globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Klíčky v zapalování
 
11.3.2015 v 20:13
Zdravim, chtěl bych se zeptat.... Když nechám klíčky v zapalován může to vybít baterku?? Normálně jsem nabil baterku na maximum a potom jsem jí dal zpět do moto a ta stála v chodbě cca 14dní s klíčkem v zapalování, ale klíček nebyl zapnutý... Díky za odpovědi.

Naposledy editováno 11.03.2015 20:23:32
Předchozí
1 2
Následující

Klíčky v zapalování

11.3.2015 v 20:25 | Nahoru | #1
Pokud je na OFF, tak by neměl být rozdíl jestli tam je, nebo není. každopádně bych klíče v zapalování nenechával, děti by si mohly hrát...

Klíčky v zapalování

11.3.2015 v 20:28 | Nahoru | #2
ne

2 reakcí na tento příspěvek Klíčky v zapalování

11.3.2015 v 20:31 | Nahoru | #3
Mě někdo říkal, že stačí mít klíče v zapalování i když je na off a vybijí se... tak jsem se chtěl ještě ujistit od dalších lidí.

Klíčky v zapalování

11.3.2015 v 20:33 | Nahoru | #4
videl bych to spi na mrtvou baterii po zimne

Klíčky v zapalování

11.3.2015 v 20:43 | Nahoru | #5
Mě se ale nezdá, že je to baterka KO, když je rok stará

(reakce na) Klíčky v zapalování

11.3.2015 v 20:46 | Nahoru | #6
PajaSkopek> Tak v autě)jak která značka samo) třeba sů spotřebiče které sa připojí jen po zasunutí klíčku(spíš obvody auta abych byl přesný)ale u mašiny,to sa mě nezdá Jak je ta baterka stará?Je to klasická dolévačka nebo něco jiné?Zkusil bych ju vytáhnout,dobit a nechat tak.Ono i "blbé hodiny" nněco berů a pokud už baterka neni gut a je tam třeba i alarm nebo něco jiné,tak je to jasné..

(reakce na) Klíčky v zapalování

11.3.2015 v 20:57 | Nahoru | #7
PajaSkopek> Ne, mám klíčky v zapalku celou sezonu, baterka stará 7 let a nemám problém...

1 reakcí na tento příspěvek Klíčky v zapalování

11.3.2015 v 21:01 | Nahoru | #8
baterka je přesně rok a měsíc stará podle předchozího majitele... ten jí kupoval minulý rok v únoru.. Je to gelovka. Jak přesně poznam, že je baterka KO?

Naposledy editováno 11.03.2015 21:02:52

(reakce na) Klíčky v zapalování

11.3.2015 v 21:14 | Nahoru | #9

PajaSkopek píše: baterka je přesně rok a měsíc stará podle předchozího majitele... ten jí kupoval minulý rok v únoru.. Je to gelovka. Jak přesně poznam, že je baterka KO?



To říká každý předchozí majitel, že baterka je rok stará.

Klíčky v zapalování

11.3.2015 v 21:21 | Nahoru | #10
Baterie byla pres zimu v motorce? Kolikrat za zimu jsi baterii nabijel? Aspon jednou za mesic ? Mas tam alarm? Nebo jine elektricke prislusenstvi dodelavane?

Naposledy editováno 11.03.2015 21:21:59

2 reakcí na tento příspěvek Klíčky v zapalování

11.3.2015 v 21:28 | Nahoru | #11
Moto jsem přívezl 30. ledna a hned jsem dal moto do chodby a baterku jsem nabil na maximum a nechal venku... někdy před 14ti dněma jsem baterku znova dobyl a dal jsem jí do motorky s klíčkama v zapalovaní na off... a včera jsem vytáhl motorku ven a nenastartovala, jen jedno vrkla ... tak jsem dal baterku na hodinu na baterku a dal jí zpět do motorky abych mohl odjet a cestou se tak nějak dobijela a jízda byla celkem v poho... asi jen jednou nebo dvakrát jsem musel roztláčet... včera co jsem přijel cca v 6 večer jsem dal baterku na nabiječku a nabijela od tich 6 večer do 11 dopoledne.... myslim si, že ted už bude ok, ale nevím to jistě...

1 reakcí na tento příspěvek Klíčky v zapalování

11.3.2015 v 21:45 | Nahoru | #12
Baterku staci nechat par dni/tydnu vybitou a zkurvi se bez ohledu na to, jak je stara, proto je dulezity pres zimu nebo pri odstavce pravidelne dobijet.

(reakce na) Klíčky v zapalování

11.3.2015 v 21:46 | Nahoru | #13

PajaSkopek píše: Moto jsem přívezl 30. ledna a hned jsem dal moto do chodby a baterku jsem nabil na maximum a nechal venku... někdy před 14ti dněma jsem baterku znova dobyl a dal jsem jí do motorky s klíčkama v zapalovaní na off... a včera jsem vytáhl motorku ven a nenastartovala, jen jedno vrkla ... tak jsem dal baterku na hodinu na baterku a dal jí zpět do motorky abych mohl odjet a cestou se tak nějak dobijela a jízda byla celkem v poho... asi jen jednou nebo dvakrát jsem musel roztláčet... včera co jsem přijel cca v 6 večer jsem dal baterku na nabiječku a nabijela od tich 6 večer do 11 dopoledne.... myslim si, že ted už bude ok, ale nevím to jistě...



uvidis, mozna se srovna az budes jezdit. zadne baterve at v aute nebo na motocre neprospívá kdyz neni nabita do maxima.

Klíčky v zapalování

11.3.2015 v 21:46 | Nahoru | #14
Kup novou baterku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klíčky v zapalování

11.3.2015 v 21:48 | Nahoru | #15
PajaSkopek> Baterku nabij, až ti bude nabíječka hlásit zeleným světýlkem, že je hotovo, pak baterku alespoň odpoj z motorky a nech to týden tak, pak znova změřit, kolik je to nabito, podle mě je baterka K.O. a neudrží kapacitu...

Stejně je to s těma baterkama podivný. Já měl dřív baterku klasickou, nalívací, míval jsem ji v motorce přes zimu,i když v garáži mrzlo a vydržela 7,5 roku.

Když jsem pak šel koupit novou k baterkářům, a řekl jsem že jsem ji měl 7,5 roku, tak mě chválili, jak jsem se o ni předpisově staral. Prý není výjimka, že motobaterka vydrží i jen dvě sezony (to jsem se teda divil)

Teď mám v korejcovi baterku evidentně původní z roku 2008 a drží nádherně...

Přece ta kvalita nemůže být tak kolísavá, když baterkář tvrdí, že baterka vydrží i jen dvě až tři sezony... divné... Ví někdo něco víc?

Naposledy editováno 11.03.2015 23:33:09

Klíčky v zapalování

11.3.2015 v 21:49 | Nahoru | #16
Je jedno jestli má baterka rok nebo měsíc pokud se vybila pod cca nějakých 5 Volt a proběhla b ni sulfatace je šrot

1 reakcí na tento příspěvek Klíčky v zapalování

11.3.2015 v 21:50 | Nahoru | #17
Jde o to ze mas baterií technologie AGM s vysokým startovacím proudem v Korejci si měl obyčejný olovo

(reakce na) Klíčky v zapalování

11.3.2015 v 21:51 | Nahoru | #18

irmscher1000 píše: Jde o to ze mas baterií technologie AGM s vysokým startovacím proudem v Korejci si měl obyčejný olovo



Nerozumím, vysvětli mi to... dík.

1 reakcí na tento příspěvek Klíčky v zapalování

11.3.2015 v 21:53 | Nahoru | #19
Startovacím napetim

Klíčky v zapalování

11.3.2015 v 22:07 | Nahoru | #20
Ok tak já uvidim... snad nebudu muset kupovat novou... to bych nebyl rád.. :) Díky za odpovědi

(reakce na) Klíčky v zapalování

11.3.2015 v 22:17 | Nahoru | #21
irmscher1000> No třeba u těch AGM výrobci tvrdí,že je před sulfatací líp chráněná .Nevim nakolik je to pravda,ale je fakt že technicky sů někde jinde.AGM by měli mět nejmenší samovybíjení,větší prody atd,ale také tu baterku nedělajů "navěky,kde by ti výrobci přišly(do konkurzu )Ikyž sa to prý má měnit(třeba frantíci tuším už nějaký zákon majů,ale u ná to nehrozí).Navíc při dnešní nadprodukci všeho,kdo by to kupoval?Kdepak,šmejdy sou nám zapotřebí a naty je zapotřebí peněz.Tak se koukej otáčet a vydělávat abys mohl jezdit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klíčky v zapalování

11.3.2015 v 22:38 | Nahoru | #22

ST-M píše: PajaSkopek> Baterku nabij, až ti bude nabíječka hlásit zeleným světýlkem, že je hotovo, pak baterku alespoň odpoj z motorky a nech to týden tak, pak znova změřit, kolik je to nabito, podle mě je baterka K.O. a neudrží kapacitu...

Stejně je to s těma baterkama podivný. Já měl dřív baterku klasickou, nalívací, míval jsem ji v motorce přes zimu,i když v garáži mrzlo a vydržela 7,5 roku.

Když jsem pak šel koupit novou k baterkářům, a řekl jsem že jsem ji měl 7,5 roku, tak mě chválili, jak jsem se o ni předpisově staral. Prý není výjimka, že motobaterka vydrží i jen dvě sezony (to jsem se teda divil)

Teď mám v korejcovi baterku evidentně původní z roku 2008 a drží nádherně...

Přece ta kvalita nemůže být tak kolísavá, když baterkář tvrdí, že baterka vydrží i jen dvě až tři sezony... divné... Ví někdo něco víc?



kazde dva roky kupuji baterku :´-

(reakce na) Klíčky v zapalování

11.3.2015 v 23:31 | Nahoru | #23

Zx-10RCarlos píše: kazde dva roky kupuji baterku :´-



No jo, když máš hladovou motorku co ti baterku vysrkne až do dna, tak se nemáš čemu divit

máš aspoň slevovou kartu?

Naposledy editováno 11.03.2015 23:32:19

Klíčky v zapalování

12.3.2015 v 06:21 | Nahoru | #24
Mám v motorce AGM Yuasu pátým rokem a je stále OK. A to se mi jí podařilo už dvakrát vybít pod 10V. Je fakt, že jí v zimě vyndavám dobíjím...

Klíčky v zapalování

12.3.2015 v 07:24 | Nahoru | #25
Koupil jsem vartu, vydržela asi rok a půl - pak to samí co píšeš ty. nabyl jsem ji ale po čtrnácti dnech šlus. Znova sem nabyl, nechal ji vyndanou v teple, šlus, prostě bylo po ní. Koupil jsem YUASU, zatím pohoda.

Klíčky v zapalování

12.3.2015 v 08:22 | Nahoru | #26
Taky jestli jsi gelovou baterku nabíjel obyčejnou nabíječkou, tak jsi jí mohl přebýt - začala se vařit, ale ty bublinky jsou zaseklý v gelu, nevyplavou a tak snižují plochu elektrod a zvyšují její vnitřní odpor...

Klíčky v zapalování

12.3.2015 v 09:28 | Nahoru | #27
Já jezdil na "mrvou" baterku 2 roky Je fakt že jsem raději vozil kabely a po týdenním stání bez nich nenastartoval. Nemohla se vybíjet že jsem nechával klíče v zámku na kufru?

K dotazu, klíč v zapalování na to nemá vliv. Jakou nabíječku na to nabíjení používáš?

Klíčky v zapalování

12.3.2015 v 09:43 | Nahoru | #28
pokud máš klíčky v pozici OFF a nemáš žádný alarm či jiné zařízení, které ti může brát napětí z baterie, tak ty klíčky nemají vliv na funkci rostlináře

Klíčky v zapalování

12.3.2015 v 12:42 | Nahoru | #29
uvedom si ze v chodbe chodej lidi a lidi chlastaji (pokud to nebylo male dite) a klickem mohl nekdo pootocit a je vymalovano kam se ztratil proud

Klíčky v zapalování

12.3.2015 v 13:18 | Nahoru | #30
Kamarád nechával takhle klíčky od motorky v zapalování, až jednoho krásného dne, mu ji z garáže kolem poledne někdo ukradl. Zrovna si jel pro nový plášť, nebo něco na motorku. A z toho plyne ponaučení je tam nenechávat. Aby to nebyl úplně offtopic, tak pokud máš klíček jenom zasunutý ve spínačce a není tam nějaký speciální elektronický bastl, vybíjet by se to nemělo. Určitě ne po 14 dnech (pokud už nebyla baterka K.O. předtím, jak někdo psal).
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist