Naposledy editováno 26.03.2016 15:00:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodřený origo kufr od zadního kola - vyřešeno
wencz píše: GeorgPohodar> Díky za tvůj komentář o 5mm, to mi pomáhá rozšířit si obzor... systém uchycení by měl být stejný myslím... nasazené by to tam mělo být správně, nemá tendence se to nějak významně hýbat (jako trošku se to viklá, cca 1-2 cm). Kamarád co za mnou jel na dálnici v autě ale jasně vypověděl, že za jízdy se to viklalo až moc a naráželo to do toho kola... tak fakt nevím... něco tam bude špatně... nicméně zkusím vymyslet nějakou tu rozpěru mezi kufry, to by mělo pomoct.
Zkontroluj celej ten systém uchycení - ideálně porovnej se stejnou, ale "zdravou motorkou" - zkus cizí kufry na svojí a naopak. Věřím, že problém najdeš. Lepší jak tam dodělávat zbytečný opičárny. To uchycení funguje na stovkách tisíc motorek co už nějakej kilák najezděj (toť ke komentářům o německý kvalitě), tak to dej do cajku a budeš spokojenej.
wencz píše: GeorgPohodar> Díky za tvůj komentář o 5mm, to mi pomáhá rozšířit si obzor... systém uchycení by měl být stejný myslím... nasazené by to tam mělo být správně, nemá tendence se to nějak významně hýbat (jako trošku se to viklá, cca 1-2 cm). Kamarád co za mnou jel na dálnici v autě ale jasně vypověděl, že za jízdy se to viklalo až moc a naráželo to do toho kola... tak fakt nevím... něco tam bude špatně... nicméně zkusím vymyslet nějakou tu rozpěru mezi kufry, to by mělo pomoct.
Myslim si že 1-2cm je už celkem dost, to tam určitě nemám. Viděl bych to buď na hodně vychozený mechanismus na uchycení těch kufrů jak psal Fananek-Jarda, nebo jestli není ten kufr nějak poškozený a za jízdy se nekroutí víc než by měl. Ono jestli je ten rozkmit v klidu 1-2cm tak za jízdy to bude ještě o dost víc.