globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!
 
2.4.2015 v 14:24
Tak jsem teď kouknul náhodou na video:
Motoškola pro začátečníky a pokročilé - díl 3. Jak řídit motorku
Jednou z myšlenek, co Pepa prosazuje, že se motorka neřídí rukama, ale nohama a přenášením váhy.
Až mě ta informace zaskočila. Od takového borce profláklého.
Přitom na záběrech je jasně poznat, že řízení rukama - kontra řízení (protisměrné řízení) dost používá.
Ale asi o tom neví.
A když předvádí řízení přenášením váhy, tak mu to skoro nijak nereaguje.

Naposledy editováno 11.04.2015 19:51:15

2 reakcí na tento příspěvek Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

10.4.2015 v 21:23 | Nahoru | #1
selkie - OK, vrátím se tedy k tvé odpovědi.
1) Ok, zkusím se zamyslet. Řekněme, že chceš použít ,,falešné kontra" pro zatočení vpravo při rychlosti 90 km/hod.
Kolik asi metrů jede motocykl vlevo, za tu půlvteřinu ,,falešného kontra". Pokud dobře počítám tak cca 12m. Nebo chceš stále tvrdit, že motorka nejede vlevo?
A následně, když zatočíš vpravo, že motorka nejede vpravo?

Omlouvám se za výraz Keith kontra. Mělo to být Keith marketing kontra.

2) Těžiště příliš na vnitřní straně zatáčky. S tím souhlasím, Pepu neznám, tak asi nevysvětlí. Ale autor videa, už možná ví k čemu ty nohy slouží. Třeba, aby se na motorce udržel a zbytečně nepadal.

3) V terénu to bude hodně individuální, tam se pracuje tělem hodně.

Tímto děkuji za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

10.4.2015 v 21:35 | Nahoru | #2
Mia.> jak tě čtu, tak jakákoli reakce by stejně byla jako házet perly sviním.

Můžeš mi prosím vysvětlit, jak tento zvládá zatáčet, když nemůže zatlačit nohou na stupačku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

10.4.2015 v 21:37 | Nahoru | #3
Mia.: Půl vteřiny kontra znamená válet se po zemi. Ten impuls je kratičký, motorka začne téměř okamžitě padat na opačnou stranu a aby nespadla, musíš otočit řídítka do příslušného směru - ale to už jsi v náklonu. Prostě si to zkus, jeď rovně a jemně zatlač na pravé řídítko od sebe. Uvidíš, že okamžitě začneš zatáčet doprava, protože to podvědomě ihned přehodíš na rejd vpravo.

Countersteering prostě používáš, jen si to neuvědomuješ.
Téma je zamknuto


TOPlist