážka :) dobrý matroš, skvělé zpracování.

(reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

21.4.2015 v 18:38 | Nahoru | #177

Jaramotor píše: rancher> i na Choppera si kup motorkářský boty hlavně ne koně budeš za burana


To máš těžký, koně už nosím minimálně 23 let, od doby, kdy jsem měl koně, teď jsem jen vyměnil špičatý špičky za useknutý...

(reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

21.4.2015 v 18:59 | Nahoru | #178

FishX3 píše: no a když koupíš i helmu uštěříš i na poštovným


Možná jsem mohla ušetřit i za rukavice :( Každopádně díky moc, jen jsem teď na vážkách, jestli radši brýle nebo už rovnou plexi ...

Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

21.4.2015 v 19:04 | Nahoru | #179

Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

21.4.2015 v 19:08 | Nahoru | #180
Inu, k tématu. Navštívila jsem dneska Eurocycles v Kolíně, jejich web nekecal, měli botky skladem i ve velikostech 37-38. A odjela jsem v nových motobotech. Ovšem moje představa, že budu řešit gore, materiál nebo cenu, vzala rychle za své, když jsem zjistila, že 90% bot je širokých jak lodě. Nakonec jsem odešla s Forma Majestic, které sice nejsou gore-tex, ale jsou mi, mají CE level 2-2-2, celkově jsou slušně tuhý a aspoň jsou kožený a ne umělý.
Do budoucna budu dál shánět a pokukovat a až jednou potkám ty pravý, tak si je koupím :)
drobnej EDIT

Naposledy editováno 21.04.2015 19:17:19
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10406 Dnes v 11:01 _Kovboj_
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist