globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: špatné starty v zimě
10.2.2015 v 10:52
Zdravím, mám dotaz může mi zima způsobit špatné startování?
Nedávno jsem pořídil CRF250R 2008 takže se s ní ještě seznamuju, jde o to, že když vytáhnu crossku z garáže, kde je normální teplota tak nastartuju v pohodě na druhé šlápnutí, ale když jsem se jel projet a motorka pak stála cca 45 minut venku v tom mínusu, tak jsem měl problém nastartovat.
Ventily seřízené...

Naposledy editováno 15.02.2015 18:00:01

1 reakcí na tento příspěvek špatné starty v zimě

10.2.2015 v 10:56 | Nahoru | #1
zima je vždycky problém...,když v garáži chytá dobře,tak tam vyložená chyba asi nebude,jen se to prostě musíš naučit startovat-buď dát trošku plyn,nebo před startem dát 2x plný....to má každá motorka jinak.

(reakce na) špatné starty v zimě

10.2.2015 v 10:58 | Nahoru | #2
Dolph-cz> asi jo, asi bude ještě problém v grifu mé nohy :D + ta zima , můžu říct, že jak jsem ji dovezl tak jsem ji ani nedokázal kopnout

1 reakcí na tento příspěvek špatné starty v zimě

10.2.2015 v 11:03 | Nahoru | #3
Od roku 2009 se dávalo vstřikování, to by mělo vždycky dobře startovat bez přidávání plynu. Jakej máš rok?

(reakce na) špatné starty v zimě

10.2.2015 v 11:04 | Nahoru | #4
dave-lister> 2008-karbec

špatné starty v zimě

10.2.2015 v 11:15 | Nahoru | #5
Tak i na sytič by to mělo chytat dobře. Zkus dát novou svíčku, možná vyčistit vzduchový filtr a trysky v karbecu...

1 reakcí na tento příspěvek špatné starty v zimě

10.2.2015 v 14:16 | Nahoru | #6
Přepokládám, že dekompresor to má?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatné starty v zimě

10.2.2015 v 14:19 | Nahoru | #7

Blesk90 píše: Přepokládám, že dekompresor to má?

nemá.
Ta motorka je dělaná na motocrossové dráhy, kde se jezdí pod plynem a v klimatu +10 až +40.
Není dělaná na drandění za barákem v -10ti. Motor se při těchto teplotách ani neohřeje a neskutečně se kurví. Nechápu, proč si každej drndálista polních cest, kupuje tyto stroje a nekoupí si enduro s termostatem, které tyto teploty zvládá dobře.

špatné starty v zimě

10.2.2015 v 14:21 | Nahoru | #8
Jestli je to stejný jako 09, tak dekompresor to má automatický. Dle mě je to natryskováním :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatné starty v zimě

10.2.2015 v 15:36 | Nahoru | #9
prackarr> Jak ty víš na co jsem si to koupil? Čekám až se udělá teplo a pěkne a budu jezdit na tratě!

Naposledy editováno 10.02.2015 16:24:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatné starty v zimě

10.2.2015 v 15:46 | Nahoru | #10

prdifuck píše: prackarr> Jak ty víš na co jsem si to koupil? Čekám až se udělá teplo a pěkne a budu jezdit na tratě! Tak mi nepiš že jsem drncálista polních cest, dovezu si domu krosku a nechám ji čtvrt roku zavřenou v garáži do leta, když se dá jezdit i na sněhu ?


Pokud je ti jedno, že tu motorku kurvíš, protože pokud je pod nulou,tak se nemá šanci zahřát, tvoje věc.Já odpovídal bleskovi90, ne tobě.
Krom toho ji máš chudou, takže až tu budeš v létě psát,že máš propálený píst, nebo podpálené ventily, tak ti doufám bude jasné, proč sis ji koupil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatné starty v zimě

10.2.2015 v 15:57 | Nahoru | #11
prackarr> taky už ji mám zazimovanou jen jsem chtěl vědět proč se mi to stalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatné starty v zimě

10.2.2015 v 16:09 | Nahoru | #12

prdifuck píše: prackarr> taky už ji mám zazimovanou jen jsem chtěl vědět proč se mi to stalo


V zimě je vzduch hustší, vlivem nižší teploty, benzínu jde pořád stejně, takže směs je chudší a to znamená, že to studené hůř chytá...

(reakce na) špatné starty v zimě

10.2.2015 v 16:14 | Nahoru | #13
prackarr> díky za vysvětlení, motor je údajně celý po GO, mám od toho všechny staré věci, jen jsem nechtěl v létě krosinu vytáhnout a hned řešit problém místo ježdění, proto mě napadlo napsat tady :)

1 reakcí na tento příspěvek špatné starty v zimě

10.2.2015 v 16:16 | Nahoru | #14
V zimě s tím fakt nejezdi. Trpí to, zvlášť 250, jak pes. Musel bys mít teploměr a zastíňovat chladiče.
A pokud přijdeš na trať, rozhodně ji prvně zahřej.

(reakce na) špatné starty v zimě

10.2.2015 v 16:21 | Nahoru | #15
prackarr> to je jasné, pokaždé jsem ji nechal zahřát až nešlo šáhnout na chladič :)

špatné starty v zimě

11.2.2015 v 08:18 | Nahoru | #16
No já bych se toho zahřátí zase holik nebál, kluci v týhle kose dávají na chladiče kartony a jezdí... pravda ale na 450 a na takřka novejch motorkách

špatné starty v zimě

11.2.2015 v 10:57 | Nahoru | #17
motor ve sněhu trpí víc,než to vypadá...úplně nejhorší je jízda v hlubokém prašanu,kdy je sněhem obalený celý motor a hlavně válec zepředu,to se pak ani enduro s termostatem nedostane na provozní teplotu,navíc tím,že je ten sníh jen zepředu válce,tak se válec deformuje....no dostává to po kulach řádně....

1 reakcí na tento příspěvek špatné starty v zimě

11.2.2015 v 13:48 | Nahoru | #18
Dík za názory, nevytáhnu to dokud nebude dobré počasí :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatné starty v zimě

11.2.2015 v 19:25 | Nahoru | #19

prdifuck píše: Dík za názory, nevytáhnu to dokud nebude dobré počasí :)





zas tak to nepřeháněj-není to harlej-ale popřemýšlet u toho je vhodné a vyhýbat se tomu nejhoršímu...

špatné starty v zimě

11.2.2015 v 20:18 | Nahoru | #20
Normálně 3x jí prošlápni pomalu, 2x dej plnej, zapni sytič, našlápni si to aby to chytlo kompresy a houpni na to.

(reakce na) špatné starty v zimě

12.2.2015 v 11:34 | Nahoru | #21
Dolph-cz> no myslel jsem že to už nevytáhnu v -10, :D :D
ne že to vytáhnu jen jak bude krásně, přece jenom je to kroska

Naposledy editováno 12.02.2015 11:35:31

špatné starty v zimě

15.2.2015 v 18:09 | Nahoru | #22
Prosím ještě o radu, zjistil jsem, že nejspíš nebude problém v teplotě, jelikož to už špatně chytá i v té garáži.

Nemohl jsem to už druhý den nakoupnout.Včera jsem to musel roztlačit a to taky docela trvalo než to chytlo, motorka při volnoběhu po zatáhnutí plynu se jakoby zadusí na začátku, dál už jde plyn bez problému.

Při jízdě to nejelo na max, ale když jsem to pořádně rozjel, dusilo se to jako by tam nešel benzín.Zkusil jsem i vypustit benzín z nádrže i z karbce, jeslti není problém v něm a nalil jsem tam V-power racing, nepomohlo.
Ventily jsou v pořádku motor pár hodin zpět po GO, Svíčku jsem taky vyměnil.

Dnes když jsem to nastartoval, výjimečně asi na 3. šplápnutí ( bez sytiče a s plynem, nešlo to totiž ani ze sytičem) pak jsem sytič zapl a okamžitě to zdechlo.Kopl jsem to znova a už bez problému, ale pořád se to při plném plynu za jízdy dusí.
Moje podezřeni bude asi špatně nastavený karburátor, směs ??????

Naposledy editováno 15.02.2015 18:35:33

špatné starty v zimě

16.2.2015 v 08:44 | Nahoru | #23
A karburátor si vyčistil?

špatné starty v zimě

1.4.2015 v 19:44 | Nahoru | #24
dulezita vec je umet crf nakopnout,pri spatnem zpusobu startovani odchazi svicka.naslapej kopresy,v pace lupne,pak jidavej pomalu dolu,zhruba 1cm a lupne znovu,pak slapni poradne.Pokud nechytla opakuj.V zime je nutno protocit rukojet benzinu,u nekoho 2x u nekoho 6x -muj pripad.Takze zkus trikrat otocit benzinem,sitic,naslapat uvrat a startuj

špatné starty v zimě

1.4.2015 v 19:45 | Nahoru | #25
jo a pokud haze svicka velikou jiskru,je po uz po ni,odejde tim ,ze jsi ju prechlastal

špatné starty v zimě

12.4.2015 v 11:04 | Nahoru | #26
už jsem to chytl do nohy ... za studena na po 3-4 chytne, tepla většinou na první šup. Ale ne podle manualu bez plynu... Vždy přidám lehce plyn zároveň s kopnutím nohy a chytne skoro bez problému...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda crf 250 problém s nastartován... Honda CRF 250R Danybomber 5 12.4.2024 v 11:51 Danybomber
Kdy co měnit- Motokrosy Honda CRF 250R, KTM 350 SX-F Anti 8 13.2.2024 v 06:21 MartinkaB
Koupě motokrosové motorky Honda CRF 250R David_20 18 20.10.2023 v 16:39 assassin
250ccm + spacák Honda CRF 250R trawexis 1 18.5.2023 v 09:20 Danec93
Rozměr měrky oleje CRF 250R 2009 Honda CRF 250R Kopik17 2 29.1.2023 v 15:48 Kopik17


TOPlist