Téma: OT - auto - koncernový motory TSI
 
18.3.2015 v 08:55

zdravím,
je tu sice dost odborníků (ty prosím aby se zdrželi komentů), ale je tu i dost normálních chlapů, co opravdu mají přehled - ty prosím o názor.
Je pravda, že koncernový motory TSI z let 2009 - až cca 11, jsou stejný nespolehlivý křápy a pasti, jako populární HTP? Pročetl sem horu diskusí, a TSI tam vavříny rozhodně nesbírá (údajně totální chabrus na rozvody)
Takle: měl sem chuť pořídit auto s tímhle motorem a z tý doby (1.2 nebo 1.4), ale zatím mám po chuti....
takže - jo, nebo ne?

1 reakcí na tento příspěvek OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 09:12 | Nahoru | #1
Ahoj,
rozvedu to v širším měřítku. Obecně jde říct že kvalita motorů od koncernu poslední roky je opravdu žalostná, kde hodně lidí má velké problémy s životností motorů přibližně už v lhůtě do 100 tis/km. Ty 1.2, 1.4 a 1.8 Tsi mají všechny velké problémy s poddimenzovanými rozvody ohledně použitých materiálů a robustností celého ústrojí. Hlavní problém byl v dopínákách řetězu, kde dříve se používali nejvíce mechanické dopínáky, ale pak začali dávat hydraulický. Je to problém při startování nebo stání na místě, kde hydraulika nedopíná naplno a řetěz přeskočí(Je v tom taky kvalita použitého materiálu řetězu). Na tento poput ze strany zákazníků začali nakonec dělat v posledních verzích, nejčastěji od 2012 upravený čerpadla oleje, aby olej byl už v podstatě od "nulových otáček" na takovém tlaku, aby řetěz nepřeskočil. Koukal jsem na řezy nového typu a je to šílenost, hraničí s debilitou(chápu je, snaží se zachránit co se dá). U nás v práci má jeden kolega 1.8, která mu přeskočila a potkal se v 60 tis/km. Motor "šade" komplet, takže naštěstí mu to v prodloužené záruce za 160 tis/Kč vyměnili za nový typ.
Resumé za mě zní, že bych do toho typu nešel. Nové typy začali dělat opět s řemeny, které se musí sice měnit, ale jsou spolehlivé ve větší míře(VW tohle umí). Je to daň za stálé odlehčování a zpřísňování norem pro výrobu aut.
Bohužel

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 09:22 | Nahoru | #2
georgeCZ>díky
takže nebrat.....
nezbývá tedy než brutálně přitlačit na pilu, a vysolit za (minimálně) rok 2012? Uf, no tak budu holt dýl šetřit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist