bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Membrány karburátorů
Zdarec lidi. Asi byly na téma membrán na Transalpa XL600V rozvíjený diskuze, nicméně bych si chtěl něco ověřit... Mám TA dle TP provoz od ´94, ale je to PD06 a to je prej ten nejstarší (model. rok 1987, vzadu buben) a stalo se mi, že mi přebíjel... Během přebíjení mi odešla baterka a stávalo se, že ve vyšších otáčkách občas cuknul, ale jinak šel za plynem nádherně, výkon super, volnoběh drží...Regulátor dobíjení vyměněn, baterka nová. Myslel jsem, že to mohlo souviset s tím elektro- že ta baterka byla K.O. a občas to zazlobilo. Nevím, nejsem moc znalý věci, učim se.. Od té doby jsem neměl šanci díky počasí moc zkoušet, co to dělá, nebo ne, ale neprojevovalo se to, jenže jsem taky nejezdil teď přes zimu, když bylo sucho a "teplejc", moc rychle kvůli počasí- do 100km/h a ono to dělalo spíš nad 100km/h. Někdo říkal jen, že bude bordel v karburátorech, uvidím, až to rozeberem. No a někdo mě strašil membránama..Vše budu rozebírat se známým, co je mechanik a mrknem na to, ale jde mi o to, že v Hondě mi nacenili jednu membránu na šílených 5400Kč...Krát dva už je to tuplem nesmyslná částka, kdyby došlo k nutné výměně obou. Brouzdal jsem na rady ostatních na motorradbay.de, našel jsem toto za 30 EUR za kus: http://www.motorrad...-honda-p-2214-2.html Je to správné? Jsou to ty membrány v karburátorech, které dělají tu neplechu? Moc tomu nerozumím... Případně, jestli je k tomu něco potřeba dalšího na montáž krom běžného nářadí? Lepidlo, nebo tak... Případně, jestli mi můžete poslat link na komplet sadu, se kterou se vše opraví... Abych neobjednal jen něco. Díky.

Naposledy editováno 02.02.2015 19:48:03

Membrány karburátorů

2.2.2015 v 20:20 | Nahoru | #1
Nejlepší bude když se na membrány rovnou podíváš a budeš hned vědět Není to nic světobornýho.

Membrány karburátorů

2.2.2015 v 20:23 | Nahoru | #2
Ale to vim taky, mě jde jen o to, jestli ty membrány, co jsem našel na netu, jsou správné a jestli k tomu krom nářadí na (de)montáž, je k tomu potřeba i něco dalšího, jako třeba nějakej silikon, lepidlo, nebo co, kdyby došlo na výměnu.

Membrány karburátorů

Skvělá odpověď, děkuji! 2.2.2015 v 20:30 | Nahoru | #3
Od této firmy bych se toho nebál, sada ti příjde ikomplet s lepidlem, jen si připrav popisovač nebo lihovku.

Membrány karburátorů

2.2.2015 v 20:33 | Nahoru | #4
Super, díky

Membrány karburátorů

2.2.2015 v 20:39 | Nahoru | #5
Jinak v usa se dá sehnat kolem 22$, ale pro dva kousky bych ty problémy tak radikálně neřešil.
Teď jsem dočet celý tvůj problém, může to být i ucpaný palivový filtr, přicpaná hlavní tryska nebo vzdušník. Co svíčky a vzduchový filtr?

Membrány karburátorů

2.2.2015 v 20:44 | Nahoru | #6
To budu celé řešit ve středu. Mrknu na svíčky, palivový filtr jsem profukoval ještě na podzim a ta tryska, to byl taky jeden z tipů. Nebo, že tam je prostě nějakej bordel a občas si ho to přisaje. Vzducháč je čistý.
Jo, ještě dodatek... Od té doby, co motorka stála (asi měsíc a půl), jak měla v háji baterku, tak jsem koupil novou baterku, nandal a nestartovalo to, jen to točilo... Na radu ostatních jsem sundal vzduchový filtr a stříknul do sání benzín.. Naskočilo to... No jo, ale i když jsem měl sytič nastaven na max a mělo to vylézt samo hned na cca 3000 ot/min, tak to vylezlo sotva na 2. a při pomalém popohánění plynem se to tam neochotně dostalo. (když jsem přidal plyn rychle, snad to i chcíplo, už se nepamatuju.) Pak to vylezlo a už si to drželo ty 3000ot/min... Takže jestli tam fakt není nějaký bordel.. No, uvidíme, až rozeberu. Nicméně se mi taky stalo teď přes zimu, že motorka i po týdnu (kohout s palivem otevřen) nechtěla startovat, tak jsem musel opakovat postup se vstřikem benzínu do sání vzduchu a pak zase ty nízké otáčky na volnoběh- před odstávkou byl volnoběh OK, vůbec jsem na něj nešahal. Jakmile ale volnoběh na sytič vyběhne na ty 3000ot/min, tak ho chvíli necham, pak ho stáhnu a jedu a po chvíli vypnu sytič úplně a motorka šlape, jde za plynem nádherně a valí i to maximum 160km/h cca bez známek ztráty výkonu.

Naposledy editováno 02.02.2015 21:06:06

Membrány karburátorů

Skvělá odpověď, děkuji! 2.2.2015 v 21:56 | Nahoru | #7
Pokud ti motorka jede tak,jak popisuješ v posledním příspěvku,řekl bych,že to membránami nebude.Já měnil membrány z Motoradbay na podzim.Přišli i s lepidlem a návodem na výměnu v němčině.Je to super volba oproti českým lumpům,kteří nevědí co by si za díly řekli.Kupuji většinu dílů přes EBAY.de a oproti cenám v ČR velký rozdíl.Ale k tvému problému.Zkontroluj jestli ti funguje správně sytič.Jestli otevírá a zavírá jak má,to by mohla být jedna příčina problému a druhá je pravděpodobně v bordelu nejen v trysce,ale v některém z kanálků,kudy palivo proudí.Chce to celé pořádně rozebrat a vyčistit nejlépe ultrazvukem.
K tomu palivovému filtru.Když jsem měnil membrány,vyčistil karburátory a šel to zkusit,motorka najela jak by měla,nechtělo se jí do otáček.Vyměnil jsem palivový filtr a jede jak má.Vyfoukat to nestačí,chce to nový a pokud ti motorka nechce po odstavení startovat? Jak máš staré svíčky?Oni nevydrží věčně,vyměň je a musí to chodit jak má.Snad je to vše.

Membrány karburátorů

Skvělá odpověď, děkuji! 2.2.2015 v 22:26 | Nahoru | #8
Jestli ti motorka jede ve vyšších otáčkách, ale zlobí při startování, tak to na 99% v membranach nebude. Spíš to tipuji na špatně chodící sytiče, potřebu odkalit karburatory, nalít čerstvý benzín a zkontrolovat odvětrání a přepad karburatorů. Take zkontroluj tesnost podtlaku ke kohoutu.

Membrány karburátorů

3.2.2015 v 10:16 | Nahoru | #9
Diky za rady. Filtr koupim teda novy a svicky se ted chystam taky vymenit. Predtim to startovani nezlobilo, jenze tojsem na motorce jezdil aspon 2x tydne. No, zitra na to mrknu. Diky, chlapi.

Membrány karburátorů

3.2.2015 v 10:34 | Nahoru | #10
P.S.:Zapomnel jsem dodat, ze se mi jednou nebo dvakrat na dalnici stalo, ze se mi to na asi 2 vteriny pridusilo a pak to zase jelo normalne.Jinak to jen cuklo a vykonostne to je bezvadny.

Naposledy editováno 03.02.2015 10:37:00

Membrány karburátorů

4.2.2015 v 21:33 | Nahoru | #11
MEMBRÁNÝ JSOU ZDRAVÝ! Ještě složit motorku :D



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp sekáčmagor 11 22.3.2024 v 19:52 Destroyer
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp Miro1769 49 18.3.2024 v 18:09 callowsick
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 2 20.2.2024 v 09:08 Kongošt
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 1 17.2.2024 v 00:35 vilemx
Náhradní díly z Polska Honda XL 600V Transalp gryzli 12 19.1.2024 v 18:51 Pedl


TOPlist