Nicméně problém je v tom, že tato má vysněná ninja má hrubě přes 70 kW a jelikož jsem držitelem ŘP skup. A2 nemám nárok na její využívání...
Každopádně mě to neodradilo a čistě teoreticky jsem si sehnal TP od jiné kawiny zx 6r, která má v TP daných 25kW
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Chtěl bych se Vás zeptat na další postup, který by byl při silniční kontrole na oko neprůstřelný... co všechno se musí shodovat s mou Ninjou, respektive co vše musí mít (bylo by dobré) shodné s TP, který se mi čistě teoreticky dostal do ruky?
Bude vděčný za jakékoli další informace
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Děkuji kolegové
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Výměna TP
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Oldor --> Poptám se a budu na tebe myslet
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
Edit: Stejně nejvíce zkušeností získáš na slabších kubatůrách. Spousta kluků používá na vydovádění nějakou 250 krosku. Lepší než sedat na něco z čeho máš respekt a můžeš se rychlejic rostřelit a nikdo tě nezašije. Tot můj názor
Naposledy editováno 10.02.2015 22:28:59