jak tak sjíždím fórum a různý další recenze, v podstatě se všichni shodují, že cestovní boty jsou pohodlný (tím myslím takový ty touringy, ony všechny vypadají dost podobně), ale při pádu neochrání. Tak začínám pochybovat, k čemu takový boty jsou, to můžu jezdit dál v keckách.
Jakou teda vidíte možnost na choppera, když nejedu v chopper hadrech? Nějaký jedno nebo dvoupřeskový možná?
Většina příspěvků je tady třeba dva roky stará :(
Dík za každej názor.
Tereza
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd
kldr píše: FishX3>
tak to už právě jmenuješ powercruisery - ty už maj s cruiserama společnej snad jen předkolumbovskej původ.
Chopper a cruiser jsou si blízký stejně jako Multistrada a Goldwing. Pokud pak někdo na Multistradu začne napevno montovat brašny, opěrky, turistplexi, přehrávač, zástěrky atd, vznikne paskvil, kterejch je vidět i mezi chopperama kvanta. Na ryzího choppera se tady v podstatě narazit nedá, dneska už se to spíš staví od základu a nepředělává z cruiserů jako kdysi před 60 lety (ani mé oblíbené bobbery, nejsou choppery).
To co byly v Evropě caferacery, to byly svýho času v Americe choppery - ani jedno nebylo určený primárně k cestování. Chopper má navíc tu nevýhodu pro Evropu, že tu na něj není vhodný počasí. Na cruisery tu zase nejsou silnice - je to Titanik na rovinky typu Route 66.
Každopádně pokud chce člověk pohodlně cestovat nesmí chtít styl ala chopper, jakmile ho vylepší pro cestování, tak ho zprzní.
PS. Z mejch motorek odpadává jen občas řidič
Hele hned mne napadlo jestli je to špatně "prznit" ..nevymezuješ tím zbytečně seberealizaci těch co na tom jedou? Protože stejně by ti mohli druzi vyčítat tve plnokrevne upravy ktere nejdou ruku v ruce s pohodlim a jiszdnimi vlastnostmi . oroste nekdo honí sekundy, nekdo ten pocit "neco ridit" a někdo vic leští a obchazi svuj šperk na parkovišti - tyhle skupiny se asi nikdy nevyhnou posměšklům ale ruku na srdce, tohle nejde rozsoudit protože nejde o to jak toho dosahneš, jde o to abys měl radost .
Nemyslím prznit motorku (ne každej si pochopitelně může dovolit extra motorku pro různý nálady) - myslel jsem tím prznit styl. Chopper nikdy není ověšenej a v podstatě není nijak nutný na něj nasedat nějak stylově oblečenej a obutej - je to z podstaty motorka pro okamžitý a krátký přesuny. Proto se na choppera, bobbera atd teoreticky má vlízt v civilu - jak na kolo (nechci jít do extrému, ale když se koukneš na "stylovou" Bezstarostnou jízdu - tak jedou i s kloboukem na řepě, jenže jedou permanentně těžkou kochačku po práznejch silnicích a ta jejich rychlost je fakt na dnešní ulítanou dobu - kdy se honí vteřiny, kolínka v zatáčce, za prdelí zamindrákovanej autobusák, nebo plechovkář s károu... - už nereálná.
Pokud pak někdo koupí nahou jednoduchou "lehkonohou" motorku ala chopper, custom, bobber... a začne ji napevno "obalovat" luxusem, byť i často vkusným, vytváří vlastně samodomo cruisera. A cruisery už přece existujou, těm nastrojování "neubližuje" - navíc se dodnes vyrábí kvanta funglovek, dokonce i oživujou dávno zaniklý klasiky. Na cruisera už se ale primárně nasedá jako na cestovní křižník a podle toho se i člověk strojí - jako na historický vozidlo předcházející Goldwingům a jiným monstrcesťákům.
Těžko ale chtít jezdit v roce 2015 na stroji a v oblečení imitující 50.léta minulýho století a čekat totožný bezpečí.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10416 | 24.5.2024 v 16:52 rancher |
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago | CubaLibre | 5 | 17.4.2024 v 12:28 zetka125 |
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago | Denyd | 1 | 14.4.2024 v 19:30 Kolja73 |
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago | Sieg | 4 | 30.3.2024 v 21:00 Sieg |
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago | Pavel3319 | 5 | 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus |