Naposledy editováno 18.03.2015 19:42:50
1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
Na 999tce co mám v monsteru je to o dost složitější...místo tam není, ke všemu přístup jak k penězům. A mechanik pečlivka by možná jestě na hodinky nastavil vačku a povolenou řemenici by možná došponoval do řemenu (jsou tam řemenice nastavitelný oproti ose vačky)...pokud by dělal ten druhej způsob (což asi dělat nebude)...2,5h by mu nestačilo. On se každej diví, ale jen dostat se třeba k ventilovýmu víků svislýho válce je tak na20-40min. práce ...když přesně nevíš co kde...
Krom tooho se na tomhle motoru řemeny šponujou na mikrofón...
hele a to má intervaly po 10t ještě? ... nebo to udělal při jednom... budeš mít nabouraný periody...
jako já teď...místo 48 - jsem dělal až v 50t km... ale mám chytrý bloček...
Naposledy editováno 17.03.2015 06:55:57