globalmoto_duben_nolan





Téma: reklamacia na ebay
15.2.2015 v 13:16
kupil som na ebay.co.uk nahradny diel z plastu (kus kapotaze).
prislo mi to kurierom a plast prisiel zlomeny.
bohuzial som nebol doma, zena to prevzala,
ale neotvorila a neskontrolovala obsah. teraz uz viem, ze to bola chyba.
stazoval som sa predavajucemu (otvoril som request, ci ako sa to vola),
ten mi odpisal, ze oni to dobre zabalili.
v skutocnosti dali na 60 cm dlhy krehky plast iba bublinovu ochranu
a strcili to do nevystuzenej papierovej krabice,
ktora bola poprehybana a uzila si svoje, nez sem dorazila.
predajca sa ma pytal, ci som poskodenie hlasil dopravcovi.
nuz nehlasil som, bolo to zaplatene, zena to narychlo prevzala a utekala do prace.
na druhy den mi zase napisal ze ako prejav dobrej vole mi posiela polovicu z ceny.
ak odmietnem dohodu, ze mi posle polovicu ceny za suciastku, mam nejaku sancu sa dostat k svojim peniazom (50 libier) ? cena za tovar bola 25 libier,
plus postovne bolo rovnako 25 libier.
on mi ponuka odskodne 12,50.
a ja mam doma dva kusky nepouzitelneho plastu a trpku skusenost.

reklamacia na ebay

Skvělá odpověď, děkuji! 15.2.2015 v 14:08 | Nahoru | #1
Komunikuj s ním určitě pouze přes Resolution center na Ebay, aby měl Ebay důkazy. Pokud přes něj přiznal že byl díl špatně zabalený a proto ti nabízí částečnou kompenzaci, tak se vlastně před Ebay přiznal. Ebay má pro tyto případy pojištění a časem (po požadavku) ti zrefunduje částku, pokud to odmítne prodávající vyreklamovat

1 reakcí na tento příspěvek reklamacia na ebay

Skvělá odpověď, děkuji! 15.2.2015 v 14:33 | Nahoru | #2
Ebay ti refunduje ale pouze zaplacenou částku za zboží, ne poštovné. Čili dostaneš vráceno pouze 25 liber

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamacia na ebay

Skvělá odpověď, děkuji! 16.2.2015 v 11:02 | Nahoru | #3

Twister píše: Imho ale při transakcich pres ebay ruci za doruceni v poradku prodejce. Pokud to posle pres ranenyho postovniho holuba co chcipne nad pacifikem, nebo zasilku poskodi tim, ze obcas narazi do mrakodrapu je to jeho problem. A uprimne neumim si predstavit jak bych resil reklamaci se ridicem spedicni firmy. Obvykle mi daji balik a arch na podpis. A pokud neni na baliku okate videt ze na to nekdo slapnul tak prevezmu a ridic uz jede, asi sotva bude cekat x minut než to vybalim, nemluvně o tom, že mu do toho co v tom je zase nic není... No napiště sem někdo kdyžtak nějakou zkušenost s reklamaci poškozeného zboží osobně mě to taky zajímá...



uplne jednoduche... proste to pred nim rozbalis.. to je ani ne minuta... a kdyz je to poskozene, tak ano... on s tim nic neudela, ale on je ten svedek ktery vidi ze si to uz rozbalil poskozene a proto to neni tvoje vina... pak uz zalezi na zbytku veci... byla doprava pojistena?? bylo zbozi vedeno jako "krehke" ??? atd... ale pokud to nerozbalis hned pred pred poslickem, tak si v haji...

http://www.lupa.cz/c...-ihned-po-rozbaleni/

Naposledy editováno 16.02.2015 11:03:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist