bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hřebík v pneu, oprava
22.3.2015 v 12:26
Zdar chlapy, včera jsem měl svinskou smůlu do ani né týden nové zadní gumy Dunlop Spotmax jsem včera chytil hřebík na prostředek pláště. Prošel mírně zešikma délka toho hajzla 3 cm a síla 3mm. Najeto na pneu 300km jsem totalně nasranej. Na novou teď vážně znova nemám, poraď te jak opravit. Díky.

Hřebík v pneu, oprava

22.3.2015 v 12:33 | Nahoru | #1
Provizorne zaknotovat,definitivni oprava - v pneuservisu opravit zevnitr hribkem...

Naposledy editováno 22.03.2015 12:33:32

Hřebík v pneu, oprava

22.3.2015 v 12:33 | Nahoru | #2
No já bych koupil novou. Sice to jde sundat a zalepit hříbkem. Ale mě takle zalepili auto a i po 3 pokusech pomalu utíka (1ATM za 10dní). Takze motoponeu, kde působí mnohem větší síly, bych neriskoval, ale jestli nemas prachy, tak to zkusit muzes vid...

Naposledy editováno 22.03.2015 12:35:14

Hřebík v pneu, oprava

22.3.2015 v 12:39 | Nahoru | #3
nebál bych se ani knotu, nebo mi ji za litr pošli

1 reakcí na tento příspěvek Hřebík v pneu, oprava

22.3.2015 v 13:19 | Nahoru | #4
oprav si to sam knotem, jednoduchy, levny a spolehlivy (alespon z vlastni zkusenosti)

(reakce na) Hřebík v pneu, oprava

22.3.2015 v 13:26 | Nahoru | #5
Humusus> Ahoj, díky za reakci. Jen tu čtu na toto téma v minulích diskuzích různé názory. Většina píše že knot je v pohodě, ale oprava hříbkem je o hodně lepší.Tak fakt nevímm, jsou tu i reakce že novou ale vždyť nemámá nic najeto je to kurva pech.

Hřebík v pneu, oprava

22.3.2015 v 13:41 | Nahoru | #6
Jestli chceš mít jistotu tak to nech opravit hříbkem jak ti radí ostatní a ničeho se neboj. měl sem opravenou gumu několikrát knotem a taky to vydrželo ale bylo to na cestovním enduru a tam se jezdí trochu pomaleji.

1 reakcí na tento příspěvek Hřebík v pneu, oprava

22.3.2015 v 13:45 | Nahoru | #7
Kdysi jsem zalepil knotem a pak jsem gumu po dalších cca 3tis dojel až na dráty a pohoda! Dal jsem s tím i Sosnu a Alpy.
Za mě knot

2 reakcí na tento příspěvek Hřebík v pneu, oprava

22.3.2015 v 14:04 | Nahoru | #8
Na knot se vykašli,knot je jen provizorní oprava.Nech tam dat hříbek.Knot se časem může uvolnit a budeš co chvilu dofukovat.Po aplikaci kontu se musí defekt přefrézovat protože tím šídlem pneu ještě víc poškodíš.

(reakce na) Hřebík v pneu, oprava

22.3.2015 v 14:25 | Nahoru | #9
Malibu86> do autopneu už jsem aplikoval desítky knotů a nic neunikalo. A mám osobní zkušenost s knotem v motopneu - vydržel tam cca 7000km, než byla guma po smrti.
A na to, že se knoty nemaj používat a jedině oprava hříbkem přišel určitě nějaký dobře placený euroodborník..

Hřebík v pneu, oprava

22.3.2015 v 14:56 | Nahoru | #10
ja bych to moc nedrazdil radsi novou obvzlast jestli jezdis trochu divoceji

(reakce na) Hřebík v pneu, oprava

22.3.2015 v 15:46 | Nahoru | #11

Malibu86 píše: Na knot se vykašli,knot je jen provizorní oprava.Nech tam dat hříbek.Knot se časem může uvolnit a budeš co chvilu dofukovat.Po aplikaci kontu se musí defekt přefrézovat protože tím šídlem pneu ještě víc poškodíš .



Vysvětli, nějak tomu nerozumím ...

Hřebík v pneu, oprava

22.3.2015 v 15:49 | Nahoru | #12
Normálně bych pneu zul, "zalepil" hříbkem a měl bych naprosto klidný spaní. Pokud se tato oprava provede tak, jak se dělat má, není žádný problém pokud není defekt nějak hodně nešikovně, ale to se stane spíš na auto pneu, občas ...

1 reakcí na tento příspěvek Hřebík v pneu, oprava

22.3.2015 v 15:57 | Nahoru | #13
knot,kdyz to budes muset dofukovat tak hribek a az to sjedes na draty tak novou....sam pises ze nemas moc penez...tak zacni tim nejlevnejsim. To ze expert za mrzkej peniz od nadnarodni firmy,napise doporuceni menit gumu,nebo hribek v servisu...to je holt jeho zivobyti za tve penize

Hřebík v pneu, oprava

22.3.2015 v 16:09 | Nahoru | #14
Jo je sranda, když ten knot vylítne ve 230km/h, to je ti pak i dálnice úzká Kamarád takhle myškoval na GSX1000R... Byl rád, že je celej...

Hřebík v pneu, oprava

22.3.2015 v 16:47 | Nahoru | #15
podle toho, jak jezdíš...jestli svižně, pak hříbek.

každá tahle oprava je relativně spolehlivá, ale zkontrolovat tlak a "plivnout na záplatu" před každou vyjížďkou nabývá na aktuálnosti

1 reakcí na tento příspěvek Hřebík v pneu, oprava

22.3.2015 v 16:49 | Nahoru | #16
Při provozních nákladech např.6kč/km ta pneu vychází cca. na 500km,nebo využít kupce za litr a je to jen 300km Radši bych si odpustil těch pár km,než pořád myslet na tu opravenou gumu,nebo dokonce zažít to co napsal dewwil,ikdyž zážitek asi dobrej

Naposledy editováno 22.03.2015 16:51:05

Hřebík v pneu, oprava

22.3.2015 v 16:54 | Nahoru | #17
Píchnul jsem dvě zadní gumy a obě měly najeto pár stovek . Dostaly knot a sjetý do hladka 14000km . Nikdy neutíkaly a po sundání jsem na ten knot koukal . Byl připláclej a přilepenej tak jak jsem se rozjel hned po opravě .

Hřebík v pneu, oprava

22.3.2015 v 17:15 | Nahoru | #18
knot je super v pneu na auta-ta guma je tlustší.v moto pneu moc dobře nedrží a opravdu je tady riziko,že vyletí.být tebou,tak hřebík opatrně vytáhnu a nastříkám do gumy nějaký antipich-měl jsem stejný problém a povedlo se.guma poté dojeta až na plátno bez unikání vzduchu.....

(reakce na) Hřebík v pneu, oprava

22.3.2015 v 17:23 | Nahoru | #19

zahra píše: Kdysi jsem zalepil knotem a pak jsem gumu po dalších cca 3tis dojel až na dráty a pohoda! Dal jsem s tím i Sosnu a Alpy.
Za mě knot


Taky jsem měl na funglovce díru (od silničářů) a jezdil jsem na ní až do konce bez problému - oprava hříbkem zevnitř v pneuservisu.
Neboj vlka nic!

(reakce na) Hřebík v pneu, oprava

22.3.2015 v 19:17 | Nahoru | #20

Jirka.46 píše: Při provozních nákladech např.6kč/km ta pneu vychází cca. na 500km,nebo využít kupce za litr a je to jen 300km Radši bych si odpustil těch pár km,než pořád myslet na tu opravenou gumu,nebo dokonce zažít to co napsal dewwil,ikdyž zážitek asi dobrej


np dyť...nabídka je na stole

(reakce na) Hřebík v pneu, oprava

22.3.2015 v 23:53 | Nahoru | #21
Bramborovy_kral> Přesně

Hřebík v pneu, oprava

23.3.2015 v 04:30 | Nahoru | #22
Taky bych to nedráždil,pokud to někdo udělá u endura nebo nějaké 125 tak jo ale jezdit třeba 200km/h s knotem v kole bych si nebyl jistej

Hřebík v pneu, oprava

23.3.2015 v 10:08 | Nahoru | #23
za mě zevnitř hříbkem, osobní zkušenost s knotem (1x) byla špatná, ale možná jsem natrefil na špatný servis, buď blbý knot nebo odfláknutá práce

Hřebík v pneu, oprava

23.3.2015 v 19:58 | Nahoru | #24
Pokud při aplikaci knotu netrefí díru po hřebíku tak může vpich roztrhnout a knot nemusí těsnit.Navíc po knotu je vpich znečištěný od lepidla knotu a musí se odstranit tedy vybrousit jinak neproběhne vulkanizace vrstvy na hříbku dokonale a nebude držet.Navíc na pneu pro moto dat větší hříbek jak trojku je nebezpečné a co víc motopneu se podle pokynů výrobce nesmí opravovat kvůli porušení kordu respektive kostry pneu.Myslím tím bezdušové.

Hřebík v pneu, oprava

24.3.2015 v 06:26 | Nahoru | #25
Hřebíček 3 mm je nic. Když to chce mít jistý, tak oprava hříbkem v dobrým servisu je záležitost pár stovek i s přezutím a vyvážením a za půl hodiny může zas jet.

Hřebík v pneu, oprava

26.3.2015 v 08:58 | Nahoru | #26
je to sice trochu mimo a o nařízlé pneu bylo na foru už loni v červnu http://www.motorkari.cz/tema/?t=162050
já mám teď něco podobného, ptal jsem se Zdenka jak to vyřešil - pneu nepoužil
tak jen jestli je něco nového k tomuto ? dík




Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja LimakRR 0 14.8.2023 v 17:06 LimakRR


TOPlist