Větráček i diody dle předešlých konkurenčních vláken už tam mám, tak je třeba zajít zase o kus dále
Řeším problém se zapalováním. Po rozborce a vyčištění se mi nedaří seřídit zapalování. Nedaří se mi najít optimální předstih. Buď to dole nechce moc táhnou a jak se to přehoupne přes střední pásmo, tak to letí, nebo to snadno a rychle proletí z volnoběhu středem a potom nahoře vymře. Když to nastavím mezi tyto polohy, tak to je mrtvé všude
Momentálně mám nastavený na max, ale do 30km/h to moc nechce jet, potom "chytnou saze" a jede dobře, jen je problém, že na tom jet přes 30 rozbředlou sračkou v ledových kolejích mi nedovolí odvaha.
Tak by mě zajímalo, jestli nemáte někdo nějaké schéma na jednoduché CDI, které by automaticky řídilo předstih dle otáček a trochu vybalancovalo průběh výkonu?
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning
E: Napadá mě taková konina jesi se ti ne zacpává tryska.... jak to povolíš cestou do udolí tak se lehce zajebe a pak jak tomu dáš ceres tak se to zase odjebe ten bordel
Naposledy editováno 12.02.2015 14:02:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
kubacech píše: Sjíždím 80 metrů z kopce, kde celý den svítí slunce, do údolí v lese kde je furt stín a navíc tam protéká potok
takže hlavní problém je, že z kopce to jede a do kopce nejede?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
Koštěbuch píše: tvl... s tím nemá zapalování nebo bohatost co dělat... neřeknu kdyby si jel 1000 metrů, tu bude jinej průser
při jízdě z/do kopce je nastavení zapalování dost poznat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
selkie píše: takže hlavní problém je, že z kopce to jede a do kopce nejede?
Přesně Když to nastavím, že to jede do kopce ve spodních otáčkách, tak už to zase nejede na rovince ani z kopce, protože se tomu do vysokých nechce
E: a asi mi lepí lamely, nebo se sere unašeč, protože se tomu nechce v kopci podřazovat z 2 na 1
Naposledy editováno 12.02.2015 14:04:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
kubacech píše: při jízdě z/do kopce je nastavení zapalování dost poznat
to jo ale ne že ti to všude jede jak říkaš a sjedeš kopec do dědine a konec :D to je blbinaNaposledy editováno 12.02.2015 14:04:21
kubacech píše: Přesně Když to nastavím, že to jede do kopce ve spodních otáčkách, tak už to zase nejede na rovince ani z kopce, protože se tomu do vysokých nechce
a nejsi tak trochu zblblej z toho pětikila? víš, že tohle je padina, takže to, že to "nejede", je vlastnost, ne chyba?
Koštěbuch píše: to jo ale ne že ti to všude jede jak říkaš a sjedeš kopec do dědine a konec :D to je blbina
Sjedu z dědiny na lyžařskou chatu, tak chvilku pobudu a potom mám po pár hodinách problém se dostat zpátky domů
E: prvních 1,5km je do kopce a když to po prvních 50m hodí dvojku, tak už nepodřadí
Naposledy editováno 12.02.2015 14:06:27
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
Zx-10RCarlos píše: babeta je na pozerovani ne na rychlou jizdu 30 staci
existují "ilegální" roadracingové závodu na těchto starých 50ccm stojích
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning
Koštěbuch píše: kubo kruci tak to je popis problému jako kráva nejdřív zapalko teď je to tím, že nepodřadí... Ono babeta do kopce je vůbec celkem problém buď rad za dvojku, mít jednorychlostku asi se zblázníš
že neřadí tu teď neřeším Ono to i do toho kopce jede, ale musím to rozšlapat, aby to mělo dostatečné otáčky a začalo táhnout
Tak chci elektronikou eliminovat fázi šlapání
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
kubacech píše: Teď s tím maximálním předstihem to letí 50-55 po rovině a z kopce něco kolem 60. Do kopce 45 a fakt jak se rychlost dostane nad 25-30, tak to táhne krásně.
Hele , vopatrně s tím laděním . To už ses dostal na rychlosti kdy je potřeba poladit i podvozek a brzdy , bo ty se teď stali nejslabším článkem tohoto výkoného stroje .
-MP- píše: Hele , vopatrně s tím laděním . To už ses dostal na rychlosti kdy je potřeba poladit i podvozek a brzdy , bo ty se teď stali nejslabším článkem tohoto výkoného stroje .
To se pleteš Nejslabším článkem je řidič magor Brzdy se celkem dají. Jen nedodržuju pravidlo brzdit dvěma prsty a vždy mám strach, jak se ohýbá ta přední vidlice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
kubacech píše: existují "ilegální" roadracingové závodu na těchto starých 50ccm stojích
že bych ji zacal taky ladit. dam Diody.
vim o Stadionech ale o 210 nevim
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning
Naposledy editováno 12.02.2015 17:16:26
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Postih za jizdu na babette bez rp Babetta 210, Babetta 207, Babetta 225 | Babetta-Sam | 12 | 27.4.2024 v 23:07 Drakl |
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 | pitbikeros | 11 | 27.4.2024 v 08:21 dasto |
Lakování Babetty 210 Babetta 210 | Mira- | 19 | 23.4.2024 v 21:04 Krautkopf |
nefunkční tachometr babetta 210 Babetta 210, Babetta 225, Babetta 215 | pitbikeros | 4 | 12.4.2024 v 21:25 pitbikeros |
Babeta 210 vyčištění nádrže Babetta 210 | Bluecz98 | 7 | 12.4.2024 v 21:12 pitbikeros |