asi hledám něco, co neexistuje, ale poradíte jakou motorku?
Mám cca 90kg a 185cm, hledám něco pohodlného, ideálně vzpřímený posez (tzn. asi enduro), které by bylo vhodné jak na kličkování po Praze, tak na občasné delší výlety ve dvou.
Zkušenost mám pouze s Fazerem 600, kde mi vadil posez a dle mého absence pohodlí a potom s Cagivou 500 Canyonem, kde posez byl příjemný, pohodlí také, ale už to bylo malé a slabé.
Současně jsem vcelku limitovaný financemi, nechci dát více jak 70tis.
Staří až tak úplně neřeším (ideálně alespoň 2000+) a kilometry také ne, pokud budou v rozumných mezích (je fakt, že něco s nájezdem 100.000km bych asi nechtěl).
Hledám, čtu, volám, ale nejsem z toho moudrý...
Na internetu se mi zalíbilo:
Yamaha TDM 850
Honda CBF 600S
Honda NTV 650 Deauville
Honda XL 650 Transalp
Honda X 11 - vím, že to sem vůbec nepatří, ale je tahle mašina mě hodně zaujala
BMW F 650 GS
Suzuki DL 650 V-Strom
Kawasaki Versys 650
Ducati Multistrada 620
Jak je ze seznamu patrné, fakt nevím co chci :) Původně jsem už byl rozhodnutý pro TDM, ale když jsem ho viděl na živo, tak jsem byl vcelku zklamaný, hlavně ten posez mi úplně nevyhovoval... Ostatní se přiznám, že jsem ještě na živo ani neviděl.
U GSa nebo Transalpa se bojím, aby nebyl stejný problém jako u Canyona, malé a slabé :-/
Budu rád za jakoukoliv radu nebo tip ;)
Díky
Lukáš
Naposledy editováno 15.04.2015 14:17:09
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o pomoc s výběrem moto - lehká a přesto cestovní...
Z GS 650 / Transalpa mám právě pocit, že to bude malé a slabé, ale nevím, uvidím v reálu...
Dnes jsem se byl podívat na Hondu CBF 600 S a musím říct bomba, fakt pěkný, příjemná velikost i živost (57kW), ale nechci se ukvapit, počkám na srovnání s ostatními.
V-Strom a Versys jsou také žhaví adepti :)
Posez parádní, cestování jako ve vlaku, zátah jako kráva.
Pokud píšeš, že u TAčka nebo GSa se bojíš línýho motoru a u CBFka obdivuješ živost, tak to znamená 6-ku točit a točit, jinak to moc nepojede. K1200 netřeba točit, jede jako lokomotiva odspoda.
Naposledy editováno 16.04.2015 08:23:23
(reakce na) Prosím o pomoc s výběrem moto - lehká a přesto cestovní...
AudioLukasino píše: Pánové díky za reakce ;) Je mi jasné, že výběr je na mne, ale rád dám na rady, nebo doporučení. Třeba jsem něco přehlédl :)
Z GS 650 / Transalpa mám právě pocit, že to bude malé a slabé, ale nevím, uvidím v reálu...
Dnes jsem se byl podívat na Hondu CBF 600 S a musím říct bomba, fakt pěkný, příjemná velikost i živost (57kW), ale nechci se ukvapit, počkám na srovnání s ostatními.
V-Strom a Versys jsou také žhaví adepti :)
Ale na Versyse do 70 tis. budeš bohužel muset zapomenout...
U CBF to nebyl obdiv, jen konstatování, že jeho výkon je už příjemný, pohodlné ježdění v tuto chvíli myslím dostatečný a stále je to vcelku lehká motorka.
Současně jsem měl možnost vyzkoušet i X11ku, je to kus krásný mašiny, motorově úžasná, ale řeknu upřímně, že na 100kW nemám koule Určitě ne dnes, možná časem... Současně těch těch pár kilo navíc bylo hrozně znát v ovladatelnosti a nerad bych něco "těžkopádného".
Je mi jasný, že hledám univerzál který neexistuje, ale věřím že najdu nějaký rozumný kompromis :) Z toho, co jsem zatím měl možnost vyzkoušet, se mi jasně nejvíc líbí to CBF, ikdyž máš pravdu, že se musí točit a točit. Rozhodně bych rád něco co pojede odspoda, ale ne za cenu "těžkopádnosti" jako například u té X11.
Cova: Je mi to jasné, ale kolem 80tis. jsou, věřím že se dá případně najít s prodejcem nějaká společná řeč, když oba ustoupíme...
http://cycle-ergo.com/
Ikdyž někdy mi přijde, že to nesedí, například u toho TDM to uvádí vzpřímenější posez jak u CBF, což se mi vůbec nezdálo...
Podobné to je i u Aprilie Pegaso, dost mi připomíná Canyona :)
Narazil jsem teď ještě na Ducati Multistrada 1000 DS, je to dobrý nápad? :) Funguje u Ducati servis stejně blbě jako u Cagivy, nebo je to lepší (myslím dodávání ND)?
Šťastnou ruku při výběru.
Nakonec koupena Honda CBF 600 S, rok 2008, tedy již bez karburátoru a spokojenost. Zatím jsem s ní najel nějakých 400km, takže se stále seznamujeme a hlavně čekám a těším se na nové pneu, stávající jsou už ve verzi šutr
Ten posez ještě není úplně ideální, ale už na mě na poště čeká sada na zvýšení řidítek, tak uvidím jak to pomůže.
Výkonově se mi to zatím zdá naprosto ideální, musí se to točit, na druhou stranu jsou dlouhé kvalty příjemné, člověk nemusí stále řadit
Co je klasika, je předpověď počasí po pořízení mašiny :D
Naposledy editováno 23.04.2015 11:55:18