globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Provádění STK
20.3.2015 v 18:08
Zdravím všechny motorkáře,
dnes jsem byl na STK, a nevím jestli to byla skutečnost, nebo se mi to jen zdálo.
Už když moje motorka stála na parkovišti, technik konstatoval od stolu, že je to za cé, tzn. že neprošlo.
Chyběla mi červená odrazka vzadu, a sjetá pneu prostředkem, takže také za cé.
Po vypsání dokladů se technik svezl po place tam a zpět, prý ať ví jak to brzdí.
Pak už uvnitř zkouška světel, hýbání s řídítky, kontrola řetězu a pohled jestli něco někde nekape.
Pak konstatování, že i přední guma je špatná, takže STK na měsíc. A dál, že můžu do kanceláře pro papíry.
Povinná výbava ho vůbec nezajímala, lékárnička, pojistky a vesta. Jen sjeté gumy a odrazka.
Tak by mne zajímalo jakou máte zkušenost vy všichni, jestli takové techniky někdo kontroluje, nebo jestli mají prostě moc danou papírem, že já řeknu a nic nebude?

1 reakcí na tento příspěvek Provádění STK

21.3.2015 v 22:19 | Nahoru | #91
Já byl na STK s laďákem bez homologace a bez odrazky u SPZ. Zajel sem dovnitř, kouknul na číslo motoru a rámu, zkontroloval jestli vše svítí a bliká a řekl at pry mu nastartuju, řekl OK neni to moc hlučné a to bylo vše.
Takže ja sem spokojenej :)

21.3.2015 v 22:22 | Nahoru | #92
hugozhor> to mi taky šla hlava kolem no není to tak horké přitvrdí od ledna 2O16 je to těžko máš tam techniky mladé pochodující zákon a v podstatě by na silnici nemohli jezdit ani auta s fabriky a lidi normálně přemýšlející,

třeba jak jsem psal na ježábu který má desítky tun se neměří brzdy protože na to stk nejsou vybavena, jedeš s jeřábem z kopce a zemřeš a vemeš dalšílidi sebou, si vem že projdeš stk a při 8O ti se zapleštíš v autě kterému nefachčí tlumiče, kola stratí přílnavost a auto se vznese naprosto neovladatelné v zatáčce stk neumí měřit tlumiče

to vyplodilo naše stk vymyslet jakoukoliv pičovinku k dokonalosti a nalepit známku na rakev, to je tak ve všem chceš jezdit s lodí a nad pět koní musíš mít průkaz a vyplnovat stupidní otázky že někdo nedýchá má modré rty nebo fialové rty, snad blbec pozná že když někdo nedýchá tak se mu nezvedýá hrudník a apak si pujčíš hasbod z půjčovny a tam múžeš jet s motorem o pětkrát větším výkonu,
nebo jak dávali papíry na malou motorku s béčkem a někdo neuměl jezdit ani na kole a ted to zas je do 125 cm ale musí mít automat co má výkon spoleřného s automatem vím přeně blbost kvete a pokvete, česí jsou chytří ale nesmí si vládnout protože zvítězí vždy debil protože nic jiného neumí

Naposledy editováno 21.03.2015 22:29:36

21.3.2015 v 22:27 | Nahoru | #93
Vítám Tě v realitě dnešní doby čertíčku

Naposledy editováno 21.03.2015 22:32:59

21.3.2015 v 22:31 | Nahoru | #94
felixxx> a lepší to nebude, jenom horší

21.3.2015 v 22:33 | Nahoru | #95
Spajwer> tak to fachčí motorky jou hezké a líbí se jak holky, bohužel narazíš někdy na debila i krávu ty se kolem vyskytujou,

21.3.2015 v 22:46 | Nahoru | #96

22.3.2015 v 02:10 | Nahoru | #97
me naposled v poho proslo: nehomo xenon, nehomo nosic, jiny rozmer pneu, nesviti zadni brzda (to sem mu primacknul i predni aby si nevsim ), nesviti osvetleni RZ

chce to najit STK, kde sou jeste rozumny...
i kdyz chapu ze sou na ne hrozny tlaky STK bych zrusil, je to hrozna buzerace

Naposledy editováno 22.03.2015 02:10:39

22.3.2015 v 09:54 | Nahoru | #98

Save77 píše: Když jsem byla prvně na technické, též jsem se nestačila divit. Přišel technik, frajer libovej: hmmm tak copak to tady máme? Nasedl mi na motorku, a než jsem stačila protestovat, odjel někam do prdele. Byl pět minut pryč. Pak se vrátil a měl ještě kecy, že ta motorka je jako manželka. Neurazí, ale nenadchne. To už jsem nevydržela a řekla, že to má holt blbý, že jeho stará nestojí za nic, že si měl vybrat lépe.
Řekla jsem si, že už mě tam nikdy neuvidí. Naštěstí jsem objevila kousek od domova také STK a bylo to tam úplně o něčem jiném. Proběhla standardní prohlídka. S technikem jsme se ještě zakecali asi půl hodiny navíc. A ještě to bylo o stovku levnější, než v těch Ďáblicích.

Tak s takovým pičusem bych tam vytřel celou halu, jen by mi slezl z mašiny...

22.3.2015 v 10:16 | Nahoru | #99

felixxx píše: je toho daleko víc co kontroluje možná si toho ani nevšimneš jako rozměry pneumatik, třeba na choper blikač musí mít minimální rozměr blikače 25 cm2, řidítka do 8O cm, spětná zrcátka tam se musí vejít kružnice o průměru 8 cm,

22.3.2015 v 11:42 | Nahoru | #100

parezi píše: nechci se tě nijak dotknout, ale chtěl bych vidět ty blinkry co máš na moto - minimální rozměr blikače 25 cm2 - to musí dost brzdit né?

Nedalo mě to a šel jsem změřit rozměry blinkrů na FJR, XJR, CBF a ostatních motorek a blinkry vždy přesahují rozměr 25cm2. Takže nevím čemu se divíš.

U většiny motorek přesahuje plocha blinkrů přes 30cm2

Naposledy editováno 22.03.2015 11:47:38

22.3.2015 v 11:57 | Nahoru | #101

hned volat policajty, že mi někdo před očima ukradl motorku...

22.3.2015 v 12:04 | Nahoru | #102

felixxx píše: Dolph-cz> žádný technik na stk nemá oprávnění projíždět se na tvé motorce to je nějaký žvást typu nesmysl holý věta rozvitá,

pro všechny máte bujnou fantazii a trpíte bájným lhaním, brzdy na mtorce se na stk nekontrolujou projížděním ani na válcích!!!!!!,

přesně tak. Na žádný stk nemaj válce na moto. Jinak na autě se měří brzdný účinek do ZABLOKOVÁNÍ kol (případně zásahu abs), ale hlavně rozdíl brzdného účinku mezi levým a pravým kolem. A chtěl bych vidět technika, jak jede po placu a snaží se na moto zablokovat kola

22.3.2015 v 12:19 | Nahoru | #103

felixxx píše: bill56> bikerstí je pro mě o svobodě že si rozhodnu jak se obleču, co si dám nebo nedám na hlavu, rád jezdím na ostro tričko bermundy nazouváky a jel bych klidne bez přilby jsou za to tři body a když máš všechny skupiny to nejde, přesto jezdím na protest s nehomologovanou skořápkou zatím nic,

já myslel, že ono bude stále těžší najít nějaké STK kde se přivře oko, buzerace bude více a více

22.3.2015 v 12:53 | Nahoru | #104

Z toho plyne ponaučení vždy vyndávat klíček ze zapalování

22.3.2015 v 13:05 | Nahoru | #105

Nevim kam v Ďáblicích jezdíš ale já jezdil do Minosu a pohoda, zkontroloval vinko, světla blinkry a chtěl vidět lékárničku.

22.3.2015 v 13:31 | Nahoru | #106
mě vyhodil kuli pneu...sjeta ,a ze nemam E na blinkrech. .....tak jsem to prezul,pujcil,si jiny blinkry s buzer E a bylo vymalovany ,zkoušel mě světla,blinkry,pneu,řetěz,brzdy,km najezd,ptal se jak to jede

22.3.2015 v 14:08 | Nahoru | #107
K

Naposledy editováno 11.05.2015 14:05:13

22.3.2015 v 14:42 | Nahoru | #108

já měl na tom stk asi toto http://www.google.c...73,d.ZGU&cad=rja

no nelíbilo se mu to a já že je na tom normálně napsaná homologace vše OK, na to mi řekl že s e nebude ani dívat minimálně svítící plocha blikače musí mít minimálně 25 centimetrů čtverečních doma jsem to měřil a s bídou 14, ale že ledky mají prej dobrou svítivost, říkal

Naposledy editováno 22.03.2015 14:45:16

22.3.2015 v 14:45 | Nahoru | #109

felixxx píše: já měl na tom stk asi toto http://www.google.c...73,d.ZGU&cad=rja

no nelíbilo se mu to a já že je na tom normálně napsaá homologace vše OK, na to mi řekl že s e nebude ani dívat minimálně svítící plocha blikače musí mít minimálně 25 entimetrů čtverečních doma jsem to měřil a s bídou 14, ale že ledky mají prej dobrou svítivost,

jak sem rek, STK je jen a pouze buzerace

22.3.2015 v 14:51 | Nahoru | #110
Bubrak-ZX10R>

je a zavádí to pomalu i v americe, kamoš mi vyprávěl že že v alabamě zavedli měření emisí, že jedeš změřit emise a neprojdeš, pak jedeš do druhého bordelu tam zaplatíš dvěsta dolarú a dobré

22.3.2015 v 15:01 | Nahoru | #111
felixxx....,...rád jezdím na ostro tričko bermundy nazouváky a jel bych klidne bez přilby jsou za to tři body ......i když za to budu kamenován i jako forek je to dost blbý

22.3.2015 v 15:42 | Nahoru | #112

nazouváky V celku by mě zajmalo na čem jezdíš

22.3.2015 v 15:50 | Nahoru | #113

nebo tímhle

5 reakcí na tento příspěvek Provádění STK

22.3.2015 v 16:01 | Nahoru | #116

v Italii jezdej na sportech naprosto bezne v tricku a kratasech a nazouvakach a nikdo se nad tim nepozastavuje, jen zaprdeny cesi (nastesti jen nekteri, ale porad je jich tu na muj vkus moc)

22.3.2015 v 16:04 | Nahoru | #117

Bubrak-ZX10R píše: vy ste citlivky, v USA je v mnoha statech helma dobrovolna a jezdi tam spousta lidi na sportech bez helem.

Njn USA není Česko a Praha není Morava

22.3.2015 v 16:07 | Nahoru | #118
Bubrak-ZX10R> Měl jsi na mysli toto?

22.3.2015 v 16:10 | Nahoru | #119
Bubrak-ZX10R> ale napsat jak malý kluk "přesto jezdím na protest s nehomologovanou skořápkou zatím nic, " co tím chce vyřešit
edit: když jako protest, tak to musí na tu helmu napsat nějakou reflexní barvou

Naposledy editováno 22.03.2015 16:18:21

22.3.2015 v 16:19 | Nahoru | #120

....zaprdění češi ? to Tě kolegové motorkáři pochválí
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tlumič řízení XJR 1300 SP Yamaha XJR 1300 xjrko1300 21 16.4.2024 v 12:07 Gahan37