globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Benzín v sání, start na 1 válec, karburátory protékají
17.3.2015 v 20:34
Zdravím,
mám Kawu ER-5 25kW ročník myslím '00 nebo '01 (ne ta novější verze). Je toho trochu více, takže začnu krátkým příběhem .

Něco jsem pojezdil (ne první jízda od začátku roku), vyjel jsem nádrž, nabral jsem plnou toho suprčupr benzínu Carrera 100 na OMV a to byla asi chyba. Něco jsem pojezdil, stavil jsem se na návštěvu a když jsem asi za hodinu a půl přišel k mašině, tak nechtěla chytit. Nakonec naskočila, dojel jsem domů a na druhý den příjdu k mašině a pod ní kaluž benzínu a skoro prázdná nádrž. Jen tak pro zkoušku jsem zkusil nastartovat a po nějaké chvíli mašina naskočila, ale jenom na jeden válec. Tak jsem mašinu odstrojil a zjistil jsem, že airbox je plný benzínu. Sundal jsem nádrž, lehce jsem fouknul do přívodu paliva do karburátorů a benzín začal téct směrem, kde by byl airbox (ten jsem demontoval). Vypustil jsem karburátory, zkusil jsem je opět napustit a zase vytekly.

TL;DR: Nabral jsem 100 oktanový benzín, mašina nechtěla nastartovat, vytekla mi nádrž přes karburátory do airboxu, mašina nastartovala a jela na jeden válec, zkusil jsem karburátory vypustit a napustit a zase vytekly.

Na fóru je pár podobných témat, ale ne přesně můj problém. Nevíte někdo co je s těma karburátorama? Hádám správně, že ten superčuper benzín poslal všechny sračky z nádrže do karburátorů a zasral je (ano, prosakují oba dva)? Zvládnu je doma vyčistit sám (zaseklý ventil plováku hádám)? Předem díky za odpovědi.



Benzín v sání, start na 1 válec, karburátory protékají

17.3.2015 v 20:46 | Nahoru | #1
Ano ventil plovaku.

Benzín v sání, start na 1 válec, karburátory protékají

17.3.2015 v 23:07 | Nahoru | #2
plus ti nefunguje podtlakový palivový kohout, rozeber a vyčisti.

Benzín v sání, start na 1 válec, karburátory protékají

18.3.2015 v 00:06 | Nahoru | #3
Nebo si to nechal otevreny na PRI + fafo. ER5 je na to docela nachylna

Benzín v sání, start na 1 válec, karburátory protékají

18.3.2015 v 00:28 | Nahoru | #4
Plus si zkontroluj, jestli ti i díky netěsnému ventilu nenatekl benzín do oleje (oleje by bylo víc a smrděl by po benzínu). To by jsi potom musel vyměnit i olej a olejový filtr.
Jinak si přečti (řešilo se tam to stejné) :
http://www.motorkari.cz/tema/?t=146572
http://www.motorkari...ft=146572&fid=68
http://www.motorkari...ft=162923&fid=18

Benzín v sání, start na 1 válec, karburátory protékají

18.3.2015 v 16:21 | Nahoru | #5
benzín s vysokým oktanovým čislem je pro motore s vyšším kompresným pomerom, čiže štartovat to bude o trochu horší netreba špekulovat stačí tam let kvalitný 95 benzín najlepší z rakuska

Benzín v sání, start na 1 válec, karburátory protékají

25.4.2015 v 22:17 | Nahoru | #6
určite si skontroluj ten olej, hrozí zadretie motora!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist