bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vše okolo S4R a S2R
 
27.1.2015 v 23:28
ahoj, na jaře chci kupovat monstra S4R nebo S4Rs, byl jsem se včera podívat na jedné S4RS v u Plzně a byla ve špatném stavu :( budu na ní mít cca 130 tisíc, vím že to není moc a proto mi nevadí kosmetické vady atd. dejte vědět kdybyste o něčem věděli jinak budu muset koupit Tripla :))

Naposledy editováno 18.03.2015 19:42:50

1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R

16.3.2015 v 20:51 | Nahoru | #1
i s vymenou, řemeny samotný stojej 4800. stejně je to raketa i s ventilama by to bylo za 12500. Dovezu to do Ducati stejně na to nemám čas

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

17.3.2015 v 06:49 | Nahoru | #2
prodamCBR> hele já mám "old skull" dvouventil - tam je to brnkačka... kolečka na značky a měníš...anebo si uděláš bílým markrem tečku na kolečku-vedle na řemenu - na obou řemenicích a dáš to tam. bez značek...tak jak je zrovna klika (nesmíš jí mít někde v "hupu") ...
Na 999tce co mám v monsteru je to o dost složitější...místo tam není, ke všemu přístup jak k penězům. A mechanik pečlivka by možná jestě na hodinky nastavil vačku a povolenou řemenici by možná došponoval do řemenu (jsou tam řemenice nastavitelný oproti ose vačky)...pokud by dělal ten druhej způsob (což asi dělat nebude)...2,5h by mu nestačilo. On se každej diví, ale jen dostat se třeba k ventilovýmu víků svislýho válce je tak na20-40min. práce ...když přesně nevíš co kde...
Krom tooho se na tomhle motoru řemeny šponujou na mikrofón...

hele a to má intervaly po 10t ještě? ... nebo to udělal při jednom... budeš mít nabouraný periody...
jako já teď...místo 48 - jsem dělal až v 50t km... ale mám chytrý bloček...

Naposledy editováno 17.03.2015 06:55:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist