globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: honda VTR 1000F nulování hodin při vypnutí klíčem
15.3.2015 v 14:29
Ahoj.Chci se zeptat jestli máte někdo zkušenost s tím,že když nastavím na moji Hondě VTR digitální hodiny tak je vše ok.Ale jakmile vypnu spínací skříňku a zase ji zapnu,tak se mi hodiny vynulují,a zároveň taky denní ukazatel ujetých km.Pokud je klíč zapnutý,tak vše funguje normálně.Jen dodám,že mám rozhozené kapoty,tak jserm uvažoval,že by kostra,ale to bude asi blbost... předem všem díky za seriozní odpovědi

honda VTR 1000F nulování hodin při vypnutí klíčem

15.3.2015 v 14:51 | Nahoru | #1
Ahoj, spíš mi příjde jako bys měl napájení palubky z se stálým plusem vedený od jinud... standardně by Ti i po vypnutí měla jedna žíla zasobit pamět v palubce jako u autorádia. Chtělo by to proměřit. Dělalo to vždycky nebo až od určitý doby?

honda VTR 1000F nulování hodin při vypnutí klíčem

15.3.2015 v 18:25 | Nahoru | #2
Tohle u moji znamenalo první výstrahu, že končí baterie.

honda VTR 1000F nulování hodin při vypnutí klíčem

15.3.2015 v 20:52 | Nahoru | #3
Ahoj,tak především díky za odpovědi.Půjdu s pravdou ven,a přiznám se,že jsme trochu kopli do elektriky.Nechci poslouchat jaký jsem blbec atp. že jsem to udělal,ale instaloval jsem si se známým,který už si to dal na motorku taky,ukazatel zařazené rychlosti.Plus jsme napojili na kabel,kde šla pojistka na palubovku,a mínus jsme dali klasicky na kostru,tj.rám.Ono to funguje,což není problém,jen mi to dělá ten problém,co jsem popsal dříve.Je mi divné,že by to dělalo takový problém,že když jsme se napojili na palubovku,tak,že by to nulovalo hodiny včetně denního ukazatele najetých km.Samozřejmě nejsem odborník,a taky ten známý co to zapojoval,je sice elektrikář,ale není autoelektrikář.Informoval jsem jej o tomto problému a sám nechápe proč mi to dělá.Je mi jasné,že to může mít souvislost s tím co jsme udělali,ale nechápeme,proč by to mělo nulovat hodiny.Když jsem odpojil ukazatel,tak,že nebyl napojený na kostru,tak to dělalo stejný problém,i když ukazatel byl odpojený.Pro upřesnění,jen podotýkám,že když jsme ukazatel napojovali,tak známému jeho zkoušečka asi 3x zkratovala,a vyhodila mi pojistky,které jsem následně vyměnil.Opravdu to nechápeme ani jeden,proč to tak dělá.Motorka jinak jede,startuje,troubí atd. takže to vypadá na to,že nejde proud do palubky,když jsou klíče vypnuté.Nejspíš napíšete,že to bude tím,že jsem to rozkopali,ale já si říkám,jestli v tom nebude i to,že jsem měl vypálené pojistky....znovu díky za odpovědi,a cením si jakékoliv rady čus bus

Naposledy editováno 16.03.2015 06:43:57

1 reakcí na tento příspěvek honda VTR 1000F nulování hodin při vypnutí klíčem

16.3.2015 v 20:18 | Nahoru | #4
No, tak trochu jsem něco takového tušil:) jestli jste to dělali těma super nacvakávacíma "rozbočovákama kabelu" ani bych se nedivil, myslím takové ty planžetky co přeříznou bužírku a proklemujou na další okruh... Zkus měřit jaký kabel má stálý plus i po vypnutí klíčku jen po ten kus,než jste naroubovali ty rozdvojky a jestli to jde i dál, zároveň jste tím mohli proklemovat někde kabely,který by normálně neměli být spolu. Musítě všechny čtyři proměřit solo bez a se zaplým klíčkem a ten ukazatel by z toho chtěl vyhodit prozatím, abyste se měli čeho chytit. Kdyby se Vám do toho nechtělo, tak natáhnout nový stálý plus na pamět palubky,ale to je prasárna...Musíš si ale zjistit,který pin to má být! nebo to naopak může být kostrou a kostra se pak chytne přes jiný kabel. Každopádně nezbývá než proměřovat... a zkusit alespoň dočasně natáhnout plus a mínus. Podle čeho jste to zapojovali?

(reakce na) honda VTR 1000F nulování hodin při vypnutí klíčem

16.3.2015 v 21:31 | Nahoru | #5
Hoj,kabely jsem neprocvákavali.Obnažili jsme bužirku a napájeli jsme na něj ten kabel co měl jít na plusko.My jsme obnažili "jen" dva kabely tj. plusko jak jsem psal co šel na ten kabel co vede jako přívod k palubovce,a ještě jeden ten musel jít na neutrál.Jiné kabely jsme nemuseli zapojovat.Jde o ten ukazatel co jsou tam dva senzory a kolem kmitá připevněný magnet,to jsem si musel vychytat kde to ukotvit,a řeknu,že jsem si s tím "hrál" skoro dva týdny než jsem to vychytal,a udělal tak,aby to nešpačilo přímo do očí.Jen podotýkám,že jsme žádný jiný kabel nepoškodili,a samozřejmě jsem je zase dost dobře zaizoloval.Myslím,že v tom problém nebude.Ono to vypadá jako by mi tam opravdu buď nešla šťáva,když je klíč vypnutý,anebo jsem ještě uvažoval jestli se mi to nevynuluje v okamžiku kdy zapnu klíč a ukazatel se v ten okamžik automaticky nuluje,tak jsem si říkal,jestli to není taky tím.Volal jsem tomu známému co mi to zapojoval,a taky to nechápe proč se to nuluje,dokonce mi dneska volal,že o tom přemýšlel,proč by to mohlo dělat,ale,že prý by to prostě dělat nemělo,ať uvažuje jak uvažuje.Není to žádný mlaďoch,je to chlap,který elektrice přece jenom rozumí a umí si dát věci do souvislosti-byť není autoelektrikář jak jsem psal.Kabel jinak tahat určitě k palubce nebudu,už i tak jsem tahal kabel od ukazatele k pojistkám,a myslím,že jsem jej dost dobře schoval,že nic poznat ani nepůjde,v tom jsem si s tím vyhrál ukazatel jsem samozřejmě dávat nemusel,umím jezdit i bez něj,ale ten známý ho má na mašině,tak se mi to zalíbilo,tak že jsem si chtěl VTR trochu vytunit.Myslím,že to určitě pořešíme,a jsem rád,že jsi mi přispěl i svým názorem:kdyby tě přece jenom ještě něco napadlo,tak budu rád za další podnět. jo a ještě k tomu zapojení.Měli jsme takový jednoduchý plánek kde byly zapsané které kabely na co příjdou,šlo to podle toho zapojit bez problému.Jen to plusko jsem si našli na pojistkách,a usoudili jsem,že na tu palubovku to bude napojit nejlepší řešení.Ona funguje to není problém,a taky vše ukazuje,jen když to vypnu tak to nulování,jak jsem psal,že "blbne"....zatím čus a ještě jednou dikec

1 reakcí na tento příspěvek honda VTR 1000F nulování hodin při vypnutí klíčem

16.3.2015 v 22:36 | Nahoru | #6
Proti ukazateli jako takovýmu nic nemám:) Sám jsem si ho taky namontoval, sice Gipro a o dost sofistikovaněji než cokoli kamkoli letovat,ale budiž, to je věc jiná. Ještě mi řekni, pokud byste to připojili na stály "memory +" do palubky, muselo by Ti to ukazovat přeci i s vypnutým klíčkem cosi na tom ukazateli rychlosti. Jde do nej plus, mínus, senzor nahoru,senzor dolu a neutrál. Na neutrálu a senzorech asi není co zkazit takže to je jednině v tom plusu a mínusu.Mělo by to být na plusu,který se zapne až po zapnutí klíčku. Nevěřil bych 100% třeba letáku a barvám co byly jako příloha!!!!

(reakce na) honda VTR 1000F nulování hodin při vypnutí klíčem

18.3.2015 v 11:10 | Nahoru | #7
sseba1> jasan,že Gipro je někde jinde,a taky se mi moc nechtělo jít do letování,ale když jsem viděl u toho známého,že to funguje,a on si to "pochvaloval"tak jsem se za ty prachy nechal zlákat taky takže k tomu co píšeš o tom plusu,máš pravdu,když vypnu klíč,tak mi zhasne samozřejmě i ten ukazatel.Když opět zapnu klíč do pohotovostního režimu,tak se mi rožne palubovka a zároveň taky ten ukazatel,který se automaticky nuluje na neutrál,i když tam je kvalt.Jasně,že v případě,že bych startoval se zařezenou jedničkou a vymáčklou spojkou a rovnou se rozjel,tak to bude ukazovat kraviny.Za předpokladu že startuješ na neutrál a pak cvakneš jedna a pak 2-6.tak to ukazuje správně.Jak píšeš,kdyby tam šla do palubky pořád šťáva,tak by to svítilo pořád i ten ukazatel.trochu jsi mi tím nasadil brouka jak,že to vlastě tedy funguje.. jen mě napadla ještě jedna věc.Když vytáhnu baterku,tak zůstává v paměti počet celkově ujetých kilometrů,takže někde by ještě měla být nějaká udržovací baterie,co to drží v paměti.Jinak nevím jak by se to udržovalo v paměti.taky mě napadlo,že by to mohlo být ono... ještě jedna věc co by mohla dělat problém,je že jsem měl vybitou baterii,a i když je asi jen rok stará,tak jsem ji musel dobít.Teď už je ok,a startuje v pohodě,jen jestli to tam nemohlo něco vybít co teď neudržuje v paměti ty hodiny...něco to bude,a určitě na to příjdu,a věřím že to bude na 100% kravina...

Naposledy editováno 18.03.2015 11:11:01

honda VTR 1000F nulování hodin při vypnutí klíčem

18.3.2015 v 18:45 | Nahoru | #8
Bojím se, že se celkové kilometry mohou nahrávat do flash paměti nebo přímo do řídící jednotky a to pak vydrží i bez proudu...V tomhle mám celkem slepý rameno,protože jsem to nikdy nepotřeboval vědět.každopádně bych jen tak pro prdel vytáhl drát plusem z baterky a zkusil bych ho proklemovat na ten původní, ne letovat ani noc podobnýho, jen ho tam podržet a vypnout a zapnout klíček,když to bude fungovat,víš kde je chyba... chtělo by to schéma a zjistit,který pin má co za funkci na tom konektoru,který strkáš do palubky.

1 reakcí na tento příspěvek honda VTR 1000F nulování hodin při vypnutí klíčem

24.4.2015 v 06:37 | Nahoru | #9

(reakce na) honda VTR 1000F nulování hodin při vypnutí klíčem

16.5.2015 v 21:35 | Nahoru | #10
JendaCZ> Ahoj a díky za tip. Opravdu to byla vypálená pojistka na odometru!Pravdou je,že jsem si myslel,že je ok,protože byla před tím vypálená,při instalaci ukazatele.Dneska jsem se byl projet a pořád se to kdykoliv jsem vypnul a zapnul klíčem motorku nuloval denní ukazatel,a taky hodiny,což mě fakt štvalo! Nakonec jsem se přece jenom do pojistek podíval,a bingo byla vypálená!Dal jsem tam novou a vypadá to,že konečně zase vše funguje jak má takže ještě jednou díky všem za názory a rady-tipy.Čus bus Milda Vale VTR

Naposledy editováno 16.05.2015 21:36:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist