Větráček i diody dle předešlých konkurenčních vláken už tam mám, tak je třeba zajít zase o kus dále
Řeším problém se zapalováním. Po rozborce a vyčištění se mi nedaří seřídit zapalování. Nedaří se mi najít optimální předstih. Buď to dole nechce moc táhnou a jak se to přehoupne přes střední pásmo, tak to letí, nebo to snadno a rychle proletí z volnoběhu středem a potom nahoře vymře. Když to nastavím mezi tyto polohy, tak to je mrtvé všude
Momentálně mám nastavený na max, ale do 30km/h to moc nechce jet, potom "chytnou saze" a jede dobře, jen je problém, že na tom jet přes 30 rozbředlou sračkou v ledových kolejích mi nedovolí odvaha.
Tak by mě zajímalo, jestli nemáte někdo nějaké schéma na jednoduché CDI, které by automaticky řídilo předstih dle otáček a trochu vybalancovalo průběh výkonu?
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
motovlk píše: Jo jinak předstih má bejt 1-1,5mm , což mi vychází ryska na věnci zapalka oproti hraně karteru nebo lehce doleva . Ale moc velkej vliv to nemá .
Já dosáhl nejlepších výsledků s maximálním možným předstihem a lehce bohatší směsí. Před zásahem to šlo krásně, babetta vyletěla rychle do otáček a ručička tachometru se zachytila na hodnotě 45. Ani z kopce se ji rychleji nechtělo. Do kopce to přes 30 nešlo.
Potom klesla teplota a začalo to zlobit, tak jsem o první přisuzoval zanesené nádrži, takže jsem to rozebíral, čistil a pi tom měl zapalovaní dole.
Teď s tím maximálním předstihem to letí 50-55 po rovině a z kopce něco kolem 60. Do kopce 45 a fakt jak se rychlost dostane nad 25-30, tak to táhne krásně.
Ale chtěl bych to nějak pořešit, ať to jede všude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
Artepx píše: motovlk> tak tím pádem by měl dát kuba od ovce ruce pryč
já na ovci nešahám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
Také tam bude mít vlív asi i atmosferický tlak a vzduch v údolí kolem řeky
Chci říct, že vzhledem k těmto nutným cestovním úpravám asi nemá cenu u mě ani na svíčku koukat
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning
jinak bych začal klasikou vyčistit karbec, vypálit výfuk, skontrolovat těsnost, jiskru... Těch proměnýh je u těhle strojů mraky...
E: teď vidím že jesi máš vyměněný kroužky, Tak si musí nejdřív sednnout !!! proto ti to dělá peklo...
Naposledy editováno 12.02.2015 13:31:51
Koštěbuch píše: Jesi sem pochopil správně od 30km/h ti de bába na zadní a není to třeba nějaka verze ala kawa víš jak ten výkonoví kopanec od 3000ot
jinak bych začal klasikou vyčistit karbec, vypálit výfuk, skontrolovat těsnost, jiskru... Těch proměnýh je u těhle strojů mraky...
E: teď vidím že jesi máš vyměněný kroužky, Tak si musí nejdřív sednnout !!! proto ti to dělá peklo...
Na přelomu prosince/ledna:
vyčištěná nádrž
vyčištěn palivový kohout
vyčištěné trubičky
nový palivový filtr
kompletní rozborka a čištění karburátoru
rozborka a vyčištění výfuku
demontáž hlavy a válce
čištění karbonu z pístu, ojnice a prostoru před klikou, nové kroužky
očištění hlavy, a kanálů ve válci
zabroušení dosedací plochy válce vůči hlavě pomocí brusné pasty
všude nová těsnění
nová svíčka
Momentálně mám problém s tím předstihem a tím, že když sjedu z větrného kopce do údolí, kde je bezvětří, 5°C méně a šílená vlhkost, tak to nechce jet, jinde to jede parádně. Vyjedu z údolí a zase to jede.
Když jsem jednou v tom údolí nastavil směs a předstih, že to tam jelo krásně, tak jak jsem z něj vyjel, tak to zdechlo a nechtělo jet
Naposledy editováno 12.02.2015 13:41:14
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
motovlk píše: Předstih u těchhle krámů je o kompromisu .
A proto mě zajímá, zda to nejde nějak jednoduše elektronicky ojebat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
kubacech píše: A proto mě zajímá, zda to nejde nějak jednoduše elektronicky ojebat
Nevím elektronicky jsem ještě nejebal , ale lepší zapalko by asi bylo dražší jak ta Babetta.1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
Koštěbuch píše: prosím tě kolik tam sjíždíš převýšení to snad ani není možný :D
Sjíždím 80 metrů z kopce, kde celý den svítí slunce, do údolí v lese kde je furt stín a navíc tam protéká potok
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Postih za jizdu na babette bez rp Babetta 210, Babetta 207, Babetta 225 | Babetta-Sam | 12 | 27.4.2024 v 23:07 Drakl |
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 | pitbikeros | 11 | 27.4.2024 v 08:21 dasto |
Lakování Babetty 210 Babetta 210 | Mira- | 19 | 23.4.2024 v 21:04 Krautkopf |
nefunkční tachometr babetta 210 Babetta 210, Babetta 225, Babetta 215 | pitbikeros | 4 | 12.4.2024 v 21:25 pitbikeros |
Babeta 210 vyčištění nádrže Babetta 210 | Bluecz98 | 7 | 12.4.2024 v 21:12 pitbikeros |