bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: caberg duke
1.3.2015 v 13:23
Ahoj motorkáři,

ačkoli jsem zde našel menší recenzi na uvedenou přilbu i tak bych se rád zeptal těch, kteří jí případně vlastnili nebo vlastní na váš názor. V první řadě mi jde o hlučnost, komfort, spolehlivost.

http://obchod.bikers...-black-8999900027613

Děkuji za rady, připomínky a vaše názory. Bude to má první přilba po spoustě letech a nerad bych šlápnul vedle

1 reakcí na tento příspěvek caberg duke

Skvělá odpověď, děkuji! 1.3.2015 v 13:34 | Nahoru | #1
Já ji mám dvě sezony a za ty prachy (já jsem ji tenkrát měl za 3200,-) je super.

Co se hlučnosti týká, asi záleží na jaké motorce s ní chceš jezdit. Já mám Nkovýho bandita bez štítku a hlučná není vůbec, protože budíky ten proud vzduchu odražejí jenom na tělo, pod helmu. Když jsem jel na kamarádově banditovi, kterej tam má takovej ten malej větrnej štítek, hlučnost byla výrazně vyšší, protože ten štítek odrážel vzduch přímo do helmy. Ještě mi přijde, že sluneční clona by mohla jít sklopit o trochu níž.

Ale jak říkám, v poměru cena/kvalita mě přijde v pohodě...

1 reakcí na tento příspěvek caberg duke

Skvělá odpověď, děkuji! 1.3.2015 v 14:06 | Nahoru | #2
Mrkni tady,je dražší ale stojí za to!
http://www.speedmot...oline3-drop-wbr.html

caberg duke

Skvělá odpověď, děkuji! 1.3.2015 v 20:47 | Nahoru | #3
Já mám hodně podobnou Caberg duke legend a jsem s ní tedy velmi spokojenej. Ano je hlučná, ale ne více než můj předešlý airoh, stínící štítek má super mechanizmus, který myslím bude spolehlivý a nebude clona samovolně padat, no a pinlok je super věc. Navíc je z helmy skvělej výhled, díky velikému hledí. jinak připadá mi ta helma mnohem pevnější než můj předešlý airoh, tohle jak se zavře, tak se celý helma sevře a je fakt pevná.Zatím jsem s helmou jezdil, jen letošní sezónu, tak nevim jak to bude za dva roky, ale zatím jsem velmi spokojenej a myslim, že poměr cena výkon je v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek caberg duke

Skvělá odpověď, děkuji! 2.3.2015 v 01:05 | Nahoru | #4
Tiez mam duke. Dlho som ju vyberal. Menil som obstaroznu integralku airoh.
kupil som si prilbu podla toho co som kde nasiel na nete a vybral som o cislo,mensiu ako som mal povodne. Prislo mi, ze to tak ma byt podla toho co som cital a ze mi pevne sedi. Ale k veci. Mozno z toho, mozno aj nie vznikli nasledujuce veci.
1. Hlucnost. Prilba je dost ticha, pokial na nu nedostanes turbolencie zo stitu. Je tak ticha, ze oprotimstarej daleko vkac vytacam motorku aby som ju pocul ale v rychlosti nad 100, ked mi uz stit tlaci uplne vsetko na helmu je rovnako hlucna ako prastary airoh (prastary myslim 12rocny). S turbolemnciami si prilba poradit nevie, ale vobec..skusal som cca v 90tke vysadnut do stupaciek nad stit a prilba krasne stichla.. tohto roku budem urcite rieskt deflektor.
2. Vaha. Tabulkovo patri k stredne tazkym vyklopkam. Oproti mojej starej integralke je dost tazke a chce to kusok zvyku. Z pociatku ma bolel krk. Ku koncu sezony uz ok.
3. Vetranie... vetranie je zila vyriesene dost uboho, horsie ako na prastarom airohu. Ako som napisal prilbu som si kupil tesnu, mozno az velmi, ale vacsie cislo mi uplne lietalo na hlave. Spodny vetrak je stale otvoreny. Neda sa zavriet. Horny je otvaraci, dokonca ma prilba vo vnutri aj rozvody vzduchu okolo hlavy, ale nemozem si pomoct stale nepomaha. V prilbe (bielej ) mi byva neznesitelne horuco a okrem pootvorenia plexi sa prakticky neda vyvetrat ani vo vyssich rychlostiach (nebavim sa o kolonach v meste). Paradoxne v starej ciernej prilbe som to tak nepocitoval. Horny vetrak sa da otvarat, zatvarat ako som pisal, ale medzi tymto nie je citit ziaden rozdiel.na starej ked som otvoril vrch okamzite som citil ochladenie na hlave. Tu nic. Nie je ani oznavene kedy je zavrete a kedy otvorene, takze len metoda pokus omyl, alebo dat dole z hlavy a pozriet do vetraku ked tam je kusok bakelitu a kedy neni. Osobne si myslim, ze s prierezom toho nasavania lepsie vysledky ani velmi nejde dosiahnut.
Opacne to funguje ked je chladno, hlavne ked nemas pred sebou stit, ze si v zavetri, tak od spodneho nasavacieho otvoru ide dost neprijemna zima rovno na tvar a oci.
4. Vybava. Ta bola na danu cenu uzasna.nepamtam presne co tam bolo,ale je tam golier aj bradovy deflektor. Samozrejme pinlock.
5. Pinlock. Uzasna vec. Neviem ako som niekedy mohol jazdit bez toho. Ked me uz skutocna zima, okolo 0 stupnov, nie je uz jeho vykon 100%tny, ale aj tak oproti tomu ist bez toho je to nebe a dudy. V teplotach okolo 10 stupnov, ked sa uz plexi rosi, uplne uzasna vec. Jasny a cisty vyhlad, aj ked pinlock nieje uplne na 100%plexi. Ale to nie je na ziadnej prilbe. V kazdom pripade aj ked okolo pinlocku sa ti uz orosi plexi, vyhlad je dostatocny a bezpecny. Pinlock je krasne priehladny a nemeni farby okolia ani nic podobne.
6. Slnecna clona. Dalsia uzasna vec. Ovladanie je prijemne a jednoduche. Po par km si zvyknes kde je ovladacie tlacitko a potom pohoda. Clkna ma 2 polohy. Vyssiu a nizisu. Rozdiel medzi nimi je asi 1cm. Mozno necely. Ja pouzivam castejsie tu vyssiu, lebo ta nizsia sa mi jemne dotyka nosa. Nie bolestivo, ale rozpyluje ma to. Za clonu sa pohodlne zmestia stredne velke dioptricke okuliare.ked je vonkutello a svieti ostre slnko, pri pozivani clony z nej sala eprijemne teplo. Je to cierny plast bez odrazovej vrstvy a je citit ako sa nahrieva. Teplotu som nemeral, ale je to salave teplo..tipujem tak 50-60 stupnov. Opat v kombinaci so stitom na motorke a nedostatocnym vetranim je to nemozne vyvetrat bez otvorenia plexi. Po otvoreni sa vsak samozrejme zvysi hlucnost.
7. Rozne polohy brady(jet helma). Funguje to, ale nikdy som tak nejazdil tak neviem nic napisat. Jedine, helma na system aretacie pri odklopenej brade (verzi jet helmy) obcas sa tento system aktivuje samovolne a po otvoreni helmy sa zaisti brada vo vyklopenej polohe.napr na benzinke, ci pri inej prilezitosti. Nie je to nic strasne, ani caste len netreba zabudnut ze je tam na to packa a nesnazit sa ju zavriet nasilu..drzi to dost dobre, zatial sa mi to nepodarilo ulomit.
8. Zapinanie helmy. Zapinanie helmy je na zubky. Oproti starej helme mi to nepride take konfortne ako na nejaku jednu zapadku, lebo stale si ju zapnem bud vela, alebo malo. Na starej som mal nastavenu jednu dlzku a tu proste zapol.nie je to ziaden velky problem, je to len vec zvyku.
9. Helma po sezone nesmrdi, aj ked som sa v nej par krat spotil ako kon. Nosim stale kuklu, vraj to ma nejaku antibakterialnu upravu..asi funguje ;)
10. Celkovo helmasa mi zda,ze ma nejaky troska iny fvar ako standartne. Zda sa mi, ze medzi mojou bradou, a prednou castou helmy je dost malo miesta. Neviem akk tam vopcham mikrofon od intercomu co doniesol jezisko.
11. Uz ma vela nenapada, len materialove vyhotovenie. Popravde, aj na to ze je tolacna helma, alebo urcite nie draha helma, mohlo by byt lepsie. Vo vseobecnosti je to velmi dobre, ale troska ma mrzia detailiky.
A.) Aretacny system plexiskla by podla mna mal byt na pruzinke nie len na samotnkm odpore plastu. Tam kde plexi drzi zavrete su le hrbolky z plastu na skrupine a proti nim zapada vycnelok z plexi. Po dlhsom pouzivani sa tieto plasty navzajom odru a bojjm sa ze plexi nebude drzat.
B.) Tesnenie okolo plexi by podla mna malo byt z maksej gumy. Je tak isto blbo profilovane. Probil tesnenia konci cca 2 cm pred koncom tesnenia. Potom je tam uz len nieco ako brit a tam to zle tesni. Mne tadial fuka rovno do oka a to ma na novej prilbe dost serie. Zatial som neriesil, budem riesit tohto roku. Tak isto sa mi zda, ze po nainstalovani pinloku plexi maaalicko zmenilo polomer obluka, kedze pinlock ho troskna napruzuje a ze mi po jeho zamontovani fuci na do toho oka este viacej.
c.) Uz spominana velkost nasavacich otvorov
Ostatok vyhotovenka je dost dobre a skm s nim spokojny. Dokonca za danu cenu by som to nazval prijemnym prekvapenim

zatial tolko, snad pomohlo. Ked ta nieco napadne, tak mi napis spravu. Odjazdil som v nej zatial jednu sezonu, v mojich cislach cca 2500km okolo komina. Cca polku s pinlockom a polku bez neho.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist