globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd
18.4.2015 v 19:58
Čau,
jak tak sjíždím fórum a různý další recenze, v podstatě se všichni shodují, že cestovní boty jsou pohodlný (tím myslím takový ty touringy, ony všechny vypadají dost podobně), ale při pádu neochrání. Tak začínám pochybovat, k čemu takový boty jsou, to můžu jezdit dál v keckách.
Jakou teda vidíte možnost na choppera, když nejedu v chopper hadrech? Nějaký jedno nebo dvoupřeskový možná?
Většina příspěvků je tady třeba dva roky stará :(
Dík za každej názor.
Tereza

Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 11:03 | Nahoru | #61
Kanady a podobny kecky se na motku fakt nehodi (opticky urcite ano, ale ochrana temer nulova). A i na maly motorce muzes spadnout tak, ze na tobe pristane motorka na boku a budes se s ni klouzat. Pokud ti nedela problem anglictina, doporucuju par videi, jako napr. toto kde se popisuje, co ktera bota je a k cemu se hodi. Do deste jedine Gore-Tex nebo navleky. Cim masivnejsi bota a vetsi pevnost, tim omezenejsi chuze v nich, pokud budes chtit vyjit kopec a podivat se na hrad. Zalezi samozrejme na tve financni moznosti, ale treba Alpinstar nebo Daytona jsou zarukou maximalni kvality troufam si rici.

2 reakcí na tento příspěvek Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 11:48 | Nahoru | #62
Tyhle se mi zamlouvaj - co tobě? Ale jsou od vel. 38 takže asi nic co http://gaerne.cz/mo...tail1058#prettyPhoto

potom se mi vždycky líbily tyhle jednoduché Sidinky a údajně jsou od vel. 37 http://boty-na-moto...cz/sidi-canyon-gore/

akorát ty prašule jsou dost, ale zase oboje jsou s Goretexem

(reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 12:16 | Nahoru | #63
Fück> Tak to jsem ještě tahal kačera na provázku

Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 12:35 | Nahoru | #64
No já pořídil mx okovaný boty Fly, bylo to jak lyžák. Jednou sem jel nějakou vsí a šel tam čurák s čoklem, nějakej ten bojovej bulteriér nebo co, bez vodítka, pes vyběh ze strany přímo mě do cesty a čurák se šibalsky usmíval, jak pudu na hubu.. Já se ale rozpřáh, dal plnej a nakop čokla přímo do držky tou okovanou špičkou. Myslim, že čurákovi spad úsměv a už ho bude mít na vodítku.. Ale nevýhoda těch bot byla, že v nich nebyl cit a nedalo se v nich skoro chodit, tk šly do světa. Teď mam vyhlídlý RST Paragon II.

(reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 13:18 | Nahoru | #65

Karbu píše: www.mtt-brno.cz/boty-higway-1-chooper
jezdím v těhle, ale nevím, jestli je mají v tvé velikosti.....


Ty jsem také chtěl, ale již mají jen nějaké obří velikosti, co doprodávají

(reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 14:45 | Nahoru | #66

m1100 píše: Tadeáška> Čau sehnat moto boty ve velikosti 37-38 je opravdu dost velkej problém!!!! Manželka sháněla dost dlouho a o nějakém výběru nemuže být ani řeč.Hodně štěstí


Tak ony samozřejmě jsou, jen ten výběr je omezenej a navíc né každý boty sedí. A co leží na prodejnách, o tom už vůbec. Tam v podstatě neexistuje možnost vyzkoušet takovou velikost, aniž bych ji předem objednala. Jenže to je objednat tak šestery boty aspoň. Už jsem z toho celá

(reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 14:48 | Nahoru | #67
Simier> Mi se z Gaerne líbí i nějaký levnější, holt negoretexový, ale kamarád motorkář tu značku hrozně pomluvil :( Tak nevím.

1 reakcí na tento příspěvek Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 14:49 | Nahoru | #68
Furt si ale říkám, lepší boty za dvojku, co se holt třeba po sezóně rozpadnou, než jezdit v keckách. Zajedu zítra do Sadský, zkusím, jestli tam bude něco k otestování a uvidím. A dík všem za konstruktivní debatu, aktuality se vždycky hodí :)

Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 15:50 | Nahoru | #69
...mám čerstvou zkušenost ze čtvrtka, vběhl mi do cesty pes, a to tak šikovně že jsem musel zastavit na úzké cestě. A protože mu to bylo málo, ještě mě chytil za nohu kterou jsem se ho snažil zahnat. Sice to docela bolelo, ale i ten obyčejný Probiker neprokousl, docela jsem byl rád že jsem si nevzal botasky, jak jsem původně chtěl..
...tolik moje zkušenost s ochrannou funkcí cestovních bot

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 16:30 | Nahoru | #70

Tadeáška píše: Furt si ale říkám, lepší boty za dvojku, co se holt třeba po sezóně rozpadnou, než jezdit v keckách. Zajedu zítra do Sadský, zkusím, jestli tam bude něco k otestování a uvidím. A dík všem za konstruktivní debatu, aktuality se vždycky hodí :)



S tim bych trochu zbrzdil, ono mit boty co ti v okamziku padu na nich prdne šev a pak se kloužeš po asfaltu konníkem v ponožce nic moc..... TCX Explorer 3 ktrou jsem ti sem dával je:
1. Goretex
2.cestovní takže na chuzi snesitelna bota
3.prumerne znacky (rekl bych lepsi nez PROBIKER)
4.mlada ma vel 38 takze i male
5. daji se sehnat v akci cca od 2700

E: kdyb se nekdo divil proc sem nepisu co obvykle kdyz dojde na vyrážky, tak proto že budu alespon jednou za rok gentleman .....takže ty botky jsou sice na motorku, ale i na to co máš se mohou hodit )

mohu ověřit , ale myslím že velikosti TCX byly stejné jako obuv Salomon (kvuli pripadnemu nakupu pres net)

Naposledy editováno 19.04.2015 16:36:53

3 reakcí na tento příspěvek Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 17:00 | Nahoru | #71
Kotníková pracovní obuv s ochranou S3 je vyhovující i pro jízdu na motorce. A je vyrobena tak, aby v ní vydržel dělník chodit celou směnu. A cenová relace přijatelná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 17:00 | Nahoru | #72
FishX3> :DD Ale joooo, je to chopper :DD

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 17:06 | Nahoru | #73

Tadeáška píše: FishX3> :DD Ale joooo, je to chopper :DD



Radim ti dobře, bav se se mnou raději o botách .... ta ER5 nebyla špatna volba...

http://www.eshop-mot...e-tex-motoboty/#6183 2880 ale vel 40

Jo taky se dost vyplati projit inzerci - dost bab nakoupi hadry aby zjistily ze jezdit nebudou a prodaji nove veci za zlomek ceny....

Naposledy editováno 19.04.2015 17:15:53

(reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 17:12 | Nahoru | #74

Brůča. píše: Kotníková pracovní obuv s ochranou S3 je vyhovující i pro jízdu na motorce. A je vyrobena tak, aby v ní vydržel dělník chodit celou směnu. A cenová relace přijatelná.



Je to marný, je to marný, je to marný... Ale zas naštěstí měl poručík Hamáček pravdu.

(reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 17:18 | Nahoru | #75
[quote=FishX3]Radim ti dobře, bav se se mnou raději o botách .... ta ER5 nebyla špatna volba...

(reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 17:21 | Nahoru | #76

Brůča. píše: Kotníková pracovní obuv s ochranou S3 je vyhovující i pro jízdu na motorce. A je vyrobena tak, aby v ní vydržel dělník chodit celou směnu. A cenová relace přijatelná.

Ve které části holeně končí kotníková obuv S3? Kde má šněrování - nezasahuje do něj řadička na virglu? Jak má vysokou podrážku, jak se dobře řadí? Jak má širokou špičku aby nepřekážela? (jo to asi neni problem viraga). Jaky tam je ochrany prvek holeně? ...tedy pokud jsi nemyslel tohle tak už dost nesmyslu .... jezdit muzes i v pohorce - mozna i lepe nez v pracovnich botach, ale proto ji sem nebudu cpat

Naposledy editováno 19.04.2015 17:23:40

Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 17:26 | Nahoru | #77
Hele pises ze to mas na jizdu za zakazniky - kup cestovni boty, kevlarovy jeansy tak abys je přetáhla přes ty boty včetně vložených chranicu kolen a boku, jakou motobundu, ledvinak a budes relativne civilne i bezpecne oblecena a ty boty co b udou vycuhovat z pod nohavic budou pripominat kozacky.

Naposledy editováno 19.04.2015 17:26:47

Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 17:31 | Nahoru | #78

Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 17:37 | Nahoru | #79
Jeste k membranam .....mam dost vyhroceny nazor ze jedina membrana kter a funguje je GORETEX ... jsou nazory ze licencni ci membrany jinyc vyrobcu take, ale u mne proiste ne... gore dycha a nepropousti. obvykle hipory a podobne sracky sice treba nepropusti ale taky nedychaji.

Boty v Gore jsou dle meho na cestovani dobra volba, pokud budes jezdit v super pocasi tak samo jakakoli obuv, pokud v desti nebo na mokru (na botu se ti dostane voda z mokre silnice) poretrebujes navleky (opruz) nebo gore boty ....tam se investice vyplati. podobne pak rukavice

A sorry a preklepy ...peru to sem pri praci tak vyrabim vic tajenky nez texty

Naposledy editováno 19.04.2015 17:38:24

1 reakcí na tento příspěvek Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 17:43 | Nahoru | #80
:D Ne, v pohodě, zatím tě stíhám :) Gore by byly ideální, protože počasí tam si vybrat můžu, ale počasí na cestu zpět moc ne. Uvidíme, jak to zvládnu cenově. Zavrhla jsem i Reissu na hadrech, právě proto, že jsou to igeliťáky, radši nemok.

(reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 17:59 | Nahoru | #81

Tadeáška píše: :D Ne, v pohodě, zatím tě stíhám :) Gore by byly ideální, protože počasí tam si vybrat můžu, ale počasí na cestu zpět moc ne. Uvidíme, jak to zvládnu cenově. Zavrhla jsem i Reissu na hadrech, právě proto, že jsou to igeliťáky, radši nemok.

Gore funguje i na hadrech alejsi u jinych penez .... takze nemok. nebo ja jezdim i v armadnim gore ktery mam misto nemoku, ale je tam par uskali (hlavne rozkrok)

2 reakcí na tento příspěvek Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 20:11 | Nahoru | #82
By mě zajímalo proč se tu tak pořád řeší ochrana nohy co do - aby si nezlomila kotník, aby si nezlomila holenní kost - jasně určitě je to plus, ale když se vyválí ve větší rychlosti a přežije, tak je pravděpodobné, že bude mít jiná a závažnější zranění - když pominu páteř, hlavu a vnitřní krvácení tak velmi pravděpodobně třeba pánev, kyčle, kolena....
Takže pokud nebude mít ,,celobrnění,, a pevné ortézy na nohou tak bych asi boty řešil na ,,základní,, úrovni - mají certifikaci na motorku ano nebo ne a to jak moc jsou vysoké a jak moc pevné už asi z hlediska jiných zranění není tak podstatné na jízdu na čopru za zákazníky a pochůzky - kor když zbytek bezpečnosti má být na nejnižší úrovni co tu zaznělo.
Koupil bych hlavně pohodlné pro chůzi s certifikací a je to.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 20:15 | Nahoru | #83

MDucati píše: By mě zajímalo proč se tu tak pořád řeší ochrana nohy co do - aby si nezlomila kotník, aby si nezlomila holenní kost - jasně určitě je to plus, ale když se vyválí ve větší rychlosti a přežije, tak je pravděpodobné, že bude mít jiná a závažnější zranění - když pominu páteř, hlavu a vnitřní krvácení tak velmi pravděpodobně třeba pánev, kyčle, kolena....
Takže pokud nebude mít ,,celobrnění,, a pevné ortézy na nohou tak bych asi boty řešil na ,,základní,, úrovni - mají certifikaci na motorku ano nebo ne a to jak moc jsou vysoké a jak moc pevné už asi z hlediska jiných zranění není tak podstatné na jízdu na čopru za zákazníky a pochůzky - kor když zbytek bezpečnosti má být na nejnižší úrovni co tu zaznělo.
Koupil bych hlavně pohodlné pro chůzi s certifikací a je to.



s timhle pristupem si klidne kup libolne vychazkove boty, ani nemusi byt na motorku, pokud vim, zakon motoboty nepredepisuje, takze asi nebude existovat ani zavazna certifikace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 20:22 | Nahoru | #84
Veverčák> Přijde mi to stejný jako snaha 1155 vyporážet stromy u silnice místo toho aby jezdil rozumně...

(reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 20:24 | Nahoru | #85

MDucati píše: By mě zajímalo proč se tu tak pořád řeší ochrana nohy co do - aby si nezlomila kotník, aby si nezlomila holenní kost - jasně určitě je to plus, ale když se vyválí ve větší rychlosti a přežije, tak je pravděpodobné, že bude mít jiná a závažnější zranění - když pominu páteř, hlavu a vnitřní krvácení tak velmi pravděpodobně třeba pánev, kyčle, kolena....
Takže pokud nebude mít ,,celobrnění,, a pevné ortézy na nohou tak bych asi boty řešil na ,,základní,, úrovni - mají certifikaci na motorku ano nebo ne a to jak moc jsou vysoké a jak moc pevné už asi z hlediska jiných zranění není tak podstatné na jízdu na čopru za zákazníky a pochůzky - kor když zbytek bezpečnosti má být na nejnižší úrovni co tu zaznělo.
Koupil bych hlavně pohodlné pro chůzi s certifikací a je to.



mozna proto, ze uz vime co se dnesa denne stava aniz by jsi se musel rozsekat na sracku - napriklad mne boty kurevsky zachranily a krom nic jsem mel jen narazeny bok, a kdyz jsem boural poprve, mol jsem mi tricko a tenisky , pro zmenu jsem si potrhal vnitrek bricha. Co pišeš je kratkozrake a podle toho textu bych tipnul ze vic nez zkusenost z tebe cisi nactena teorie.

(reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 20:31 | Nahoru | #86

rancher píše: Veverčák> Přijde mi to stejný jako snaha 1155 vyporážet stromy u silnice místo toho aby jezdil rozumně...



1155 je picus, to je bez diskuze a ta akce stromy je kandidat na nejdebilnejsi a soucasne nejopakovanejsi vlakno zde. nechapu co mas za problem s tim ze kocka resi jaky si koupit boty - z logiky veci vychazi ze ma potrebu se chranit (nepise nic o tom ze by jezdila v superbotach jen v plavkach takze ted resi doplnek na cestovani kde bude rozumny kompromis mezi pohodlim a bezpecim .... rancere staci aby ajko neznala upadla na parkovišti a hola noha pod motorkou muz mit fatalni nebo minimalne neprijemne dusledky - aby nemela potrebuje vysokou botu s ochranou kontniku, pevnou podrazkou aby ji ta motka nohu nerozmackala. Soucasne chce chodit tj asi nebude cestou byt na SS. Podle tvy logiky jsou prilby zbytecne, vzdyt staci zpomalit amuzem jezdit v trenkach

Ohledne vyhnuti se nehode opatrnou jizdou ..... to si nemyslis vazne, beru te jako staryho pardala co neco najel tak te snad nebudu poucovat o tom ze na silnici nejsme sami a zdaleka ne vse muzeme ovlivnit. \to preci zazivas stejne jako ja na kazdym kilometru bat ja jedu na jiny motce mozna pro tebe jak picus. muze nas sejmout blb uplne stejne --- mozna ja poletim o deset metru dal ale to je tak jedinny rozdil.

Naposledy editováno 19.04.2015 20:33:04

1 reakcí na tento příspěvek Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 20:58 | Nahoru | #87
Myslím, že FishX3 to napsal dost rozumně!
A pokud bys našetřila nějaké prašule, tak tady je testík těch Sidi (myslím, že by šly i k té tvé máše a Sidi je v botách pojem) http://www.webbikew...s/sidi/canyon-boots/
více testů zde http://www.webbikew...om/motorcycle-boots/
Jo a nějak nevím, že by na Gaerne byly nějaké stížnosti!

1 reakcí na tento příspěvek Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 21:08 | Nahoru | #88
Tohle jsou ale fakt žabomyší války, boty jsou podle mě speciálně na virgla základ.
Nelítám 160, takže se nejspíš zase tak hrozně klouzat nebudu, když mě někdo napere a nedejbože poletím, tak mi budou boty fakt egál, proto mám slušnou bundu, helmu s bradou a páteřák.
Zato když mě nějakej kretén shodí v koloně do příkopu, nebo mi to uklouzne po trávě, protože jsem jelito, tak mi ty boty zachrání nohu. A protože motorka má 200 a já mám 50 kg, tak je to sakra nerovnej boj.
Tyhle vyhraněný kecy, že 1. mám jezdit v keckách, 2. mám jezdit v přeskáčích, ani mně ani nikomu dalšímu moc nepomůžou.

(reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 21:13 | Nahoru | #89
Simier> Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd

19.4.2015 v 21:16 | Nahoru | #90
Tadeáška> Nikdo neříká že v keckách nebo přeskáčích, kup si pro sebe cenově dostupný boty, který ti budou pohodlný a alespoň trochu zpevní kotník a sama časem uvidíš, jakou cestou se dát, v tomhle případě i padáky na motorce pomůžou, že ti ta motka nelehne svou vahou na nohu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10406 Dnes v 11:01 _Kovboj_
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist