Celou zimu, jsem pečlivě ladil svého stříbrného sršáně ... dával pěnu do nádrže, oblboval čidla v airboxu, sháněl lacinou turbo sestavu, odlehčovcal na plné gule...
Nakonec se mi nic víc, než běžnej servis nepovedlo a tedy stavím ti jako soupeře klasický ukrutný Supersport Ducati 900SS (r.v. 1997) s ohromujícími 77BHP.
Rád bych se s tebou 11.4.2015 setkal na pumpě Agip před Dubou a společně si pohovořil o nutnosti přidávat výkon tvé Aprilii RSV 1000.
Pro ostatní, není to moje snaha se před někým vytahovat - pročtěte si prosím odkaz níže.
http://www.motorkari...mp;pgr=3#goto8371012
...a potom projděte KapitánMasakrem založená témata...
Naposledy editováno 01.04.2015 09:14:54
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kapitánmasakr, zachraňme alespoň jednoho adepta na pomníček....
Mě fakt ty kecy už nebavěj ...klučina seděl na jedný hajtře z japonska a bude tu plácat nesmysly o Aprilce s Rotaxem se kterou se dá zajíždět Most v časech na který já ani nemůžu pomyslet...ale ten žvanil bude neustále házet vinu na něco jinýho než jeho volšový ruce. Když mu chceš ukázat, že ho pojedeš s mašinou, která má rozsah ještě menší ...3-8T rpm, tak se tu začne vymlouvat a plkat nesmysly...
Ještě tu píše nesmysly o tom jak mu v maximu otáček vypadávaj kvalty ...a jak by musel projíždět zatáčku na 11t rpm... a on potřebuje asi točit na japonci 15nebo co?
Když dobrzdíš KapitáneMluvko do zatáčky a budeš tam mít 6-7t rpm... tak máš tolik otáček a tolik krouťáku, že s tvým posraným stylem bys mohl ze zatáčky zrychlit o 30-50km/h... ty jelito... to by ses ovšem musel naučit řadit, brzdit a vyjíždět zatáčky
Naposledy editováno 27.03.2015 09:58:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kapitánmasakr, zachraňme alespoň jednoho adepta na pomníček....
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kapitánmasakr, zachraňme alespoň jednoho adepta na pomníček....
t_freedom píše: selkie>
Mě fakt ty kecy už nebavěj ...klučina seděl na jedný hajtře z japonska a bude tu plácat nesmysly o Aprilce s Rotaxem se kterou se dá zajíždět Most v časech na který já ani nemůžu pomyslet...ale ten žvanil bude neustále házet vinu na něco jinýho než jeho volšový ruce. Když mu chceš ukázat, že ho pojedeš s mašinou, která má rozsah ještě menší ...3-8T rpm, tak se tu začne vymlouvat a plkat nesmysly...
Ještě tu píše nesmysly o tom jak mu v maximu otáček vypadávaj kvalty ...a jak by musel projíždět zatáčku na 11t rpm... a on potřebuje asi točit na japonci 15nebo co?
Když dobrzdíš KapitáneMluvko do zatáčky a budeš tam mít 6-7t rpm... tak máš tolik otáček a tolik krouťáku, že s tvým posraným stylem bys mohl ze zatáčky zrychlit o 30-50km/h... ty jelito... to by ses ovšem musel naučit řadit, brzdit a vyjíždět zatáčky
S tou japonskou "hajtrou" jak ty říkáš se pár úseků dalo jet o 80km/h rychleji.
S Rotaxem z Rsv se to naprosto a nekompromisně nedá srovnávat i když obě motorky mají papírově 128 koní ...Na Hondu Rsv nikdy nedosáhne, ani kdyby si tam přidělal šlapky a tomu motoru pomáhal....
Honda měla zrychlení na 170 za 6 sec. a rsv sotva 13s tak nám tu nevyprávjej pohádky Freedome
Se nezlob, ale když typek s multiestrádou předjíždí auta a potom to ve 140ti vezme na záda mi neříkej, že to o výkonu není, když se mi při každém trochuotočení plynu vzdálí, zatím co si div neukroutím zápěstí.
A na důkaz toho všeho mrkej na tohle video a dobře sleduj rozjezd v první vesnici, kdy držim plyn opravdu na max. a přeřažuji v maximalních možných otáčkách,
a jestli tu uvidim zas nějaký příspěvek, že mi někde v prostředku začl odjíždět povšiměte si prosím toho bahna na vozovce + ke konci jsem už z toho 40ti leteho paná nemohl, že jsem ten plyn už pouštěl Byl fakt skvělej ! ....Vzhledem ktomu, že mě překvapil a dost dlouho jsem váhal, jestli ho mám jet chytat.
Nestydím se říct, že to byl jen na pohodu opravdu dobrý výkon, co si zaslouží naprostý respekt a podstivé čestné uznání i od takového opravdového zkušeného mystra, jako jsi ty