Vnitřkem ložisek povede trubka která drží v ložiskách taky nalisovaná, a na stranách má závity, na ty to závity přijdou matice. Teprve touto trubkou je prostrčena osa. Zajímal by mně i samotný průměr trubky na nalisování do ložisek tj. vnitřní průměr 25mm.
1 reakcí na tento příspěvek Jaký přesah na zalisování ložisek
A tu trubku pro osu bych tam taky nerval nijak natvrdo( s velkým přesahem), protože pokud to jsou čistě radiální ložiska, mohli byste jim dát za uši - nebo byste si museli udělat přípravek na podržení vnitřního kroužku při lisování.
Co je to za kolo ...neviděl jsem osu v trubce (né že bych toho viděl moc)
Naposledy editováno 23.02.2015 17:45:23
t_freedom píše: Podle mě to nebude asi pro všechny matroše úplně stejný, ale běžně se díry na valivý ložiska dělaj skoro od nuly do min. přesahu (cca. - 0,05mm), pro jistotu se to může vzít na locktite.
A tu trubku pro osu bych tam taky nerval nijak natvrdo( s velkým přesahem), protože pokud to jsou čistě radiální ložiska, mohli byste jim dát za uši - nebo byste si museli udělat přípravek na podržení vnitřního kroužku při lisování.
Co je to za kolo ...neviděl jsem osu v trubce (né že bych toho viděl moc)
To lepení právě že nemám moc rád a když už se to dělá tak ať je to tak jak má být. Na co je to se raději ani neptej, na 90 let starou motorku.