globalmoto_duben_nolan





Téma: KX 125 r.93-smes?
 
13.2.2015 v 18:48
zdarec,mam kx125 a potrebuju jen vedet jak nastavit sroub smesy.....nekde pisou 1 a 1/2 otacky a jinde zase 2 a 1/2 otacky.....

KX 125 r.93-smes?

13.2.2015 v 21:57 | Nahoru | #1
směs se ladí podle teploty a tlaku vzduchu. nastav 2 ot a pak dolad podle reakce plynu

KX 125 r.93-smes?

13.2.2015 v 21:59 | Nahoru | #2
1.stiahni si manual
2. Pozri si v tabulke podla teploty a tlaku vzduchu na akom zareze mas mat ihlu a velkosti trysiek

P.S čisty vzduchovy filter je samozrejmost

1 reakcí na tento příspěvek KX 125 r.93-smes?

14.2.2015 v 12:58 | Nahoru | #3
Rocnik 93 bude beztak vygajdany uplne vsude takze o nejakem ladeni dle tlaku a podobne asi nemuze byt rec. 2 otocky a doladit podle citu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KX 125 r.93-smes?

14.2.2015 v 18:26 | Nahoru | #4
Kalimerro> jak vieš či to može byt vyjágané? nevidel si to tak neposudzuj može to mat čerstvo po Go

(reakce na) KX 125 r.93-smes?

14.2.2015 v 21:07 | Nahoru | #5
bmw3987> právě jsem na kalkulačce vypočítal stáří motocyklu na 22 let.Protože závodní moto je pro závodníka jen spotřební materiál,což je něco jako boty pro motorkáře.
Na 22 let starých škrpálech se generálka nedělá,ty se hodí na skládku
Můžou se jedině zrestaurvat pro muzejní účely,aby budoucí generace viděli jaké zázraky se vyráběly v roce 1993

KX 125 r.93-smes?

14.2.2015 v 21:45 | Nahoru | #6
no manual samo stazenej mam ale jen na model do r.89 a tam je 1,5 ot a pak mam manual na r.98 a vejs a tam uz je to dle typu od 1,5 do 2,5 ot.....tak nevim.....
filtr je cisty,motor po GO a po zabehu....tak nastavim 1,5 ot a hotovo

KX 125 r.93-smes?

15.2.2015 v 08:47 | Nahoru | #7
To je celkem husty, ze motorka jeste po 20ti letech jezdi. To mas nekam do muzea, garaze? Nebo na tom vazne jeste hodlas jeste nekde popojet?

1 reakcí na tento příspěvek KX 125 r.93-smes?

15.2.2015 v 19:38 | Nahoru | #8
bud rád že to jede. ani se nebudu ptát jak jsou na tom klapky ,přívěry,výfukové koleno,koncovka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KX 125 r.93-smes?

15.2.2015 v 20:25 | Nahoru | #9

ja1 píše: bud rád že to jede. ani se nebudu ptát jak jsou na tom klapky ,přívěry,výfukové koleno,koncovka



To ti teda povím,kousek výš píše bmw3987 ze to může být čerstvo po GO
a asi jí dělal Franta,von je přidavač u zedníků,ale jinak to je šikovnej kluk,co umí všechno

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KX 125 r.93-smes?

16.2.2015 v 07:47 | Nahoru | #10

klídek52 píše: To ti teda povím,kousek výš píše bmw3987 ze to může být čerstvo po GO
a asi jí dělal Franta,von je přidavač u zedníků,ale jinak to je šikovnej kluk,co umí všechno



tys tu motorku viděl? že tak vše víš?

Naposledy editováno 16.02.2015 07:47:44

(reakce na) KX 125 r.93-smes?

16.2.2015 v 10:25 | Nahoru | #11

Ermolenko píše: tys tu motorku viděl? že tak vše víš?


Viděl jsi ceny náhradních dílů? Ten střep má hodnotu tak 12-18tis, když zrovna jezdí. Jen opravdová GO motoru bude stát více a kde je zbytek?

(reakce na) KX 125 r.93-smes?

16.2.2015 v 16:01 | Nahoru | #12

Ermolenko píše: tys tu motorku viděl? že tak vše víš?



Motorku jsem neviděl,ale to mě zas tak nevadí,protože už jsem viděl převrácený cikánský dům,hada c.cát,koně blejt a viděl jsem u tazatele " Milagros"založenejch 51 témat,jedno výživnější jak druhé,zde malá ukázka,že GO se dělá každou chvíli

-------------------------

No ja uz mel YZ 125 a ted mam pitbika 160 a uz hledam neco spis na vyjizdky po lese co ma kvalitni podvozek a nemusim delat GO kazdou chvili a hlavne aby to vydrzelo a kdyz uz se bude neco spravovat tak aby to nebyl ranec......no asi toho chcu uz trochu moc.....
Hlavne kola bud 14 a 17 nebo max 16 a 19 abych vpohode dosahl na zem......a taky aby to melo do 100 kg.....abych se s tim nekde nemusel prat.....

Nahlásit|Poznamenat
OdpovědětCitovat

CRF 150 vs. 85-ka (reakce na)
14.06.2012 19:30 #14 ↑ ,

2 reakcí na tento příspěvek KX 125 r.93-smes?

16.2.2015 v 19:10 | Nahoru | #13
jinak CRF 150 sem mel taky a celkem pohodova motorka.....taky sem chtel neco lehkyho tak sem prave koupil tuto kx125 r.93,motor mel go pred pul rokem,videl sem z toho fotky a stalo to 12 tis...a jede to pekne,tlumice paradne funguje a je to v dobrym stavu na svuj rok.Vic me nezajima a dokud to bude jezdit tak super.....az se to posere tak se to vyhodi,ze...co s tim.....pitbike sem mel taky a nahovno podvozek.....a je to moc maly i na tech kolech 17 a 14....kdyz na tom stojis tak ses furt debilne nahrbenej a moc to netlumi....takze ber jedine japonskej podvozek a kdyz ti vydechne motor tak se tam muze dat z pitbike.....to uz sem taky takovou upravu videl na CRF 150,jinak kole min. 19 a 16.....ale ted uz pro me jsou idealni asi klasicky 21 a 19 a snizena predni vidla a stejne v lese postaci jedna noha kterou se zapres nebo odrazis na to vejletovani je to pohodlenjsi jak pitbike



(reakce na) KX 125 r.93-smes?

16.2.2015 v 21:55 | Nahoru | #14
Milagros> musim ťa sklamaŤ,ale podla plastov to je 1991

http://prntscr.com/65zk1a
http://prntscr.com/65zkkj

(reakce na) KX 125 r.93-smes?

18.2.2015 v 08:04 | Nahoru | #15

Milagros píše: jinak CRF 150 sem mel taky a celkem pohodova motorka.....taky sem chtel neco lehkyho tak sem prave koupil tuto kx125 r.93,motor mel go pred pul rokem,videl sem z toho fotky a stalo to 12 tis...a jede to pekne,tlumice paradne funguje a je to v dobrym stavu na svuj rok.Vic me nezajima a dokud to bude jezdit tak super.....az se to posere tak se to vyhodi,ze...co s tim.....pitbike sem mel taky a nahovno podvozek.....a je to moc maly i na tech kolech 17 a 14....kdyz na tom stojis tak ses furt debilne nahrbenej a moc to netlumi....takze ber jedine japonskej podvozek a kdyz ti vydechne motor tak se tam muze dat z pitbike.....to uz sem taky takovou upravu videl na CRF 150,jinak kole min. 19 a 16.....ale ted uz pro me jsou idealni asi klasicky 21 a 19 a snizena predni vidla a stejne v lese postaci jedna noha kterou se zapres nebo odrazis na to vejletovani je to pohodlenjsi jak pitbike





co slovo to perla
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist