Představoval bych si nějaký protiklad k mé stávající. Tedy: objem 500 až 800, ( spíše na dolní hranici ), 4válec chlazený kapalinou, kapota/polokapota. Malou, lehkou, obratnou. Použítí výhradně pro jízdu sólo, bez bagáže na krátké relaxační projížďky cca 150 km a taky lepší průjezd zacpanou Prahou. Mám 175/80. Rozpočet 50tk, max. 60tk.
Nikdy jsem na ničem podobném nejel a ani neseděl. Pročítal jsem tady fóra a katalogy a jako favorit se tváří Honda CBR 600F. Nicméně budu rád za každý tip.
Můžu diskutovat na téma Virago, Dragstar, Warrior, VN, Shadow, Intruder ale o sportech nevím vůbec nic.
Dík za nástin kterým směrem bych se měl orientovat.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malá, lehká na krátké trasy.
COMATIK píše: phoenix> já sem asi rozmlsanej z naháčů,ale R6 nebo RR mě přijde na blbnutí kor po městě nevhodný,s tím užiješ srandu na okruhu,ale ten posez na nějaký vejlety není,ovladatelný v malejch rychlostech proti Z750 je tak třetínová-je fakt že 3 známý R6 mají na běžný ježdění,ale sou sedření a loni sem 2 z nich tahál ze svodidel...v utáhlejch zatáčkach,kde první neudržel náklon a druhé se zavřeli řídítka a nebylo šance.
Zato naháče máj široký vysoký řídítka,kde kličkování mezi přerušovanou čárou nebo odbočovacíma šipkama je zábava,na R6 tohle nedáš to jede rovně
No to je celkem důležité upozorněmí, ovladatelnost.
Jak píšu v zadání, namám s tím vůbec žádnou zkušenost. CBR, Thundercat mi padly do oka podle fotek. Jinak široké řidítka po městě taky není to pravé ořechvé. Warrior je na toto nevhodný, mám co dělat abych neoholil zrcátka vpravo, vlevo.
Brejlovec píše: No to je celkem důležité upozorněmí, ovladatelnost.
Jak píšu v zadání, namám s tím vůbec žádnou zkušenost. CBR, Thundercat mi padly do oka podle fotek. Jinak široké řidítka po městě taky není to pravé ořechvé. Warrior je na toto nevhodný, mám co dělat abych neoholil zrcátka vpravo, vlevo.
přece nemůžše porovnávat to svoje metr a půl dlouhý lešení s nomrálníma naháčovejma řidítkama. I když budeš mít nějakejch 72cm (což mi přijde jako optimal), tak se s tim propleteš jak nic, stačí jen čumět a umět jezdit. Zato když máš řidítka kurevsky dolů, tak uděláš leda hovno.. i když pravda, že cbrf je zas tak brutální nemá.
Na kapotu se do města vyser ..
E: aby nedošlo k mejlce. měl sem na stejný motorce řidítka 72 cm klasika a potom asi 70 ale vejškově v úrovni sedla.. Jo od 150 nahoru už tam byla výhoda, jinak hovno.
Naposledy editováno 30.01.2015 12:58:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malá, lehká na krátké trasy.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |
honda cbr600f2 2002 Honda CBR 600F | tomg | 15 | 15.2.2024 v 08:32 mta |
Motoalarm SPY15 Honda CBR 600F | aFazol | 10 | 5.2.2024 v 14:52 LiborGSXR |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 22 | 2.2.2024 v 16:16 juri23 |