1 reakcí na tento příspěvek babetta 210 nejde dobre
Nešla mi nastartovat protože prokluzovala spojka tak sem to rozebral a viděl že natekl olej do bubnu řazení přes těsnící kroužek, tak jsem si v motokrámku koupil nový podložky do spojek, těsnící kroužek a projistotu všechny spojkové čelisti, protože sem viděl že jsou opotřebované. Vše sem odmastil a ale stejně když sem šlápl tak se neotočil píst, točil se jenom buben řazení a rozběhový buben ale ten vnější buden na rozběhovém nic, jenom když jsem hodně rychle šlapal tak se občas zachytl ale docela to byla rana tak sem toho radši nedělal a vyměnil, rozběhové, startovací a řadící čelisti. Také jsem vyměnil vnější a vnitřní unašeč, protože byly trochu vykvedlaný.
Dal sem to dohromady a krásně to chytlo. První problém byl že když sem to dal ze stojanu dolů tak to chcíplo, protože kolo se točilo i bez plynu, tak sem to rozdělal a trochu přejel smirkem a pilníkem rozběhové čelisti. Problém se zlepšil, sice to mělo tendenci se točit dál, ale když sem trochu zvedl volnoběh tak i když sem to dal ze stojanu tak to nechcíplo. Nechal sem to že si to časem sedne a jel projet.
Ze začátku trochu prokluzovala dvojka, ale po cca 2-3km to šlo OK i do kopce a řadilo a startovalo dobře.
Po cca. 15km mi zase natekl olej do rozběhového bubnu (asi musím vyměnit gufera). Nicméně sem sem to odmastil a zkusil zkušebně nastartovat a nic, zase otáčí buben řazení a rozběhový buben, ale ten vnější ne takže se nepohne ani píst. Nevíte kde je problém? Přece se nemohli startovací čelisti tak rychle opotřebit?
S Babettou nemám moc zkušenosti, mám jenom 10 let pionýra a tam s tím tolik problémů není, nebo aspoň ne tak často a vždy sem si poradil sám.
Nevíte popř. od dobrém servisu Babetty v Brně a okolí?
Nicméně ikdyž sem to odmastil opravdu důkladně, i tou křídou, tak už to de sice nastartovat, ale ne tak lehce jako dřív. Musím to prostě rozšlapat, dřív sem lehce šlápl a chytlo to. Teď se buben musí prostě víc roztočit aby došlo k otočení pístu. Nějak se mě u těch nových startovacích čelistí nezdá to zaoblení lamel. Taky mě napadlo jestli nemůže být problém v pružinách, buben je snad ok. V mototechně mě vymění lamely na těch originálních čelistech tak uvidím jestli v tom nebyl zakopané pes.
Naposledy editováno 18.05.2015 20:46:21
Důležité jsou gufera u spojek a hlavně o-kroužek (musí být správný rozměr 19x0,5).
Jestliže máš nové i startovací čelisti tak koukni jestli dosedají větší plochou na buben. Zpravidla je kvalita druhovýroby dost na pikaču takže zabírají jen kraje a klouže to. Popřípadě uprav šmirglem či pilníčkem. Pružinky taky nové? Nebo staré na nové pakny?
http://www.motokrame...motor-buben%20uplny/
Když byly vysoké otáčky tak se točil dobře, ale při nižších začal mírně házet a dřel o startovací čelisti, který se pak sjeli a nešlo to nastartovat. Ten bubem byl pak docela horký a i při malých otáčkách se točilo zadní kolo. Spytuji svědomí jestli sem ho při stahování nemohl nějak ohnout či poškodit, protože při prvním sundání jsem použil tříramenný stahovák a až potom jsem si koupil spolu s novýma čelistma toto:
http://www.motokrame...dily-stahovak-bubnu/
Jestli házel už předtím už nezjistím. Nicméně problém je vyřešen a ještě jednou díky za pomoc
Naposledy editováno 24.05.2015 16:16:44
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 | pitbikeros | 15 | 12.5.2024 v 08:34 pitbikeros |
potřebuji pomoct s babettu 210 Babetta 210 | pitbikeros | 24 | 12.5.2024 v 07:58 pitbikeros |
Potrebujem pomôcť s dielami Babetta 210 | Krtekslopatku | 5 | 12.5.2024 v 06:28 krokoš |
Lakování Babetty 210 Babetta 210 | Mira- | 21 | 11.5.2024 v 08:33 Krleš70 |
Zapalování Babbeta Babetta 210 | Mira- | 3 | 4.5.2024 v 12:27 krokoš |