globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výměna gripů na Honda CB600F
 
4.4.2015 v 22:00
Zdravím.Koupil jsem Hondu Hornet a plynový grip je krátký-mezi ovládání přední brzdy je asi 2 cm vůle a zůstává viset.Mám tam řídítka s hrazdičkou.Délka gripu je 120 mm.Není třeba koupit delší a promazat lanovody?

Naposledy editováno 04.04.2015 22:04:05

3 reakcí na tento příspěvek výměna gripů na Honda CB600F

5.4.2015 v 00:11 | Nahoru | #1
A k čemu je dobrý aby se plyn vracel? Skoro na každý motorce se plyn vrací pomalu, proto tam jsou dvě lanka a za jízdy samovolný vracení vůbec nepoužiješ.

(reakce na) výměna gripů na Honda CB600F

5.4.2015 v 07:43 | Nahoru | #2

dave-lister píše: A k čemu je dobrý aby se plyn vracel? Skoro na každý motorce se plyn vrací pomalu, proto tam jsou dvě lanka a za jízdy samovolný vracení vůbec nepoužiješ.



To bych neřekl ...

(reakce na) výměna gripů na Honda CB600F

5.4.2015 v 20:27 | Nahoru | #3

dave-lister píše: A k čemu je dobrý aby se plyn vracel? Skoro na každý motorce se plyn vrací pomalu, proto tam jsou dvě lanka a za jízdy samovolný vracení vůbec nepoužiješ.


No to je pěkná volovina.
Jinak , může to mít několik příčin. Pominu li špatně sestavený ovladač, tak třeba to že to někdo namaže mezi řidítko a plastový nosič gripu. Časem se tam pěkně nachytá prach a plyn se nevrací a jde ztuha. Jednoduché řešení, rozebrat, vyčistit,odmastit a nechat na sucho.
Dále třeba roztřepené nebo jinak poškozené jedno z lanek. Pak špatné seřízení vůlí lanek, musí to být seřízené tak, že když se plyn pustí, musí se vrátit rychle sám na doraz a to v jakékoli poloze řidítek( od dorazu k dorazu) a současně tam musí být co nejmenší vůle pootočení plynu, nejlépe žádná.
No a pak třeba použitím jiných řidítek je možné že jsou lanka moc našponovaná nebo jinak přiskříplá, moc ohnutá atd.
Lanka je dobré jednou za čas promazat, ale pouze lanka.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna gripů na Honda CB600F

5.4.2015 v 22:40 | Nahoru | #4

dave-lister píše: A k čemu je dobrý aby se plyn vracel? Skoro na každý motorce se plyn vrací pomalu, proto tam jsou dvě lanka a za jízdy samovolný vracení vůbec nepoužiješ.


to druhý lanko je tam proto,abys mohl ubrat,když se lanko roztřepí a sekne. .a normálně jde lehce a samo se vraci.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist