paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kolik Ampérů z toho dostanete
24.3.2015 v 18:39
Chtěl jsem se zeptat kolik A vám jde do žlutého drátu z dynama. Momentálně řeším zapojení klaksonu před STK a jde mi do něj pouze cca 9A. Je to dost nebo je něco špatně a bude třeba GO dynama? Případně měli jste podobný problém s klaksonem který takřka netroubil? (klakson je nový a odzkoušený)

2 reakcí na tento příspěvek Kolik Ampérů z toho dostanete

24.3.2015 v 20:51 | Nahoru | #1
Dynamo/ Alternátor na tom vzhledem k problému asi moc nezáleží, hlavní je že z toho leze elektrika :D . Nebyl jsem si jistej. Jde o to že mi nejde rozjet klakson a v jedné prodejně kde jsem dneska byl mi poradil ať zkontroluji kolik z toho leze Ampér. Nepletu si to s voltama, beru tak jak jsem koupil. Spíš tam bude problém s tím střídavým napájením. Zítra to ještě přeměřím a uvidím. Jinak ten regulátor mám taky mezi brýlemi i když se mi ta poloha nezdá protože tam trochu dře o světlo ale podle všeho je to originální řešení. Jinak jsem se chtěl ještě zeptat když už to bylo nakousnuto ohledně těch blinkrů. Vyměnil jsem totiž blinkry žárovkové za LEDkové, hlavně kvůli opakovanému vytřepání vlákna v zadních blinkrech. Už mám v okruhu můstek který by to měl nějak usměrňovat tak se chci zeptat jestli bude stačit když dokoupím přerušovač pro LED blinkry pro který se mám zrovna zítra do oné prodejny stavit.

(reakce na) Kolik Ampérů z toho dostanete

25.3.2015 v 00:16 | Nahoru | #2
Fyrysan> Je možné, že maník v tom krámě si pletl hodinky a holínky a zblbnul Tě. Kdyby magneto mělo malý výkon (že by nedodalo požadovaný proud), projevilo by se to tím ,že po připojení zátěže by silně kleslo napětí. A můstek pro usměrnění napájení pro okruh blinkrů klidně použít můžeš, otázkou jest, jak se přerušovač pak popere s tím, že napětí bude sice jednosměrné, ale pulsující, nevyhlazené. Kdyby to dělalo brikule, mělo by stačit zapojit za můstek elyt. kond 10G/250V. Někde je ale k sehnání přímo kondenzátor uzpůsobený coby náhrada akumulátoru, zejména pro některé typy ČZ, co dokáží jezdit bez baterky - kond pak slouží svou kapacitou jen jako filtr pro potlačení napěťových špiček.

dave-lister> WR125 je dělaná co nejjednodušší, na magnetu jsou dvě cívky, jedna pro zapalování (vede přímo na ind. cívku, cívka zřejmě má v sobě elektroniku) a druhá světelná, paralelní obousměrný napěťový omezovač a z toho jsou napájena jen světla a blinkry. Přístrojovka má vlastní baterku. Akumulátor na WR není a co si motorku pamatuju, tak nikde pod sedlem, ani pod plasty kolem nádrže bohužel není dost místa, aby tam nějak šel provizorně napasovat. Ta motorka je dělaná jako ostré enduro (a motor je fakt divočák), kde se zřejmě šetří na váze, kde to jen jde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Ampérů z toho dostanete

25.3.2015 v 09:31 | Nahoru | #3
Fyrysan> a tech 9A meris jako do zkratu ? nebo jak si kte hodnote dosel ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Enduro s TP Husqvarna WR 125 antoniinz 10 24.5.2024 v 19:36 antoniinz
Husqvarna wr 125 Husqvarna WR 125 antoniinz 3 15.5.2024 v 20:10 Kohlstein
Husqarna wr/sm 125 2t Husqvarna WR 125, Husqvarna WR 240 Matesx2 9 7.3.2024 v 10:53 mito7
wr 125 Husqvarna WR 125 _Shorty_ 14 24.10.2023 v 18:42 ja1
Elektrika husqvarna WR 125 Husqvarna WR 125 GolbyC 4 26.6.2023 v 11:37 zetorycz


TOPlist