globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: gpz turbo
 
23.2.2015 v 07:04
Hodim sem par fotek pro pobaveni, a pro predstavu jak vypada nuda v garazi






























1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gpz turbo

27.2.2015 v 10:23 | Nahoru | #1

Ballbutick píše: t_freedom> no chlazeni je vzduchem tam tomu moc nepomuzu, a dal jsem vetsi olejovej chladic. Co se tyce tech svodu.. proste se to tam jinak nevejde. Bych musel ozelet perovani jinak nevim


Tak jasně, větší oleják pomůže, nebo třeba ještě jeden...ale spíš jde o hlavu (možná náfuky vzduchu...)...jde o to kolik chceš přefukovat...ono velký rozmezí by ti zase neutáhl karbec.
Ty svody bych nechal všechny stejně dlouhý směrem dolů - vnější válce ke středu a pak teprve vyvedl společnej ven (mrkni jak to mělo origo GPZ s turbem)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gpz turbo

27.2.2015 v 12:35 | Nahoru | #2
t_freedom> delal jsem s prekopanou K14 velice podobny motor (velmi davno) a prekvapive ten kompresor je uplne akorat.
Nevim kolik chce autor vykonu ani pri jakych otackach, ale v rozumnych hodnotach je to celkem ucinny kompresor do cca 130HP@7500rpm pro takovy motor.
Odhadnuto vzhledem ke konstrukci, stari a typu motoru:
1.18 kone na g/s hmotnostniho prutoku, 80°C kompresor outlet (mozna bude vic), kompr. inlet 98kPa (uvazuju prime sani), objemova ucinnost 85%, objem 0.75L. Vse korigovano dle mapy.





Turbinovou mapu nemam a hledat nebudu, ale turbina je jiste moc velka. Transienty budou spatne a pro low end torque nemusi byt dost entalpie vyfukovych plynu na inletu turbiny ani na PRT1.48 (bod 130HP@8500HP) kvuli nevhodnym svodum.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist