sseba1> jasan,že Gipro je někde jinde,a taky se mi moc nechtělo jít do letování,ale když jsem viděl u toho známého,že to funguje,a on si to "pochvaloval"tak jsem se za ty prachy nechal zlákat taky
takže k tomu co píšeš o tom plusu,máš pravdu,když vypnu klíč,tak mi zhasne samozřejmě i ten ukazatel.Když opět zapnu klíč do pohotovostního režimu,tak se mi rožne palubovka a zároveň taky ten ukazatel,který se automaticky nuluje na neutrál,i když tam je kvalt.Jasně,že v případě,že bych startoval se zařezenou jedničkou a vymáčklou spojkou a rovnou se rozjel,tak to bude ukazovat kraviny.Za předpokladu že startuješ na neutrál a pak cvakneš jedna a pak 2-6.tak to ukazuje správně.Jak píšeš,kdyby tam šla do palubky pořád šťáva,tak by to svítilo pořád i ten ukazatel.trochu jsi mi tím nasadil brouka jak,že to vlastě tedy funguje..
jen mě napadla ještě jedna věc.Když vytáhnu baterku,tak zůstává v paměti počet celkově ujetých kilometrů,takže někde by ještě měla být nějaká udržovací baterie,co to drží v paměti.Jinak nevím jak by se to udržovalo v paměti.taky mě napadlo,že by to mohlo být ono...
ještě jedna věc co by mohla dělat problém,je že jsem měl vybitou baterii,a i když je asi jen rok stará,tak jsem ji musel dobít.Teď už je ok,a startuje v pohodě,jen jestli to tam nemohlo něco vybít co teď neudržuje v paměti ty hodiny...něco to bude,a určitě na to příjdu,a věřím že to bude na 100% kravina...
Naposledy editováno 18.03.2015 11:11:01