Téma: Kapitánmasakr, zachraňme alespoň jednoho adepta na pomníček...
 
9.3.2015 v 12:34
Milý Kapitáne, minulý rok jsem ti slíbil, že ti na jaře otevřu, nebo se budu snažit otevřít oči.
Celou zimu, jsem pečlivě ladil svého stříbrného sršáně ... dával pěnu do nádrže, oblboval čidla v airboxu, sháněl lacinou turbo sestavu, odlehčovcal na plné gule...
Nakonec se mi nic víc, než běžnej servis nepovedlo a tedy stavím ti jako soupeře klasický ukrutný Supersport Ducati 900SS (r.v. 1997) s ohromujícími 77BHP.
Rád bych se s tebou 11.4.2015 setkal na pumpě Agip před Dubou a společně si pohovořil o nutnosti přidávat výkon tvé Aprilii RSV 1000.

Pro ostatní, není to moje snaha se před někým vytahovat - pročtěte si prosím odkaz níže.
http://www.motorkari...mp;pgr=3#goto8371012

...a potom projděte KapitánMasakrem založená témata...

Naposledy editováno 01.04.2015 09:14:54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kapitánmasakr, zachraňme alespoň jednoho adepta na pomníček....

31.3.2015 v 20:03 | Nahoru | #1
jiřin...> Možná

Dnes jsem se probudil s nadčením a odhodlanim odvédst opravdu skvělou práci, hned jsem se vrhl na ten RotaXovej motor, co patří spíše do ultrlightu, cíl byl jasný dostat z motoru maximalni potencial, kroutící moment, předčít všechny vykonostní grafy a ukazat světu, že to není nemožné a jde to i jinak.

To se mi už sice jednou povedlo , ale motor byl nadmíru nestabilní a při každem trochu otočeni plynu odpalil moto nastojaka div jsem přední nezasunul do kufru každé autokrasavice, co jsem před sebou potkal. To ani nehovořím o tom, že při dosáhnuti omezovače motor měl obrovský poenciál dosahnout skvělých věci, ale hned nato při přetočeni se, ubrani na min. Otačky chcipl a ja si v těch zatačkach v cuku letu neudělal z xichtu omeletu .

Takže jsem si pečlivě zaznamenal všechny polohy a nastavení všech udělatek na ruku a jdem nato, po 4 hodinach testovaní a turovaní jsem narazil na dost velký problem.

Kromě dost vulgarně namě křičicich sousedu z okna – není možné překročit vyrobní konstrukční limity v zavyslosti natom, aby to motor vydržel a buďto reagoval slabě na reakci plynu a pak se rozjel... Nebo to začl drtit hned od píky, vše bez problemu do té doby, než ručička klesne pod 4 tisíce a zadní válec se nekompromisně kousne ….

Dobrá tedy dejme přednimu jednobuchu více šťávy a rychlejši volnoběch + uškrťme zadni valec tak, aby dovychytal to, že se předek nebude přiliš přetačet v minimalnich otačkach, ale v požadovanem zatahu mu doda opravdovou sílu.

Po hodinach trpělivosti, ruznych pokusu, a nastavovani ruznych poloh motoru s přestnosti na nanomilimetry jsem konečně mohl zvolat ..HALELUJA.... Motor se zárukou super drtivého nevypočitatelneho tahu sice občas trochu pokulhava, ale drží se to při životě !!!!

Sice mě čeka ještě dost hodin testování, ale už jen tak naočko vidím, že se mužu těšit na hustohrutý stroj, co to v poletu bude hazet na 3jku na zada a v zápjetí při podřazeni začne před prudkou zatačkou zadni valec v ramci konstručních mozností přijemě tlumit a vybržďovat tak nadherně až nebude vubec žadná brzda ani nutná .

Naposledy editováno 31.03.2015 20:34:44

(reakce na) Kapitánmasakr, zachraňme alespoň jednoho adepta na pomníček....

31.3.2015 v 20:13 | Nahoru | #2
KapitanMasakr> No teď si tomu dal korunu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kapitánmasakr, zachraňme alespoň jednoho adepta na pomníček....

31.3.2015 v 20:41 | Nahoru | #3
KapitanMasakr> Tak až naladíš nezapomeň nahrát další video, sem zvědavý na tu kudlu, když tě už konečně nebude brzdit výkon seriového litru.
Téma je zamknuto


TOPlist